Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Berrie van sleuwen

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 15 bijdrage(n) van Berrie van sleuwen (Pagina: 1 van 2)

Topic: In Memoriam: Martin (KVM) (19-10-2009 17:14:00)
Gecondoleerd.
Ik wil de familie, vrienden en kennissen via deze weg heel veel sterkte toewensen in deze moeilijk tijd.
Zonder Martin zal dit forum niet meer het zelfde zijn...

Berrie
Topic: Geslaagd?!?! (18-6-2009 15:47:00)
Gefeliciteerd alle! happy :)
Geniet van de vakantie en succes met de vervolg studie! wink ;)
Topic: Carnaval Muziek 2007 (24-1-2007 16:02:00)
Dolly song (dj satomi & puredust remix) ???

Iedereen kent het ondertussen bekende duntje wel, wellicht leuk om in de mix te gooien happy :)
Maar..het is maar een idee wink ;)
Topic: "ziekenhuis muziek" (1-12-2006 19:44:00)
Corpus-Hippocraticum

De begin/ eind tune van de ziekenhuis 'soap' Spoed

Wanneer je op de link klikt kom je op de site terrecht waar je overigens een stukje kunt luisteren wink ;)
Topic: New-line forum bestaat 5 jaar ! (18-11-2006 11:44:00)
Proficiat met het 5 jarig bestaan!
Ik post dan wel niet zo geweldig veel maar ik heb van het vele lezen toch al veel geleerd. happy :)
Bedankt!
Topic: JB-systems "the winner" scan (5-3-2006 10:27:00)
Ik heb zo ook vaak de hele avond aan staan. Kunnen ze makkelijk hebben, ze zijn immers goed gekoeld. Zolang je ze voor het opruimen ook goed laat koelen kun je ze gerust de hele avond gebruiken. happy :)
Topic: Carnaval 2005/2006 komt er weer an! (9-11-2005 16:00:00)
Laatst was ik in een discotheek en daar draaide ze kwestie van geduld van de blauwe eikels. Ik moet zeggen dat deze goed in de smaak viel. Wel leuk, niet nieuw.
Topic: nieuwe knaller van dj tiësto? (10-8-2005 20:08:00)
Jap klopt klik
Topic: Zomerhit van dit jaar??? (23-7-2005 08:38:00)
Kuma He van K3 klinkt ook wel zomers maar of dat nu echt een zomerhit wordt... misschien wel voor de kleinere wink ;)
Topic: Zomerhit van dit jaar??? (8-7-2005 15:39:00)
Het is ondertusse al een oud liedje en of het nou echt een zomerhit is ik weet het niet. Maar wat dacht je van Axel F - Crazy Frog. Er is niet echt eens dansje bij. Maar wat denken jullie?