Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van R1talin
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 16 bijdrage(n) van R1talin (Pagina: 1 van 2)
Topic: cuen op technics waar de arm heftig beweegd.. speling? (14-7-2008 13:23:00)
nu heb ik gemerkt dat de draaitafel in kwestie beetje druk geeft naar 1 rechts als je hem op de plaat hebt. en als ik hem op het steuntje wil leggen beweegt hij zelfs 2cm naar links (nog net op het steuntje) dus het gaat niet helemaal lekker met deze tafel. is dit op te lossen of moet ik gewoon een nieuwe kopen ;-)
Topic: cuen op technics waar de arm heftig beweegd.. speling? (12-7-2008 18:55:00)ik gebruik technics sl-1210 mk2
met Ortofon Elektro naalden en nu die zwarte pro-s d8 ik of de pro's weet eigelijk niet (zwart met rood stipje)
verder heb ik antiskating op 3 staan. hoogte op 0 zodat de onderkant van de naald netjes recht is met de plaat.
en heb ik op me contr-gewicht een mm of 3 ruimte.
Topic: cuen op technics waar de arm heftig beweegd.. speling? (12-7-2008 12:49:00)met Ortofon Elektro naalden en nu die zwarte pro-s d8 ik of de pro's weet eigelijk niet (zwart met rood stipje)
verder heb ik antiskating op 3 staan. hoogte op 0 zodat de onderkant van de naald netjes recht is met de plaat.
en heb ik op me contr-gewicht een mm of 3 ruimte.
grove handjes of verkeerd afstellen is idd meestal het probleem. maar ik merk gewoon concreet dat er verschil zit tussen de ene en de andere speler.
toch kan ik echt duidelijke speleing niet vinden.
maar vind het wel opmerkelijk dat als ik cue dat de naald zo heen en weer gaat.
Topic: cuen op technics waar de arm heftig beweegd.. speling? (12-7-2008 10:46:00)toch kan ik echt duidelijke speleing niet vinden.
maar vind het wel opmerkelijk dat als ik cue dat de naald zo heen en weer gaat.
Hoi allen.. ik heb 2 technics waarvan 1 cuen erg vervelend gaat. hij springt snel uit de groef waardoor ik mijn cue punt kwijt ben
nu heb ik gemerkt dat bij heel zachtjes heen en weer te bewegen mijn arm naa links en rechts beweegd en je ziet dan ook dat de naar probeerd in de groeg te blijven en dus heen en weer beweegd in de stylus (denk dat het zo heet)
is dit een vorm van speling ofzo?
hij is wel kwa gewicht enzo goed afgesteld.
heb net nieuwe naalden er opgezet en helpt niet erg veel.
Topic: CDJ-800 MK2 & CDJ-1000 MK3 (31-7-2006 08:24:00)nu heb ik gemerkt dat bij heel zachtjes heen en weer te bewegen mijn arm naa links en rechts beweegd en je ziet dan ook dat de naar probeerd in de groeg te blijven en dus heen en weer beweegd in de stylus (denk dat het zo heet)
is dit een vorm van speling ofzo?
hij is wel kwa gewicht enzo goed afgesteld.
heb net nieuwe naalden er opgezet en helpt niet erg veel.
klopt het dat er in de mk3 een SD kaart gaat en in de mk2 een mmc?
kortom als je ergens gaat draaien waar mk2's staan kan je je memory kaartje niet gebruiken heb ik dat juist?
Topic: Nieuwe pioneer djm 600 kloon (5-10-2004 21:47:00)kortom als je ergens gaat draaien waar mk2's staan kan je je memory kaartje niet gebruiken heb ik dat juist?
hijs welheel mooi
maar ik hou absoluut niet van cloons.
Topic: Het Ecler Nuo5-topic (5-10-2004 21:46:00)maar ik hou absoluut niet van cloons.
Woow Deze mixer lijkt me wel erg cool :)
Topic: sensation (27-9-2004 21:51:00)volgens mij wordt het door aebrent.nl of eabrent.nl gedaan
teminste njoy en defqon enz worden wel door hun gedaan
zijn ook allemaal van id-t
Topic: Technics nieuwste CD-speler (12-4-2004 11:30:00)teminste njoy en defqon enz worden wel door hun gedaan
zijn ook allemaal van id-t
lol ja ik zach hem ook staan bij tiesto.
zodra hij hier ergens in de buurt staat bij een winkel
ga ik hem duidelijk checken.
maar toch denk ik dat de numark cdx bijna zelfde is alleen met nog meer vinyl feeling
:P
Topic: nieuwe Numark DJM beater? (30-3-2004 18:54:00)zodra hij hier ergens in de buurt staat bij een winkel
ga ik hem duidelijk checken.
maar toch denk ik dat de numark cdx bijna zelfde is alleen met nog meer vinyl feeling
:P
MAar nu is de vraag
zal hij hem beaten ?
ik heb gehoord dat de effecten van numark van alesis afkomstig zijn, dit moet dus super goed (evt beter zijn) dan de djm
zal hij hem beaten ?
ik heb gehoord dat de effecten van numark van alesis afkomstig zijn, dit moet dus super goed (evt beter zijn) dan de djm