Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Lj-djcenter
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 13 bijdrage(n) van Lj-djcenter (Pagina: 2 van 2)
Topic: sweetlight dmx controller (13-8-2003 18:24:00)
Ik heb er namelijk alleen 1 in het duits en koreaans. ik heb de nederlandstalige handleiding van Jbsysteems 192A als ge mij u email adres doorgeeft wil ik u die gerust doormailen groeten tom
om te reageren op peeterspaul. Ik gebruik de stand alone mode enkel in noodgevallen, dit wil zeggen als pc blokkeert
Topic: sweetlight dmx controller (9-8-2003 23:13:00)bij sunlight kunde ook zonder pc werken, nl stand alone enkel voeding van het net. Ik test hem maandagavond voor het eerst op een fuif die een fuif is, mee 12 scans en 4 movings. Kheb al een paar leuke effectjes gemaakt denk dat wel zal meevallen
groeten tom
Topic: botex DC 1216 Gebruiksaanwijzing (24-7-2003 17:03:00)groeten tom
techinucus schreef:
Wie heeft er [in g*dsnaam] een gruiksaanwijzing in het nederlands of het engels.Edit Mod: niet onnodige scheldwoorden gebruiken aub!
Ik heb er namelijk alleen 1 in het duits en koreaans.