Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Berrie van sleuwen
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 15 bijdrage(n) van Berrie van sleuwen (Pagina: 2 van 2)
Topic: Trussing aan muur (21-6-2005 14:08:00)
Ik kwam dit tegen op internet. Misschien is het iets. Succes met het zoeken!
Topic: welke brug voor pars en scans?[:$] (29-5-2005 17:33:00)Om even op het bericht van Marijn terug te komen.
Ik heb ook gereageerd op die advertentie alleen vond ik dat hij vrij weinig informatie gaf. En de laatste keren liet hij niets meer horen.
Ook weet ik dat deze persoon zijn hele drive-inn verkoop. Naar zijn zeggen is het vrij nieuw. Waarom verkoop je het dan? Nou zo denk ik erover. En ik dacht dat zal ik maar zeggen want stel dat er iets mee zou zijn dan zou dat jammer zijn. Misschien zijn mijn gedachtes wel verkeerd. Mijn excuses dan!
Berrie
Topic: JB-systems "the winner" scan (26-4-2005 17:57:00)Ik heb ook gereageerd op die advertentie alleen vond ik dat hij vrij weinig informatie gaf. En de laatste keren liet hij niets meer horen.
Ook weet ik dat deze persoon zijn hele drive-inn verkoop. Naar zijn zeggen is het vrij nieuw. Waarom verkoop je het dan? Nou zo denk ik erover. En ik dacht dat zal ik maar zeggen want stel dat er iets mee zou zijn dan zou dat jammer zijn. Misschien zijn mijn gedachtes wel verkeerd. Mijn excuses dan!
Berrie
Ik heb even een linaal bij de spiegel gehouden en hij is iets van 1 mm dik ofzo. Niet echt geweldig dik dus.
Topic: JB-systems "the winner" scan (26-4-2005 09:20:00)haha niet dus
ze zijn je gewoon dankbaar voor het goede behandele
En inderdaad je zet ze gewoon op black-out en gaat eerst de rest opruimen.
Topic: JB-systems "the winner" scan (25-4-2005 15:33:00)
ze zijn je gewoon dankbaar voor het goede behandele
En inderdaad je zet ze gewoon op black-out en gaat eerst de rest opruimen.
Ik heb ook 2 the winner scans..een inderdaad je moet ze goed laten koelen als je ze gebruikt hebt. Dan is het allemaal best wel om te doen.