Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Wouter-kbk

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 26 bijdrage(n) van Wouter-kbk (Pagina: 2 van 3)

Topic: Electrovoice of DB technologies?? (16-12-2012 15:59:00)
De spreiding wordt met de comunity inderdaad wel beter. Het nadeel is dat wij in onze wagen maar een aantal plekken hebben om de speakers te plaatsen. De speakers moet ook buiten het zicht van het publiek geplaatst worden. Dit is de reden dat de subs onder de wagen geplaatst worden en de toppen boven in de attractie achter het papier maché. Ik denk dat ik genoeg info heb en ik ga er nog even overna denken.
Topic: Electrovoice of DB technologies?? (15-12-2012 21:49:00)

Fridge schreef:

wouter-kbk schreef:

APPLICATIONS
x Convention centers
x Fill speaker for stadia, athletic fields, arenas and race tracks
x Outdoor background music / paging systems
x Theme and amusement parks
x Fairgrounds and rodeos
x Malls, cruise ships, skating rinks
x Swimming pools

deze speakers lijken mij niet geschikt om hele dagen op vol vermogen te draaien?
als ze hard genoeg gaan zouden ze deze ook wel bij feesten gebruiken.
niet geschikt om de hele dag op vol vermogen te draaien, hoe maak jij dat op uit bovengenoemde gebruiksdoelen? Het enige wat Community hier doet is een aantal gebruiksmogelijkheden noemen waar deze speaker speciaal op zn plek is, over het algemeen op plaatsen waar het niet super-droog is. Dat zegt verder niets over al dan niet op vol vermogen kunnen spelen.

Community is een serieuze fabrikant waarvan je de specs er gewoon bij mag pakken om een idee te krijgen van de mogelijkheden van de speaker. Als ik de specs zo lees is het geproduceerde Spl best wel voldoende voor jouw doel.
ik bedoelde te zeggen dat het mij lijkt dat deze speakers niet geschikt zijn om te huren voor een feest. als jullie zeggen dat ze voor dit werk zo geschikt zijn, waarom hangen ze in een tentfeest dan niet om de twee meter zon speaker op?
Topic: Electrovoice of DB technologies?? (15-12-2012 21:05:00)

Frank76 schreef:

Waarom niet realistisch?
Omdat je al iets anders hebt besteld?
Ik geef alleen aan hoe ik met de middelen die ik beschikbaar heb dit op een zo goed mogelijk manier zou realiseren.
Zijn speakers op beugel, stortbui bestendig en goed te richten.
Okee, ze zijn vast niet "stoer" maar ik zou in ieder geval zelf geen gewone toppen erop zetten.
APPLICATIONS
x Convention centers
x Fill speaker for stadia, athletic fields, arenas and race tracks
x Outdoor background music / paging systems
x Theme and amusement parks
x Fairgrounds and rodeos
x Malls, cruise ships, skating rinks
x Swimming pools

deze speakers lijken mij niet geschikt om hele dagen op vol vermogen te draaien?
als ze hard genoeg gaan zouden ze deze ook wel bij feesten gebruiken.
Topic: Electrovoice of DB technologies?? (14-12-2012 13:35:00)

Frank76 schreef:

In geval van goede verstaanbaarheid moet je rondom community R25 monteren.
niet echt een realistische oplossing sad :(

ik heb gekozen voor een DB set met minder vermogen.

4 x s30
6 x flexsys f212
Topic: 16.500 Kw rms op 15 kva aggregaat? (14-12-2012 12:21:00)
ja inderdaad deze verdeling ga ik wel aanhouden ja
Topic: welke speakers in master audio (14-12-2012 11:07:00)
oke, ik heb rsl al een mail gestuurd. helaas nog geen reactie. ik ben op zoek naar een recone kit voor zo'n speaker. helaas is het recone wereldtje in nederland nog redelijk klein. het was al erg lastig om erachter te komen welke lijm ervoor gebruikt wordt. zelfs bedrijven aan de telefoon gehad die het gewoon niet willen vertellen. maar ik ben er inmiddels achter en het reconen gaat perfect! nu de kit voor de master audio ln-12 nog
Topic: Electrovoice of DB technologies?? (14-12-2012 11:03:00)
het gaat niet zomaar om een klein wagentje waar men op staat. het is een grote wagen met grote onderdelen, waar zelfs amper mensen op kunnen staan. de sub's hangen onder de wagen in een frame. deze zullen door al het hout/staal/ papier maché heen moeten dreunen. ook de toppen zullen niet naar het publiek gericht zijn, deze staan 5 meter van de grond geplaatst. wij lopen ten slotte zelf ook rond de wagen en ik heb zelf ook echt geen zin in gehoorschade. het gaat erom dat er rondom gewoon een goede kwaliteit muziek te horen is. geen klein setje dat de hele optocht voluit gedraaid wordt.
mijn vraag was ook niet OF ik zon set op de wagen moet plaatsen maar WELKE
Topic: welke speakers in master audio (13-12-2012 21:14:00)
bedoel je RSL audio europe bv?

ook kan ik nergens losse master audio speakers vinden.

elders op dit forum lees ik dat er eighteen sound speakers in zitten. ook hier kan ik geen bewijs van vinden...
Topic: welke speakers in master audio (13-12-2012 15:18:00)
hallo,

kan iemand mij vertellen welke speaker er in de master audio speakers zit?
om precies te zijn; de ln-12 monitor.

groeten,

Wouter
Topic: 16.500 Kw rms op 15 kva aggregaat? (12-11-2012 12:27:00)

CyberDance schreef:

Wellicht verstandiger om te kijken naar het verbruik van de versterkers ipv het RMS vermogen om te bepalen of het kan of niet.
zoals ik in het onderwerp al aangegeven heb, weet ik het vermogen van de versterkers NIET.

ook was mijn vraag of het rms vermogen verband houdt met het versterkervermogen.