Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Arneblommaert
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 44 bijdrage(n) van Arneblommaert (Pagina: 2 van 5)
Topic: Ontwerp gezocht voor de RCF L18P300 (14 stuks! Cubo 18?) (13-1-2016 15:04:00)
Hehe, dat is toevallig. Ik hou ook van de powerlight 1 reeks. Wij hebben 1.8 en 2.4 staan. Ik zoek nog een 1.0 en eventueel een 6.0 of 9.0 :)!
Topic: vraagjes over punishers en combinatie met andere kasten.. (11-1-2016 20:00:00)Hehe contour, moest je weten hoeveel punishers er in het tekno milieu in Belgie en NL rondgaan.. Ik denk dat het vlot naar de 150 stuks gaat. PM maar ff als je wat foto's wilt zien.. Heb foto's van stacks in 24..
Topic: Ontwerp gezocht voor de RCF L18P300 (14 stuks! Cubo 18?) (9-1-2016 21:49:00)Helemaal top! Welke amps komen er achter? Denk dat je serieuze schade kan aanrichten als alle 14 stuks aanstaan!
Topic: vraagjes over punishers en combinatie met andere kasten.. (9-1-2016 20:34:00)Van de punishers bedoel ik. Wordt echt een hele dikke stamp set! Ben benieuwd wat je vindt van de beyma vs Ciare..
De beyma is al te vinden voor 170 €.. Pm maar als je een goed adres wilt voor deze speaker met nog korting in grote aantallen.
Mail het punisher zaagplan maar door naar arneblommaert3@hotmail.com aub..
Topic: vraagjes over punishers en combinatie met andere kasten.. (3-1-2016 18:39:00)De beyma is al te vinden voor 170 €.. Pm maar als je een goed adres wilt voor deze speaker met nog korting in grote aantallen.
Mail het punisher zaagplan maar door naar arneblommaert3@hotmail.com aub..
Dennis, kun je me toevallig dat zaag plan doorsturen in PM aub?
Topic: vraagjes over punishers en combinatie met andere kasten.. (3-1-2016 15:16:00)Dat wordt een hele dik set Dennis! Je gaat versteld staan van die punishers, de powersoft heb ik nog niet gehoord maar ben zeer benieuwd. Heb wel al lab horns en puns gehoord op lab plm20k en dat drukt goed door en is zeerstrak. Nu gaan er toch wel echt veel punishers zijn in het tekno milieu :)
Topic: vraagjes over punishers en combinatie met andere kasten.. (19-12-2015 19:15:00)Luister eerst een naar die 12 puns in een stack. Dat gaat zat laag genoeg. Mede door de koppeling van de hoornmonden. Beslis dan of je nog extra laag wilt met vele problemen extra, zoals fase extra processor kanaal extra amp etc. Veel dezelfde kasten is ng altijd het effectiefst. En als top zou ik eens kijken naar martin h3, turbosound ta890h of xtro.
Topic: 15" kick bin (15-11-2015 21:25:00)Ziet er allemaal leuk uit! Miss gwn de kick sectie van een xtro gebruiken? Zonder de mid en high sectie dus. Of hd15 of cubo kick :) of martin f2b? Hoe klinkt een qsc pl6.0 ivm een pl380 op punishers als ik mag vragen?
Topic: Cubo Kick (15-11-2015 21:15:00)Heel vet Johan! Je ontwerp word overal ter wereld geprezen!! Zijn dat xt8 horns op die stack? En ik zou miss wel cubo 15 kick willen ipv martin 115 met die rare vorm, erg onhandig bij vervoeren. Zou de RCF L15/554K goed werken in de kick? Of de RCF L15/541?
Topic: Ontwerp gezocht voor de RCF L18P300 (14 stuks! Cubo 18?) (14-11-2015 23:22:00)Als je vooral disco werk doet zou ik toch voor de cubo gaan, die heeft een beetje zijn eigen klank maar veel mensen vinden dat wel ok dat er fysieke impact is en het iets harder (vervorming wss) klinkt. Anders gewoon een simpele 18" bass reflex , kom je overal met weg als je er genoeg neerzet. Maar moest je 7 cubo's per kant wegzetten, nouuuu knallen maar :)!!