Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Ajetaje
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 20 bijdrage(n) van Ajetaje (Pagina: 1 van 2)
Topic: ervaringen met Electro Voice ZX 1 90 , combinatie welke sub (27-11-2006 11:29:00)
eventueel is een demo mogelijk.
Op locatie?
zeker weten :),
lelystad, of bij dré op bezoek.(mits daar tijd voor is ;) )Topic: pc-onderdelen los in flightcase bouwen (31-5-2006 22:31:00)
vaak gewoon geluk hebben, heb er laatst 1 uit mn handen laten vallen, die was toen ook weer 3 sectoren kwijt(daar ging weer zoveel MB...
)Stond je computer (harddisk) nog aan toen?
als de koppen netjes geparkeerd staan, dan moet je echt je best doen wil je hem kapot krijgenTopic: Mengpaneel + pc (24-3-2006 11:29:00)
als ik naar de specificaties kijk bij EV.
met het verschil van de Zx1 en de Sx100+
Zx1
Frequency Response (-3dB) 60 - 20000 Hz
Frequency Response (-10dB) 48 - 20000 Hz
Sensitivity 1W/1m 94 dB
Max. SPL / 1m (calc); full space 123 dB
Sx100+
Frequency Response (-10dB) 60 - 20000 Hz
Sensitivity 1W/1m 98 dB
Max. SPL / 1m (calc); full space 127 dB
Er zit (maar) 4 dB verschil in deze kastjes,
En een gewichts verschil van 6.1 KG (12.2 KG per 2)
Qua formaat zijn ze (sx100,sx300) toch een redelijk stukje groter.
de Zx1 geeft de Sba760 Als perfomance match (SB122 kan ook natuurlijk)
Wat bij de SX 100 \ 300 de SB122 is.
Maar even terug naar de topjes, is het verschil in formaat, gewicht en prijs.
het overwegen naar de SX100 \ 300 waard?
ps ik zou zelf op de sx100 < een zwaardere sub verwachten (bijvoorbeeld de Sba760)
Topic: ervaringen met Electro Voice ZX 1 90 , combinatie welke sub (9-9-2006 22:47:00)met het verschil van de Zx1 en de Sx100+
Zx1
Frequency Response (-3dB) 60 - 20000 Hz
Frequency Response (-10dB) 48 - 20000 Hz
Sensitivity 1W/1m 94 dB
Max. SPL / 1m (calc); full space 123 dB
Sx100+
Frequency Response (-10dB) 60 - 20000 Hz
Sensitivity 1W/1m 98 dB
Max. SPL / 1m (calc); full space 127 dB
Er zit (maar) 4 dB verschil in deze kastjes,
En een gewichts verschil van 6.1 KG (12.2 KG per 2)
Qua formaat zijn ze (sx100,sx300) toch een redelijk stukje groter.
de Zx1 geeft de Sba760 Als perfomance match (SB122 kan ook natuurlijk)
Wat bij de SX 100 \ 300 de SB122 is.
Maar even terug naar de topjes, is het verschil in formaat, gewicht en prijs.
het overwegen naar de SX100 \ 300 waard?
ps ik zou zelf op de sx100 < een zwaardere sub verwachten (bijvoorbeeld de Sba760)
Ik gebruik ze op dit moment nog niet (dit gaat hoe het er nu voor staat wel mijn nieuwe set worden)
Ik heb hier nog 2 amps staan
Crest CPX-1500
Crest CPX-2600
Topic: ervaringen met Electro Voice ZX 1 90 , combinatie welke sub (9-9-2006 10:14:00)Ik heb hier nog 2 amps staan
Crest CPX-1500
Crest CPX-2600
Mag ik van de sub rechtstreeks naar de ZX?
Welke processor \ crossover kan ik het beste gebruiken bij de 2.1 combinatie?
alvast bedankt voor jullie reacties
Topic: ervaringen met Electro Voice ZX 1 90 , combinatie welke sub (8-9-2006 11:42:00)Welke processor \ crossover kan ik het beste gebruiken bij de 2.1 combinatie?
alvast bedankt voor jullie reacties
Hallo Allemaal,
Zijn er hier toevallig mensen die ervaring hebben met de ZX 1 90 van EV.
