Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Arjennanninga
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 24 bijdrage(n) van Arjennanninga (Pagina: 1 van 3)
Topic: Welke nummers passen lekker in de mix? (8-2-2005 00:02:00)
Dat stukje stond in de Tiesto news mail dinges, weet iemand om welke tracks het gaat?tracklist:
13-08-04
Tiësto @ Olympic Games 2004 Opening Ceremony, Athens, Greece
2120 - 2305 (greek time)
......
15 Tiësto – In My Memory (Airwave Remix)
16 Tiësto – Forever Today
17 Tiësto – Adagio For Strings
18 Tiesto - Ancient History (The Olympic Anthem 2004)je vergeet de beste plaat van de avondTopic: Zomerhit 2004, Wat gaat het worden? (2-8-2004 11:55:00)
kan echt niet wachten.
nog een gigantische plaat die tiesto draaide: nickson - yin (solid globe remix)
Dat vindt ik dus zo'n ongelofelijke overhypte plaat, echt te simpel en te bagger Topic: nieuwe knaller van dj tiësto? (28-5-2004 23:19:00)
Shame !! Ton Tb - Dream Machine natuurlijk, de track waar het laatste halfjaar zoveel om te doen is geweest Topic: nieuwe knaller van dj tiësto? (22-5-2004 19:28:00)
Te zuiver en als ze wat tussen haar tekst door zei, klonk het zoveel zachter als wanneer ze zong... (weet niet of dat altijd opgaat... vast niet, maar vond hier het verschil wel erg groot.
Vrouwelijk schoon was er in overvloed
Ik vond Tiësto minder goed draaien als andere keren dat ik hem heb gezien / gehoord... Maar goedm, het was nog steeds goed!
Esmee zong zeker weten wel live. Ik heb die set hier liggen en ze zingt echt hartstikke live, en geweldig goed. En deze set vindt ik juist een van z'n beter van de laatste tijd, geweldige opbouw, strak gemixed en een goed platenkeuzen. Erg lekker set dusTopic: nieuwe knaller van dj tiësto? (20-4-2004 22:04:00)Heheh, tuurlijk ken ik Magik van het tiësto forum Topic: nieuwe knaller van dj tiësto? (20-4-2004 14:08:00)Niet lullig bedoelt ofzow maaruh...
Of je bent een hele grote fan van Tiesto,
Of je kent hem persoonlijk...
Ik heb namelijk nog nooit een post gelezen die ook maar een tikkeltje negatief is over hem...
Nogmaals het is geen attack on you, het viel me gewoon erg op...Hij's inderdaad een erg groot fan, wat ik mijzelf ook wel mag noemen. Volgens mij volgt hij em al vanaf Innercity 99, weet ik niet zeker ;)
Tracklistje sampler
Limited Vinyl Album Sampler
These are the tracks on the limited vinyl album sampler:
A. Forever Today
B. Love Comes Again (vocals by BT)
C. Traffic
D. Nyana
E. Walking On Clouds
F. A Tear In The Open
G. Just Be
H. Adagio for Strings
Aa, ai wat ziet dat er lekker uitTopic: nieuwe knaller van dj tiësto? (20-4-2004 14:05:00)
Iemand een idee waar het wel bereikbaar én toegankelijk is? Ik ga ook zeker de originelen halen, maar ben zeer benieuwd!Ja, geld ook voor mij.
Kan iemand aub zeggen waar dat jullie dit vandaan halen?Zit ik zo weinig op dit forum en weet ik dan de regels nog beter dan jou?? Volgens mij is het niet echt toegestaan om om MP3 links te vragen. Probeer gewoon overal wat contacten aan te leggen en je krijgt em vanzelfTopic: nieuwe knaller van dj tiësto? (19-4-2004 16:16:00)
Er staat nog een mixje van me online : https://131.211.33.167:8080/arjen/
Beetje prog/house/breaks/trance setje, paar kleine foutjes maar ach boeiend :)
Topic: nieuwe knaller van dj tiësto? (29-8-2004 13:16:00)Beetje prog/house/breaks/trance setje, paar kleine foutjes maar ach boeiend :)
mindcrash schreef:
Patrick van Vugt schreef:
Tiësto will perform his DJ-set live in the Olympic Stadium in Athens. This will include new tracks produced especially for the Opening Ceremony and songs that have been tailored to compliment the spirit of the Ceremony.Dat stukje stond in de Tiesto news mail dinges, weet iemand om welke tracks het gaat?
13-08-04
Tiësto @ Olympic Games 2004 Opening Ceremony, Athens, Greece
2120 - 2305 (greek time)
......
15 Tiësto – In My Memory (Airwave Remix)
16 Tiësto – Forever Today
17 Tiësto – Adagio For Strings
18 Tiesto - Ancient History (The Olympic Anthem 2004)
Voor mij is Nikola Gala - Swing To Harmony met afstand de zomerhit van 2004, blijft een vette plaat
Topic: nieuwe knaller van dj tiësto? (29-5-2004 22:02:00)visje schreef:
haha die plaat is echt super geil ;) volgens sites van Ton TB en blackhole komt ie in mei uit
kan echt niet wachten.nog een gigantische plaat die tiesto draaide: nickson - yin (solid globe remix)
Rick schreef:
Filmpje 1 , dat nummer ! hoe heet dat!
Sjapper schreef:
Nou, ik had de indruk dat mevrouw Bradshaw niet live zong!Te zuiver en als ze wat tussen haar tekst door zei, klonk het zoveel zachter als wanneer ze zong... (weet niet of dat altijd opgaat... vast niet, maar vond hier het verschil wel erg groot.
Vrouwelijk schoon was er in overvloed
Ik vond Tiësto minder goed draaien als andere keren dat ik hem heb gezien / gehoord... Maar goedm, het was nog steeds goed!
Magik77 schreef:
Enne Arjen, hoe weet je dat ik een groot fan ben??? Niet lullig bedoelt, maar ken je me?DJ Marcus schreef:
Magik77 schreef:
Tijs is iemand die altijd voor de volle 100% achter zijn muziek staat. En zal dus nooit een album met louter commrciele hits uitbrengen. Hij brengt nu (net als In my memory) een album uit, met meerdere stijlen muziek. 1 overeenkomst tussen die stijlen is dat het (voor mij althans) allemaal lekkere muziek is.Of je bent een hele grote fan van Tiesto,
Of je kent hem persoonlijk...
Ik heb namelijk nog nooit een post gelezen die ook maar een tikkeltje negatief is over hem...
Nogmaals het is geen attack on you, het viel me gewoon erg op...
Tracklistje sampler
Limited Vinyl Album Sampler
These are the tracks on the limited vinyl album sampler:
A. Forever Today
B. Love Comes Again (vocals by BT)
C. Traffic
D. Nyana
E. Walking On Clouds
F. A Tear In The Open
G. Just Be
H. Adagio for Strings
Aa, ai wat ziet dat er lekker uit
Patrick van Vugt schreef:
Sjapper schreef:
dûh!
Iemand een idee waar het wel bereikbaar én toegankelijk is? Ik ga ook zeker de originelen halen, maar ben zeer benieuwd!Kan iemand aub zeggen waar dat jullie dit vandaan halen?
op mijn PC kan je em vinden maar ja, daar heb je gee toegang tot