Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Arjennanninga
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 24 bijdrage(n) van Arjennanninga (Pagina: 2 van 3)
Topic: nieuwe knaller van dj tiësto? (19-4-2004 13:43:00)Idd, ik denk dat Love Comes Again gewoon gemaakt is met het oogpunt om hem direct te releases voor het BreZah publiek en meteen in te cashen op het succes van Traffic. Jammer, maar ja je doet er niks aanTopic: nieuwe knaller van dj tiësto? (7-4-2004 17:33:00)Tiësto - Adagio for strings heet ie
En ik betwijfel het ten zeerste of ie 1 maart uitkomt, k'denk dat ie later op de 'Just Be' album sampler komtTopic: Favo Nr. (1-2-2004 19:33:00)
X-qlusive dj dana
Dj Technoboy - Italian hardstyle 1
Q-dance hardstyle.01
Hard bass extreme 3
Bitte ein Beat! Vol. 6
Yorin FM Apres Ski cafe
Dj Gizmo - Harder mach 5
DJ Tiesto - NyanaAppels met peren verglijken.
Nyana is iig een erg sappig cd-tje, wat stevige trance op cd 1 en vette lounge trance op cd2, echt een aanrader
Topic: Welke nummers passen lekker in de mix? (8-1-2004 22:01:00)
Album is gewoon 192kb dus perfecte kwaliteit. En omg wat klinkt het lekker, ik ben echt geweldig positief verrast, k'vreesde een wel erg comemrcieel getint album maar nee hoor.
Topic: nieuwe knaller van dj tiësto? (18-4-2004 17:22:00)Tsjonge jonge, wat een ongelofelijk vet album is het geworden. Traffic en Love Comes Again zijn echt de minste platen van het hele album wat verder van uitzonderlijk hoge kwaliteit is. Favorieten zijn toch wel Forever Today, UR, Walking On Clouds en Just be
Topic: nieuwe knaller van dj tiësto? (11-4-2004 17:16:00)Niet normaal zeg, binnen drie uuir uitverkocht. K'ben bang dat driekwart van dat TMF publiek is dat nadat Tiësto heeft gedraait weggaat. Was al zo met revolution en nu zal het we nog erger zijn
Topic: nieuwe knaller van dj tiësto? (8-4-2004 15:36:00)Magik77 schreef:
Volgens mij is Love comes again de eerste single die eerst op cd verschijnt van hem en daarna pas op vinyl. Laten we hopen dat dit niet de gewoonte wordt. Ik denk dat love comes again het meest commerciele nummer is van zijn nieuwe cd.Die remix van Mark Norman heeft me gigantisch teleurgesteld, standaard beatje met een standaard syntje, niet normaal, wat slecht.
K'hoop trouwens dat de rest van het album niet in deze style zal zijn, en als ik de andere tracks zie/luister zal dat ook wel niet zijn. K'wacht op mooie opvolgers van Close To You, IMM enz
Topic: progressive (7-4-2004 17:28:00)K'hoop trouwens dat de rest van het album niet in deze style zal zijn, en als ik de andere tracks zie/luister zal dat ook wel niet zijn. K'wacht op mooie opvolgers van Close To You, IMM enz
Erg lekkere plaat die je daar noemt Visje
Verder ben ik helemaal fan van dj's als Markus Schulz, Subsky, Yunus, Luke Chable, Nathan Fake, Perry O'neill etc. Allemaal dj's met een lekkere vernieuwende prog. style, die wel steeds meer dichterbij trance komt te liggen maar o zo lekker zijn.
Topic: nieuwe knaller van dj tiësto? (14-3-2004 18:13:00)Verder ben ik helemaal fan van dj's als Markus Schulz, Subsky, Yunus, Luke Chable, Nathan Fake, Perry O'neill etc. Allemaal dj's met een lekkere vernieuwende prog. style, die wel steeds meer dichterbij trance komt te liggen maar o zo lekker zijn.
Z'n nieuwe knallers zijn op zich wel redelijk. Love Comes Again is een beetje cheesy, alhoewel de Mark Normann remix veel goedmaakt. Just Be is een erg vette plaat in de style van In My Memory, dat gaat echt een knaller worden. Die nieuwe plaat met Josh Gabriel ben ik erg benieuwd naar, Josh owns gewoon, de samenwerking kan dan ook niet fout gaan
Topic: hardstyle & trance (22-2-2004 18:43:00))jeroen( schreef:
william orbit - barbers adagio for strings (tiesto mix) (volgens mij magikal remake of magik muzik mix) is de echte naamEn ik betwijfel het ten zeerste of ie 1 maart uitkomt, k'denk dat ie later op de 'Just Be' album sampler komt
Nick schreef:
Welke van de volgende cd's vinden jullie het best?X-qlusive dj dana
Dj Technoboy - Italian hardstyle 1
Q-dance hardstyle.01
Hard bass extreme 3
Bitte ein Beat! Vol. 6
Yorin FM Apres Ski cafe
Dj Gizmo - Harder mach 5
DJ Tiesto - Nyana
Nyana is iig een erg sappig cd-tje, wat stevige trance op cd 1 en vette lounge trance op cd2, echt een aanrader
Yep, das idd een erg lekkere bootleg, hij draaide em een tijdje terug erg vaak, o.a. in z'n innercity 2002 set