Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van DJ Alexz

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 63 bijdrage(n) van DJ Alexz (Pagina: 2 van 7)

Topic: elektrisch geladen??? (16-10-2004 16:37:00)
hey
gisteren ff een feestje gedaan, alles verliep goed.
Maar opeens; ik was aan het draaien en kwam aan de behuizing van mijn mengpaneel en kreeg een elektrische schok (schok is nogal groot woord) ik kwam aan de pin van mijn draaitafel daar ook, aan de naald ook. Ik kreeg het schokje niet altijd maar wel regelmatig. En mijn collega DJ die had er geen last van shocked 8O . Juist 1 maal aan het mengpaneel, maar ik had het bijna constant!!
ben ik elektrisch geladen ofzo?? laugh :D
Maar wat kan dat zijn en wat kan ik er aan doen (is wel vrij lastig happy :) )
Topic: Keuze movingheads? (28-9-2004 16:55:00)
Kzou voor martin mac 300 gaan, ik zou er wel 6 nemen ipv 4 washs en geen gewone Mh's
Topic: velleman space 250 (6-9-2004 18:11:00)
file has expired,
mss nog iemand die mijn filmpje online wilt zetten (25mb)
Topic: velleman space 250 (4-9-2004 18:29:00)
nieuw filmpje van space ;)

www.yousendit.com/d.aspx?id=6EB3399AA01510BF498EDDDA000DD8A2
Topic: velleman space 250 (25-8-2004 19:37:00)
We hebben juist Daslight aangekocht, en moet zeggen dat met deze controller de space véél meer tot zijn recht komt, geen halve gobos en kleuren meer, en mooiere gladde bewegingen...
Volgende week weer een fuifje, filmpje zal er dus volgend weekend opstaan :)
Topic: Efteling ( Lasers ) (9-8-2004 19:35:00)
thx sp audio :)
Topic: Efteling ( Lasers ) (9-8-2004 19:23:00)
Iemand fotos van die lasers @ work, nog nooit naar efteling geweest ashamed :$
Topic: Wie Zou Voor Mij.. Jingles willen inspreken (5-8-2004 22:09:00)
THX !!
Topic: Wie Zou Voor Mij.. Jingles willen inspreken (5-8-2004 19:25:00)
Btw, kent er iemand een goed programme voor je stem te vervormen happy :) ??
Topic: Stel je even voor... (24-7-2004 16:46:00)
Ik ben Janssens Alex, geboren op 23 mei 1987 (16 jaar dus)
Ik woon in Sint-Pieters-Leeuw, dicht bij brussel (Belgie dus happy :) )

Ik studeer momenteel Grafische wetenschappen... Na men 6de jaar wil ik Licht, geluid & decor gaan studeren.

Nu heb ik al 2 jaar, samen met een paar vrienden, een drive-in opgestart.
Meer info op: www.zentex.be

Zelf ben ik al 4 jaar DJ, mijn stijl was op het begin: commercieele dance & jump
Nu draai ik liever French techno maar jump kan me ook ng bekoren. :)
Mijn lieveligsplaten zijn: Derb: DFC & KMJ met the running men

Nu ben ik een trotse bezitter van 2x Denon S-3000, Mac 40v & 2 HQ 30 Draaitafels
Deze worden binnekort vervangen door 2 synqs :)