Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Cyberdancer
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 23 bijdrage(n) van Cyberdancer (Pagina: 2 van 3)
Topic: Het Ecler Nuo5-topic (14-6-2004 14:43:00)
Review van de nuo5:
www.djforums.com/reviews/mixers/ecler_nuo5.php
Topic: Vergelijk topmodellen cd-spelers Denon-Pioneer-Technics (20-5-2004 21:38:00)Topic: Beste platen van dit moment.... [OFFZONE EDITION] (16-12-2003 17:18:00)www.djforums.com/reviews/mixers/ecler_nuo5.php
Nu we toch bezig zijn met belgische dialecten, het dialect van jehan en petriek uit het peulengaleis (canvas) is even hilarisch
Da ies joeng !
Of de "maggek eve storeuh ?" janetten uit de gamma ..
Als er iemand die fragmentjes heeft mag hij/zij ze online plaatsen
Topic: koptelefoon jack in 2 splitsen (6-10-2003 19:31:00)
Da ies joeng !Of de "maggek eve storeuh ?" janetten uit de gamma ..
Als er iemand die fragmentjes heeft mag hij/zij ze online plaatsen
oké bedankt!
Topic: koptelefoon jack in 2 splitsen (6-10-2003 19:26:00)bestaat er iets waarmé je 2 koptelfoons op 1 jack kan aansluiten? En hoeveel zou zoiets dan gaan kosten ?
mvg
cyb
Topic: Bekende dj's (Belgie vooral) (19-8-2003 13:08:00)mvg
cyb
Ja het is 1 hoofd-dj als publiekstrekker. Maar we gaan waarschijnlijk terug looney tune vragen, met enkele minder bekende dj's die de rest van de avond verzorgen.
Bedankt voor de reacties
greetZ
Topic: Bekende dj's (Belgie vooral) (16-8-2003 22:17:00)Bedankt voor de reacties
greetZ
Hallo, ik heb een vraagje.
Onze sportclub organiseerd een fuifke en we zouden een bekende dj als publiekstrekker moeten hebben ( dj looney tune kwam vorig jaar draaien).
Vandejaar zoeken we iemand anders en hebben jullie soms suggesties voor bekende dj's (maar niet TE bekend zoals Tiesto of zo é, kost teveel ;-))
GreetZ
Willem
Topic: Welke nummers passen lekker in de mix? (10-7-2003 19:42:00)Onze sportclub organiseerd een fuifke en we zouden een bekende dj als publiekstrekker moeten hebben ( dj looney tune kwam vorig jaar draaien).
Vandejaar zoeken we iemand anders en hebben jullie soms suggesties voor bekende dj's (maar niet TE bekend zoals Tiesto of zo é, kost teveel ;-))
GreetZ
Willem
Funkstar De Luxe - Sun Is Shining, cover van bob marley. Kun je leuke mixjes maken. Zit wat beat op kun je redelijk makkelijk mixen. Met de equalizer de lage tonen verminderen en geeft een leuk effectje, de bob marley stem over een harde house plaat 
Topic: prijs voor vinyl (10-7-2003 16:40:00)
en oeveel platen koop je zo per maand, dat ik een beetje weet hoeveel geld ik daarvoor zou vrij moeten maken. Is da 10-20-30 platen/maand , ik heb er geen flauw benul van
Topic: prijs voor vinyl (10-7-2003 15:35:00)zeg ni lachen met de belgen é
. Ik wil gewoon zeggen dat vinyl hier veel meer gedraaid wordt dan cd's, ik zie op fuiven bijna nooit cd-spelers staan
. Ik wil gewoon zeggen dat vinyl hier veel meer gedraaid wordt dan cd's, ik zie op fuiven bijna nooit cd-spelers staan