Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van RL sound
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 15 bijdrage(n) van RL sound (Pagina: 2 van 2)
Topic: Technics nieuwste CD-speler (6-9-2003 02:09:00)
Volgens Technics, komt hij in october op de markt (nederland) en zal rond de 1399 euri moeten gaan kosten, helaas haden nog geen enkele info beschikbaar over deze speler, omdat zij hem zelf ook nog niet kennen (alleen prijs, maar die staat in de computer bij hun :)).
Topic: Technics nieuwste CD-speler (4-9-2003 00:09:00)Deze speler, zou ik bijna bij mijn Rotel losse voor- en eindtrap willen zetten.
Puur voor de prive collectie cd`s.
Topic: Boze buren (26-8-2003 22:45:00)Puur voor de prive collectie cd`s.
Overdag maakt niet zoveel uit, vaak mag het dan ook wat harder, en heb dan ook vaak dansende kids in huis (wonen tussen de kids) en dat vinden de ouders dan weer leuk en ik ook dan weer, en voor je het weet staat de buurt hier in huis te dansen.
Maar na ongeveer 19:30 is het uit of hoofdtelefoon, want dan gaan de meeste kids op bed.
Ook ik heb het toeval dat er tegenover mij ook een techneut woont, dus soms even tegen elkaar in, gaaaffffff en de hele buurt staat te kijken.
Laatst geluid bijgehuurt voor een country dag hier in de buurt en had mijn buren beloofd dat ik hen de volgende morgen om 8 uur zou trakteren op een stukje zeer luide muziek, nou ze hebben het geweten, de hele straat buiten, ha ha ha, maar ja, ze daagden mij uit, dussss.....wel hele leuke buurtbewoners, maar heb wel respect voor de kids e.d.
Weet nog goed toen we hier kwamen wonen, vroeg een buurvrouw vroeg aan mij wat voor werk ik deed, nou ik zit in de muziek, ooh god, zei ze...maar valt allemaal mee.
Topic: Mijn eerste spulletjes (25-8-2003 12:59:00)Maar na ongeveer 19:30 is het uit of hoofdtelefoon, want dan gaan de meeste kids op bed.
Ook ik heb het toeval dat er tegenover mij ook een techneut woont, dus soms even tegen elkaar in, gaaaffffff en de hele buurt staat te kijken.
Laatst geluid bijgehuurt voor een country dag hier in de buurt en had mijn buren beloofd dat ik hen de volgende morgen om 8 uur zou trakteren op een stukje zeer luide muziek, nou ze hebben het geweten, de hele straat buiten, ha ha ha, maar ja, ze daagden mij uit, dussss.....wel hele leuke buurtbewoners, maar heb wel respect voor de kids e.d.
Weet nog goed toen we hier kwamen wonen, vroeg een buurvrouw vroeg aan mij wat voor werk ik deed, nou ik zit in de muziek, ooh god, zei ze...maar valt allemaal mee.
Mijn eerste set....tjonge, even zien...
Hier bij ons in het dorp begon een twee wekelijke disco avond en ik was uitgenodigd door drie dames (!!)(ik was toen nog zo`n 10 jaar) en zag dar iemand staan met een bak met schijven e.d.
Dat was een mengtafel, tjonge tjonge, ik helemaal hoteldebotel naar en heb hemel en aarde bewogen om ook zoiets te krijgen.
Op de zwarte markt vond ik mijn eertse mengtafel; een Phoni 5 kanaals met din aansluiting, je kent ze wel, voor maar, toen nog, F7,50.
Toch zo`n 3 jaar plezier van gehad, toen kreeg van die dj die tafel; uit de soos.
Later aan een samick sm1200 verknocht geraakt, die na 3 jaar weg gedaan, een behringer 24 kanaals en een dx 1000 erbij, nu ook twee cdj100 een 4 tal sony md spelers.
Voor in de studio een Rotel verseerker uit 800 serie en voor on the road kan ik kiezen ut diverse sets, waaronder Nexo, EV, Dynachord enz enz.
Geen licht.
Topic: Luidsprekers bij DJ Set (19-8-2003 23:56:00)Hier bij ons in het dorp begon een twee wekelijke disco avond en ik was uitgenodigd door drie dames (!!)(ik was toen nog zo`n 10 jaar) en zag dar iemand staan met een bak met schijven e.d.
Dat was een mengtafel, tjonge tjonge, ik helemaal hoteldebotel naar en heb hemel en aarde bewogen om ook zoiets te krijgen.
Op de zwarte markt vond ik mijn eertse mengtafel; een Phoni 5 kanaals met din aansluiting, je kent ze wel, voor maar, toen nog, F7,50.
Toch zo`n 3 jaar plezier van gehad, toen kreeg van die dj die tafel; uit de soos.
Later aan een samick sm1200 verknocht geraakt, die na 3 jaar weg gedaan, een behringer 24 kanaals en een dx 1000 erbij, nu ook twee cdj100 een 4 tal sony md spelers.
Voor in de studio een Rotel verseerker uit 800 serie en voor on the road kan ik kiezen ut diverse sets, waaronder Nexo, EV, Dynachord enz enz.
Geen licht.
Mijn afluister systeem bestaat uit een tweetal Mission 700 speakers en een Rotel geintregeerde (800 serie) versterker.
Ik ben nu aan het sparen voor een stel actieve Genelics (met eventueel Subwoofer).
Ik ben nu aan het sparen voor een stel actieve Genelics (met eventueel Subwoofer).