Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van BailaXtasis
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 51 bijdrage(n) van BailaXtasis (Pagina: 2 van 6)
Topic: Leuk met een moon (30-11-2003 11:41:00)
Ik heb m'n gobotunnel "opnieuw" onder handen genomen en dus een schakelaar op de motor gezet (en niet op de micro) zoals Tom me aanraadde. Ik heb dit ook met m'n andere gobotunnel gedaan maaaaar beter... Ik wou er namelijk ook een afstandsbediening bij.
Ik heb een gewone kabel van een lamp genomen met een schakelaar en langs een kant van de schakelaar de 2 draden met elkaar verbonden (dus een kortsluiting gemaakt) en de kant waar de stekker hing heb ik tussen de moter geplaatst. Nu heb ik dus een kabel van 2meter die uit m'n gobotunnel komt met onderaan een schakelaar aan.
Het volgende dat ik wil doen is een stopcontact in m'n Gobotunnel steken zodat ik de afstandsbediening er apart kan aanhangen en afhalen als ik ze niet nodig heb.
Een TIP: laat nooit een lichteffect werken als het open staat of er geen deksel op is ofzo... Ik heb dit namelijk wel gedaan en daardoor is er een gekleurd glaasje kapot gesprongen door de warmte.
Als de gobotunnel toe is krijg je namelijk een luchtstroom van vooraan naar achteren en wordt het hele systeem gekoeld, als het daarintegen open staat neemt de ventilator lucth van bovena en is er dus neits van koeling meer.
Topic: blacklight verf (14-11-2003 22:28:00)Ik heb een gewone kabel van een lamp genomen met een schakelaar en langs een kant van de schakelaar de 2 draden met elkaar verbonden (dus een kortsluiting gemaakt) en de kant waar de stekker hing heb ik tussen de moter geplaatst. Nu heb ik dus een kabel van 2meter die uit m'n gobotunnel komt met onderaan een schakelaar aan.
Het volgende dat ik wil doen is een stopcontact in m'n Gobotunnel steken zodat ik de afstandsbediening er apart kan aanhangen en afhalen als ik ze niet nodig heb.
Een TIP: laat nooit een lichteffect werken als het open staat of er geen deksel op is ofzo... Ik heb dit namelijk wel gedaan en daardoor is er een gekleurd glaasje kapot gesprongen door de warmte.
Als de gobotunnel toe is krijg je namelijk een luchtstroom van vooraan naar achteren en wordt het hele systeem gekoeld, als het daarintegen open staat neemt de ventilator lucth van bovena en is er dus neits van koeling meer.
En als je even de zoekfunctie had gebruikt, moest je deze vraag niet stellen...
www.new-line.nl/forum/read/?m=65840#65840
In Gone in 60sec wordt dit idd heel vindingrijk gebruikt!
Ga em ook nog es huren.
Topic: Welk midi keyboard ? (20-10-2003 17:21:00)www.new-line.nl/forum/read/?m=65840#65840
In Gone in 60sec wordt dit idd heel vindingrijk gebruikt!
Ga em ook nog es huren.Ik zou gaan voor een CASIO keyboard met MIDIfunctie, dan kun je het nog apart gebruiken ook, heb je veel meer toetsen én ingebouwde ritmes en klanken. Een casio CTK-120 bijvoorbeeld (100€) of beter, de CTK491.
Je kan natuurlijk ook een kleine Yamaha, roland etc... kopen maar deze zijn sowiezo veel duurder dan een CASIO.
Je sluit deze synthesiser dan gewoon aan met de MIDI-connectiekit van EMP die momenteel in belgië in België te koop is voor 20€ (folderprijs)!! (hier vind ik niet direct een prentje van)
Dan kom je in het beste geval ook maar op 120€ en heb je allesins meer toetsen.
Veel succes
Topic: WAAROM par's als basisverlichting?!? (6-10-2003 21:58:00)Je kan natuurlijk ook een kleine Yamaha, roland etc... kopen maar deze zijn sowiezo veel duurder dan een CASIO.
Je sluit deze synthesiser dan gewoon aan met de MIDI-connectiekit van EMP die momenteel in belgië in België te koop is voor 20€ (folderprijs)!! (hier vind ik niet direct een prentje van)
Dan kom je in het beste geval ook maar op 120€ en heb je allesins meer toetsen.
Veel succes
Mmh, d'r zijn er nog die me dat gevraagd hebben!! Wat dat click systeem is weet ik niet goed.
Het zijn draadloze stopcontacten op radiogolven dus tot zeker 100m ver. Zo heb ik er zes.
Voordeel: ik moet maar één kabel laten lopen naar m'n statief en kan toch elk effect apart besturen!!
Ik heb een jaar geleden eens een optreden voorzien van licht en stond gewoon in het publiek met m'n lichtjes te spelen
Is echt waar GEMAKKELIJK, de 2 bakjes hangen gewoon rond m'n nek en ik heb ALLES
onder controle!!
Topic: WAAROM par's als basisverlichting?!? (4-10-2003 23:13:00)Het zijn draadloze stopcontacten op radiogolven dus tot zeker 100m ver. Zo heb ik er zes.
Voordeel: ik moet maar één kabel laten lopen naar m'n statief en kan toch elk effect apart besturen!!