Ik zelf ben opzoek naar 2 kleine tops, met ondersteuning van 1 a 2 subs afhankelijk van de locatie.
Op de site van EV geven ze als Perfomance Match de sbA760 aan als “de” sub voor deze speakers.
Alleen de prijs van deze sub is mij net te veel van het goede, en ik heb hier nog een paar versterkers staan.
Dus een active sub heb ik niet speciaal nodig.
Zou ik de ZX 1 90 kunnen combineren met 1 a 2 keer de SB 122 sub van EV?
Dit zal dan denk ik moeten gebeuren in combi met een cross over.
Of is er een alternatief waar ik beter na kan gaan kijken?
Alvast bedankt voor jullie reacties.
Groet Chris
Topic: Sennheiser Freeport inbouwen in 19 inch (7-8-2006 19:16:00)Zijn er hier toevallig mensen die ervaring hebben met de ZX 1 90 van EV.
Ik zelf ben opzoek naar 2 kleine tops, met ondersteuning van 1 a 2 subs afhankelijk van de locatie.
Op de site van EV geven ze als Perfomance Match de sbA760 aan als “de” sub voor deze speakers.
Alleen de prijs van deze sub is mij net te veel van het goede, en ik heb hier nog een paar versterkers staan.
Dus een active sub heb ik niet speciaal nodig.
Zou ik de ZX 1 90 kunnen combineren met 1 a 2 keer de SB 122 sub van EV?
Dit zal dan denk ik moeten gebeuren in combi met een cross over.
Of is er een alternatief waar ik beter na kan gaan kijken?
Alvast bedankt voor jullie reacties.
Groet Chris
Je zou natuurlijk ook een 1HE legplank kunnen gebruiken.
afhankelijk van de koeling zou je er zelfs 2 op kwijt kunnen op 1 plankje.
Dan rest alleen nog een beugeltje te maken die het geheel op zijn plaats houd.
Topic: pc-onderdelen los in flightcase bouwen (31-5-2006 23:57:00)afhankelijk van de koeling zou je er zelfs 2 op kwijt kunnen op 1 plankje.
Dan rest alleen nog een beugeltje te maken die het geheel op zijn plaats houd.
JeroenVDV schreef:
ajetaje schreef:
@Geiteventueel is een demo mogelijk.
Op locatie?
lelystad, of bij dré op bezoek.(mits daar tijd voor is ;) )
@Geit
Ik heb vandaag een laptop HDD van IBM opengemaakt, en er zo hard mee op de tafel geslagen dat ik een deuk kreeg in de behuizing. maar tot mijn spijt ging de arm niet van zijn plaats.
eventueel is een demo mogelijk.
Topic: pc-onderdelen los in flightcase bouwen (30-5-2006 18:52:00)Ik heb vandaag een laptop HDD van IBM opengemaakt, en er zo hard mee op de tafel geslagen dat ik een deuk kreeg in de behuizing. maar tot mijn spijt ging de arm niet van zijn plaats.
eventueel is een demo mogelijk.
Geit schreef:
was dat maar zo...vaak gewoon geluk hebben, heb er laatst 1 uit mn handen laten vallen, die was toen ook weer 3 sectoren kwijt(daar ging weer zoveel MB...
)als de koppen netjes geparkeerd staan, dan moet je echt je best doen wil je hem kapot krijgen
Extra geluids kaartje gebruiken,
dus van pc naar mengpaneel, en dan weer van mengpaneel naar pc (line in)
en die kaart weer naar de pc speakers laten gaan.
Topic: Wat doe jij in je vakantie?! (14-7-2005 13:32:00)dus van pc naar mengpaneel, en dan weer van mengpaneel naar pc (line in)
en die kaart weer naar de pc speakers laten gaan.
helaas al weer terug van 2 weekjes lloret de mar.
Maarja ik had er ook niet veel langer moeten blijven zitten om nog een stuk lever over te houden ;)
maar we hebben er zeker goed gefeest !
Maarja ik had er ook niet veel langer moeten blijven zitten om nog een stuk lever over te houden ;)
maar we hebben er zeker goed gefeest !