Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Ajetaje

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 20 bijdrage(n) van Ajetaje (Pagina: 2 van 2)

Topic: Defqon1. (21-6-2005 15:20:00)
het blijft jammer dat het zo'n kort feestje is, zeker voor wat er allemaal neer gezet wordt.

Maargoed weer een jaartje wachten :D
Topic: Defqon1. (15-6-2005 08:22:00)
Yep, ik ga ook maar weer eens kijken :)

Ik kom er elke dag langs met de auto, en ik zie de tentjes uit de grond schieten!

nog een paardagen en we kunnen feesten :D
Topic: Martin Mania SCX500 scanner (12-5-2005 18:13:00)
A Duidelijk, het zal om meerdere scans gaan.(1tje geeft zo'n vreemde verhouding sneaky :V )
Ik vond deze scan aardig voorzien van verschillende gobo's en kleuren, zeker voor het geld.

Maar het lijkt me dan toch verstandiger om naar een 250W variant te kijken.
want als ik goed begrijp zal deze niet genoeg licht geven in een zaal van 80 tot 150 man.

In iedergeval voor de informatie tot zo ver.
Topic: Martin Mania SCX500 scanner (12-5-2005 15:52:00)
Hallo allemaal,

Heeft iemand ervaring met deze scanner, of eens werkend gezien?,
Geeft de 150W halogeen lamp voldoende licht. (zaaltje 80 tot 150 man),
Of zou je dan echt moeten gaan kijken naar een scanner met een lamp van 250W
De afmetingen en het gewicht zien er na mijn mening netjes uit.
LxWxH 445x204x178
Gewicht 6,7KG

Powerful 150w halogen scanner
Long life lamp included
Seperate color and gobo wheel for brilliant effects
15 gobos plus open
15 full colors including white plus 5 mixed colors
Split color feature for added color capability
DMX control, music trigger or standalone
Master/slave function
No duty cycle – no stopping your show - lights all night

Alvast bedankt voor de informatie.

Chris
Topic: LOWLANDS 2004 (10-8-2004 13:24:00)
Yep we gaan maar weer naar Lowlands happy :)

Vorig jaar geen controle gehad, gelukkig maar laugh :D we hadden maar 24 blikjes pp
en 2 flesje vodka pp, helaas weer te kort sad :(

En Dommels is weg laugh :D , en we krijgen grolsch dit jaar laugh :D ( eindelijk echt bier )

Lowlands here I come!
Topic: probleem: Firestorm vreet lampjes. (19-4-2004 07:11:00)
Kun je wel zeggen, na 12 uurtjes :(
Maar wil de leverancier hier dan niks aan doen als hun het zelf ook weten ?
Topic: domein aanvragen: twijfels over DJ naam (16-12-2003 22:15:00)
Ik had al iets op de mail naar je gezet.

Gr Chris
Topic: problemen met Audacity (16-10-2003 12:24:00)
Als ik het zo zie is het niet 1 van de snelste computers.
En 64 MB is niet erg veel.

Als we weten hoe snel de processor is kunnen we mischien wat meer vertellen
Topic: Behringer Truth B2031 speakers (21-8-2003 10:48:00)
Hoi Dré

Vraagje, zijn de Behringers al een keertje naast de syrincs set gezet?
Topic: LED moonflower V.S. Halogeenlampje... (8-8-2003 12:12:00)
Yep, ik moet zeggen ziet er leuk uit.
toch een nieuwe toekomst :D

Dag lampjes met korte branduren laugh :D