Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Goodfella

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 18 bijdrage(n) van Goodfella (Pagina: 2 van 2)

Topic: Nieuwe pioneer djm 600 kloon (3-8-2005 22:52:00)
Dit topic is een beetje dood dus een klein schopje kan geen kwaad ;)

Inmiddels zijn we aantal maanden verder, wellicht kunnen de eigenaren van de 40 DSP een update geven over hun gebruikersevaring.
Dit met name omdat de reloop 40 DSP voor 400 euro het dichtst in de buurt komt van een Pioneer DJM 600.
Uiteraard ben ik er van bewust dat er aantal nuttige commentaren in de webshop zelf staan maar overige informatie m.b.t. deze mixer is nog van harte welkom.
Topic: Denon DN-S8000 uitgelekt? (1-8-2005 22:39:00)

sucksir schreef:

Dan neigen ze snel naar Pioneer, omdat elke persoon die zichzelf enigszins DJ noemt er alles van snapt.
Hetzelfde in de ICT-sector. het is een eigenaardig karakter van de DJ en ICT wereld.
Topic: Denon DN-S8000 uitgelekt? (1-8-2005 22:29:00)
wow dat plaatje is wel vet, ik heb alleen naar dat 2d plaatje gekeken, ik vond het al zo raar dat mensen over autocad en adobe illustrator gingen praten. maar goed. het zou wel vet zijn als ie dvd slikt maar speelt ie dan ook video af? zie geen video functies namelijk, volgens mij zijn het gewoon labeltjes...
Topic: Denon DN-S8000 uitgelekt? (1-8-2005 20:29:00)
ik heb nog eens naar het plaatje gekeken, maar ik kan nergens van afleiden dat ie DVD aankan, zie ik het over het hoofd, help me out
Topic: Denon DN-S8000 uitgelekt? (1-8-2005 11:04:00)

clubbedtodeath schreef:

In augustus is er opnieuw een beurs in Amerika. Dan zullen we het wel weten of er iets nieuws uitkomt. waarschijnlijk wel, want de 5000 is al een tijd op de markt.
Die speler is gewoon de logische opvolger van de 5000. Laat hem maar komen... happy :)
Jaaa.... maar what about the price...

De 5000 is geprijsd als het vlaggenschip van DENON. Als ze nu met een 8000 aankomen dan is de prijs ongelofelijk hoog, en het concureert met wat ...? precies, wat zijn de concurerende producten dan eigenlijk. Ik denk dat weinig mensen geinteresseerd zijn in een speler van 1700euro terwijl de Pio's circa 1000 euro kosten. Ik ben benieuwd of dit niet killing is voor de eigen 5000-segment. dus ik betwijfel of het wel in augustus uitkomt. De timing is gewoon niet logisch en wat denon nu nodig heeft is een duidelijk helder beeld van hun product portfolio en de features. DENON is goed, maar het gebruikersgemak is niet altijd even vriendelijk.
Topic: 2dehands Denon 2100 of 2xdehands cdj-100 (29-7-2005 13:03:00)
Beste marijn,

Wat zijn jouw ambities, ga je voor DJ skills? of wil je een succesvol Drive-In show hebben? Ik denk dat daar een goed onderscheid gemaakt moet worden mbv. prioriteiten. Uiteraard kan beiden, maar zoals bij velen hebben we een beperkt budget om uit te geven.

Dus wil je binnen paar jaar een goede DJ worden, ga voor apparatuur waarmee je goed kan draaien, dit mag misschien raar klinken want iedereen wilt goed apparatuur hebben. Maar op den duur moet je een afweging maken van je prioriteiten (wat wil je precies?).

Toen ik 17 was had ik 2x Gemini PT-1000s en een Numark 1200X mixer gekocht, dat was veel geld, heel veel geld. Maar ik maakte een afweging en ging voor degelijke kwaliteit waarmee ik als DJ zijnde mezelf kon ontwikkelen. Was ik voor goedkopere draaitafels gegaan dan had ik nooit zoveel plezier gehad, dat weet ik 100% zeker, omdat die goedkope draaitafels niet goed genoeg zijn (niet dj-stimulerend genoeg).
Jij leest ook niet graag een 'goedkoop' boek met een slecht verhaal, niet intellect-stimulerend.

Vergeet de grootheid van DJ zijnde (als je dat hebt tenminste) en vraag jezelf af wat je wilt bereiken, toen ik 14 was zei ik maar al te graag dat ik DJ was.... waarom omdat ik brakke Technics draaitafels had. Stel jezelf de vraag van wat je precies wilt gaan doen, hoe wil je jezelf over 3 jaar zien? of over 5 jaar? Dit klinkt misschien heel raar, maar ik weet zeker dat de wat ouderen onder ons het kunnen beamen. Goede investering is een waarover goed is nagedacht voor de lange termijn.

Je gaf zelf al aan dat je de DENON wellicht handig zal vinden voor de macarena. Een goede gedachtegang, absoluut, maar dat is korte termijn visie. Dus wat wil je precies. state your vision and mission
Topic: 2dehands Denon 2100 of 2xdehands cdj-100 (28-7-2005 23:16:00)
Beste marijn, toevallig draai ik in discotheek met de CDJ 100S, 2 stuks. Ik gebruik deze voornamelijk voor house omdat deze hele fijn correcties kunnen uitvoeren t.o.v. denon.

Ik heb ervaring met de 2100, goed ding. Maar de PIONEERS ook. Dus de vraag aan jou is. wat ga je draaien?
Alleen house? go for PIONEERS, ga je all-round draaien, go for DENON.

Waarom, met RnB HipHop of andere non-house nrs wil je een loop functie hebben zodat je lekker coole loop mixen kan maken.
De scratch functie is bout, dus daar moet je niet op rekenen.

Ga je alleen house draaien, go for Pioneers, voor house heb je meestal geen loops nodig. Maar je kan wel gebruik maken van de 3 effecten die erbij zitten.

Ohja, ik heb het idee dat de PIO's niet kapot te krijgen zijn, ik draai in een discotheek waar het zomers gewoon 40 graden kan worden, veel rook....
De denon slaan bij ons wel eens over doordat de basskasten iets te veel lopen te blazen, maar dat gebeurt maar zelden, de pioneers slaan nooit over.
Topic: Denon DN-S8000 uitgelekt? (28-7-2005 11:30:00)
ik zit regelmatig op de denon forum, dit is een brainstorm plaatje, iemand kwam er gewoon op en maakte een schets.