Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Morpheus

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 31 bijdrage(n) van Morpheus (Pagina: 2 van 4)

Topic: dateq styx (23-9-2003 11:22:00)
Maar nu heb ik nog steeds geen antwoord op m'n vraag... sad :(

Morpheus schreef:

Zit er eigenlijk nog verschil in kwaliteit tussen de dateq 'shang hai' fader en die van een ander (goedkoper) merk ? Bestaan er dus goede en slechte 'schang hai' faders of zijn ze allemaal *** ?
Topic: dateq styx (22-9-2003 19:08:00)
Zit er eigenlijk nog verschil in kwaliteit tussen de dateq 'shang hai' fader en die van een ander (goedkoper) merk ? Bestaan er dus goede en slechte 'schang hai' faders of zijn ze allemaal *** ?
Topic: nieuwe knaller van dj tiësto? (6-9-2003 12:55:00)
Als ik voor mezelf spreek zou ik de pannen van het dak draaien en daarna hyperbekend worden
Je bescheidenheid siert je... laugh :D
Topic: nieuwe knaller van dj tiësto? (6-9-2003 11:15:00)

DJ Tim schreef:

Er zijn dj's die 100x beter produceren dan Tiesto.
Hij scoort naar mijn mening veel te makkelijk.
Ik ben het met je eens dat er DJ's zijn die technisch en muzikaal gezien beter draaien/produceren.
Maar er is geen enkele DJ die zo enorm goed het publiek weet aan te voelen en aan het dansen te krijgen (en daar gaat het tenslotte om). En dat kon hij ook al toen hij de eerste keer op innercity 99 stond (voordat hij echt bekend was). wink ;)

Maar ben beniewd welke DJ's jij 100x beter vindt produceren...
Topic: Technics nieuwste CD-speler (6-9-2003 11:01:00)

quincie schreef:

Volgens Technics, komt hij in october op de markt (nederland) en zal rond de 1399 euri moeten gaan kosten, helaas haden nog geen enkele info beschikbaar over deze speler, omdat zij hem zelf ook nog niet kennen (alleen prijs, maar die staat in de computer bij hun :)).
Maar houdt er dus wel even rekening mee dat dat de ADVIESPRIJS van technics is. Dus trek er maar rustig een flink bedrag vanaf. De SL1200 MK2 had hier namelijk ook een adviesprijs van dik 800 euro shocked 8O...
Topic: Technics nieuwste CD-speler (5-9-2003 13:02:00)

Reind schreef:

Naja dat alles maar op een draaitafel moet lijken vind ik echt grote onzin maar inderdaad je hebt van die mensen. Maar het is goddorie een cd speler en leuki dat ze zo mensen over de streep willen trekken maar denk je nou zelf echt dat zoiets werkt?

Ik denk het niet hoor. En het is leuk dat de fabrikanten zo veel met cd's willen maar zolang alles eerder op plaat uit komt heeft zoiets als dit nooit de potentie om de draaitafel te verdrijven.
Da's natuurlijk een beetje het kip en het ei effect... laugh :D
De enige reden dat alles nog eerst op vinyl uitkomt is omdat het grootste gedeelte van de DJ's nog met vinyl draait.
Als (bijna) iedereen op CD zou overstappen, dan zullen nieuwe nummers ook op cd uitkomen.
Topic: nieuwe knaller van dj tiësto? (5-9-2003 10:52:00)

Peter schreef:

Ik moet eerlijk zeggen dat ik hem wat tegen vind vallen. Lang niet zo'n knaller als Lethal Industry. Het is wel een lekker nummer, maar zo duidelijk gemaakt om een succes te worden. Beetje te commercieel, maar dat is mijn persoonlijke visie. Ik hou toch meer van Svenson&Gielen, Rank1, DJ Sammy. Dat is naar mijn idee wat muzikaler.
Dat het muzikaler (in de vorm van meer melodie dan) is zal ik zeker niet ontkennen, maar niet commercieel ??? Hmmmm... :|
Moet trouwens toegeven dat ik traffic ook niet zo'n enorme plaat vindt. Maar ik vond Flight 643 en Lethal Industry overgins ook niet z'n beste producties, hij kan veel beter. Z'n remix van Skin is wel vet. Jammer dat Skin zo afgrijselijk slecht zong op de TMF awards.
Topic: Technics nieuwste CD-speler (5-9-2003 10:43:00)

Reind schreef:

Maar waarom moet er in godsnaam dezelfde motor in als bij een SL1200? Tis een CD speler voor degene die het nog niet door hadden. Waarom moet dat nou weer zo ontiegelijk op een oude draaitafel lijken?
Waarschijnlijk omdat er nog steeds mensen zijn die (misschien wel terecht ook, het is tenslotte ook een kwestie van persoonlijke smaak) vinden dat vinyl prettiger draait dan cd. Daarom proberen al die fabrikanten een cd-speler te maken die voelt als een draaitafel, zodat ook een groot deel van de verstokte vinyl fans zullen overstappen op cd.
Zou trouwens een beetje onzin zijn om er de OEM-superbak motor in te doen, de starttijd voor een true start cd speler is toch (nagenoeg) nul wat de platter ook doet (tenminste dat is technics geraden, anders zijn ze niet slim bezig geweest). Ben wel benieuwd of ze iets aan het jerk-jerk effect gaan doen...
Topic: nieuwe knaller van dj tiësto? (4-9-2003 16:50:00)
Wel op de TMF-awards begon hij met traffic en daarna draaide hij de remix die hij van skin's nieuwe plaat faithfullness heeft gemaakt.
(die remix moet nog uitkomen, waarschijnlijk op het label van Skin...)
Topic: Technics nieuwste CD-speler (4-9-2003 10:37:00)
Wouw, wat een design ! Da's ff iets anders dan die 'plastic speelgoed look' van numark...
Ben benieuwd hoe het voelt op zo''n apperaat te draaien. Vrees wel dat de prijs heel dicht bij de CDJ 800/1000 gaat zitten en waarschijnlijk nog wel meer, technics kennende... sad :(