Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Lj-djcenter

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 13 bijdrage(n) van Lj-djcenter (Pagina: 1 van 2)

Topic: gobo laten maken dure aangelegenheid? (17-3-2004 20:21:00)
U vraagt, wij draaien
www.xs4all.be/avl/dutch/gobo.htm

richtprijs 100 é 200 € waarschijnlijk

greetz tom
Topic: gobo laten maken dure aangelegenheid? (17-3-2004 19:58:00)
Om nu even bot te reageren, al da gefoefel en gebriel om een gobo te maken; tegen de tijd dat het lukt, ben je met pensioen. Laat dit gewoon over aan een gespecialiseerde firma die dit in 1, 2, 3 kunnen klaren

greetz tom
Topic: gobo laten maken dure aangelegenheid? (15-3-2004 19:50:00)
ALs ik mij goed herrinner was het voor de gobo met het logo van het bedrijf zo'n goeie 250 a 300 € wat eigenlijk nog meevalt voor een met laser gesneden gobo en is maar een kleine prijs voor perfecte reclame valt beter op dan een bord of spandoek..

greetz tom
Topic: DMX zelfbouw (4-12-2003 19:15:00)
Voor wat ik weet is de 2510 enkel maar een playbackcontroller, die zijn geheugens afloopt en waarin je niet kan ingrijpen, voor de 2510 hebt je wel 2032 nodig van martin of de lightjockey om de seq in de 2510 te programmeren

greetz tom
Topic: Welke nummers passen lekker in de mix? (17-10-2003 19:20:00)
Ook eentje fiesta van sunclub met Work it van masters at work ertussen, is ook te doen

greetz tom.

Heb dit gehoord, ben maar lj he
Topic: Geni Mojo Color (24-9-2003 20:51:00)
ik zou de cb 250 aanraden deze is ook van geni. Deze heeft nl. nog een kanaal meer om te dimmen. Ik ben er content over kwa prijs kwaliteit verhouding
greetz tom
Topic: DJ Beurzen? (23-9-2003 20:11:00)
Binnenkort is het in belgië ACF, dit vindt plaats in de expo te brussel. Verdere details op www.acf.be

greetz tom
Topic: kwaliteit van truss (5-9-2003 17:52:00)
Ik heb geen ervaring met prolyte maar denk dat eurotruss juist nog een stapje hoger staat in wat is het beste. Eurotruss is in Belgie de meest gebruikte door de verhuurfirma's en is daardoor de standaard. We gebruiken meestal de fd43 serie

mvg tom
Topic: Terminator? (3-9-2003 18:20:00)
De laatste tijd steekt ik altijd terminators. Gewoon om problemen te voorkomen eenmaal voorgehad dat dmx een eigen willetje en niet reageerde op controller en kheb gezegd nooit meer. Voor ne weerstand een een xlr male moeje het nie laten gebruik hiervoor wel geen neutrik maar dap. Want als ge der af en toe kwijtspeelt wat heel vaak gebeurt is da een beetje weggesmeten geld he

mvg tom
Topic: Lichtplan maken (17-8-2003 13:33:00)
IK gebruik easyview van sunlight da werkt perfect, je kan er ook alles mee maken
groeten tom