Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Klaaske
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 173 bijdrage(n) van Klaaske (Pagina: 2 van 18)
Topic: Het Punisher baskast topic (28-4-2005 10:01:00)Luc, hij hangt in je digitale brievenbus
Topic: Het Punisher baskast topic (27-4-2005 22:26:00)
In ieder geval zal ook de grootte van de kast een rol spelen, want een hoogte van +/- 2 meter (zoals nu dus) moet wel gehaald worden vinden we, en werken met tussenkistjes vind ik persoonlijk niks.Geen DIY ? Heb nog een zéér leuk ontwerp van een 2*15"+8"+1" top liggen, compacter en lichter als de X-troTopic: Verf voor Luidsprekers en evt flights (27-4-2005 21:53:00)Ik denk dat deze niet voor on-the-road bedoelt is..anders zou ik hem toch alleen op een antiekbeurs meesleuren
Topic: Verf voor Luidsprekers en evt flights (27-4-2005 20:09:00)Het moet niet erger worden, een hoes om een flight
...Daarom, lekker hout met een HPL laagje gebruikenTopic: Verf voor Luidsprekers en evt flights (27-4-2005 17:22:00)Sorry hoor, maar dat is een binnenrack, ook met een onnodige dikte van het hout...en die wieltjes komen toch niet van jou af
...en op normale verf die je gebruikt op cases of speakers ben je gewoon zo uitgekeken met je verfje, ligt er binnen de kortste keren af...of je moet ze niet veel gebruiken
Topic: Verf voor Luidsprekers en evt flights (27-4-2005 16:53:00)Lekker tegen de standaard inwerken, altijd handig ja
...En waarom zou het mooier zijn ?..Ook stoot je 3x met je flightcase zonder HPL ergens tegen, ligt de helft van je verf eraf, zo ook met speakers die niet met een Warnex of Trimite gedaan worden.Topic: Verf voor Luidsprekers en evt flights (27-4-2005 15:20:00)Topic: Top 10"/1" met 700watt op zijn kl*te. (19-4-2005 11:24:00)Juist, ik geloof er ook niet zo veel van. Geloof best dat het leuk zal gaan, maar 2 punishers bijhouden..nu niet, nooit niet. En 700wrms...maak daar maar heel wat minder van als je passief filtert..
Luc schreef:
Dan zijn er dus 2 verschillende punishers gebouwd. Met de adaptor en de rubberen dopjes verschillend van elkaar. Maar je hebt wel gelijk, dat lijk KAN er maar op één manier in zitten, zo dus...
Luc schreef:
Als het enigszins kan wordt het dan 1 top per kant, dan moet je gaan denken in de richting van 2x12"+2" of 2x15"8"1" zoals bijvoorbeeld de Cerwin Vega - PSX 253. Dat laatste kastje ben ik zeker nog eens van plan te gaan beluisteren.In ieder geval zal ook de grootte van de kast een rol spelen, want een hoogte van +/- 2 meter (zoals nu dus) moet wel gehaald worden vinden we, en werken met tussenkistjes vind ik persoonlijk niks.
Dré schreef:
Als binnencase is de afwerking van Ivo prachtig (en weer eens wat anders dan de standaard zwarte doosjes) MAAR zo'n versterkerrack zou IK tijdens transport toch echt even in een stolpje zetten.
ivo2 schreef:
vervaardigde flightcase van berken, je toppen of wat dan al niet meer, beschadigd, kan je er altijd nog hoezen om heen doen.
...Daarom, lekker hout met een HPL laagje gebruikenivo2 schreef:
Waar staat standaard beschreven?, mag je niet meer je eigen ideeen in je hobby hebben? voorbeeld van een klant Leuke hobby als je "standaard" word OPGELEGD. Trouwens, als je een kast met Trimite, Warnex of wat dat betreft elke andere coating, verf of afwerking "3x stoot" beschadigd dit ook, het is namelijk NIET de coating die de "beschadegings hardheid" bepaald MAAR het materiaal waar de kast van gemaakt is. BV als je beton Coat en later stoot zal er weing gebeuren, stoot je gecoat piepschuim zal het piepschuim indeuken en de coating scheuren en afbreken.
...en op normale verf die je gebruikt op cases of speakers ben je gewoon zo uitgekeken met je verfje, ligt er binnen de kortste keren af...of je moet ze niet veel gebruiken 
ivo2 schreef:
Nergens staat beschreven wat je moet gebruiken, ik zelf ga "flightase's" maken van 15mm berken. Ik weet dat het wat zwaarder is maar wel een mooie uitstraling.
...En waarom zou het mooier zijn ?..Ook stoot je 3x met je flightcase zonder HPL ergens tegen, ligt de helft van je verf eraf, zo ook met speakers die niet met een Warnex of Trimite gedaan worden.Voor flightcase's gebruik je hout met een HPL laag, bij speakers gebruik je warnex...beide voor het beste resultaat per categorie
Topic: goodmans audiom 15-p parameters? (26-4-2005 22:33:00)Topic: Top 10"/1" met 700watt op zijn kl*te. (20-4-2005 12:10:00)de verstekers op het laag waren renkus-heinz gebrugt op 2Ohm leveren deze +/- 1500watt.
2 ohm gebrugt ??? Welke RH amp mag dat dan wel niet zijn ???Stefan schreef:
Ga er maar niet van uit dat dit 10" topje over een redelijke 15" top heenblaast, echt niet.