Ik heb een jaar geleden eens een optreden voorzien van licht en stond gewoon in het publiek met m'n lichtjes te spelen
Is echt waar GEMAKKELIJK, de 2 bakjes hangen gewoon rond m'n nek en ik heb ALLES
onder controle!!Chris, ik deel je mening maar... ze hebben me hier toch wel kunnen overtuigen om eens een PAR-set aan te schaffen.
Flood-pars zien er niet zo super uit maar mooi gerichte fijn gebundelde PARs mogen er best wezen!!
Volgens mij zit het zo, mensen die dansen en feesten en drinken en fuiven zijn niet naar het licht aan het kijken. Als ik naar een fuif ga, zit ik eerst een halfuur de lichten zelf al te bestuderen
en dit doen de andere forum-leden volgens mij ook. Ze zien veel geflikker en korte brandduurlampen.
Dit is inderdaad niet wat het best is maar... dit maakt voor het publiek weinig uit.
Eén ding heb ik aan dit forum zeker geleerd. Let op het geflikker!! Zorg voor een continu licht. Desnoods door wat E27lampjes op de muren te richten.
Groetjes
Topic: zelfbouw statief? tips? Ideeën? (30-9-2003 21:28:00)Flood-pars zien er niet zo super uit maar mooi gerichte fijn gebundelde PARs mogen er best wezen!!
Volgens mij zit het zo, mensen die dansen en feesten en drinken en fuiven zijn niet naar het licht aan het kijken. Als ik naar een fuif ga, zit ik eerst een halfuur de lichten zelf al te bestuderen
en dit doen de andere forum-leden volgens mij ook. Ze zien veel geflikker en korte brandduurlampen.Dit is inderdaad niet wat het best is maar... dit maakt voor het publiek weinig uit.
Eén ding heb ik aan dit forum zeker geleerd. Let op het geflikker!! Zorg voor een continu licht. Desnoods door wat E27lampjes op de muren te richten.
Groetjes
maar wat bedoelt Jb-systems dan met "Max loading: 30 kg."??
Is het beter om dan 2 statieven te kopen inclusief T-bar van de één naar de ander? zoals de LS-30 van JB? Misschien is dit dan steviger? Je gewicht wordt toch over 2dragers verdeeld dus...
Topic: zelfbouw statief? tips? Ideeën? (30-9-2003 16:57:00)Is het beter om dan 2 statieven te kopen inclusief T-bar van de één naar de ander? zoals de LS-30 van JB? Misschien is dit dan steviger? Je gewicht wordt toch over 2dragers verdeeld dus...
Oké, ik dacht nu echt dat ik je had betrapt op 'n foutje... helaas
Dat lichtstatief van Show Tec heb ik enkel nodig voor 1 scimitar (8kg), 1 gobotunnel (6kg) en nog wat kleinigheden (3kg) aan te hangen dus met een maximum van 20kg eraan gaat dat statief wel niet naar beneden komen zeker??
Ik hoop het althans!
Topic: zelfbouw statief? tips? Ideeën? (29-9-2003 17:17:00)
Dat lichtstatief van Show Tec heb ik enkel nodig voor 1 scimitar (8kg), 1 gobotunnel (6kg) en nog wat kleinigheden (3kg) aan te hangen dus met een maximum van 20kg eraan gaat dat statief wel niet naar beneden komen zeker??
Ik hoop het althans!
Dré, ik was nog even in de lichtstatieven hier aan het snuisteren en wat merk ik op? Je hebt 2 keer hetzelfde statief van Showtec in de lijst staan! www.new-line.nl/v/4192
En nog iets, is dit statief vergelijkbaar met de LS-7 van JB-systems? De prijs is ongeveer hetzelfde en qua uitzicht ook behalve slechts één T-bar.
Dank je.
Topic: Blacklight effecten (23-9-2003 22:14:00)En nog iets, is dit statief vergelijkbaar met de LS-7 van JB-systems? De prijs is ongeveer hetzelfde en qua uitzicht ook behalve slechts één T-bar.
Dank je.
Dit is de link voor de blacklightbuisjes, hopelijk werkt ie.
www1.nl.conrad.com/scripts/wgate/zcop_nl2a1d27e8/~flN0YXRlPTE1MDA0MjYzMjE=?~template=PCAT_AREA_S_BROWSE&glb_user_js=Y&shop=A_B2C_NL&p_init_ipc=X&~cookies=1
Indien niet... Ga dan naar Conrad Nederland(*****) -> licht & geluid -> Decoratieve verlichting -> blacklightsnoeren en je bent er!!
Succes
Topic: Blacklight effecten (18-9-2003 21:45:00)www1.nl.conrad.com/scripts/wgate/zcop_nl2a1d27e8/~flN0YXRlPTE1MDA0MjYzMjE=?~template=PCAT_AREA_S_BROWSE&glb_user_js=Y&shop=A_B2C_NL&p_init_ipc=X&~cookies=1
Indien niet... Ga dan naar Conrad Nederland(*****) -> licht & geluid -> Decoratieve verlichting -> blacklightsnoeren en je bent er!!
Succes
Inderdaad, bij Conrad hebben ze ales wat ik zoek qua blacklighteffecten!! HEEL JAMMER dat Conrad in belgie niet bestaat waardoor ik 8€ verzending moeten betalen voor een lichtslangetje van 2€
En internationaal verkopen ze die doorzichtige verf ook niet
Toch al bedankt voor de goeie tip.
En internationaal verkopen ze die doorzichtige verf ook niet
Toch al bedankt voor de goeie tip.