Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Wouter-kbk

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 26 bijdrage(n) van Wouter-kbk (Pagina: 1 van 3)

Topic: Electrovoice of DB technologies?? (21-3-2013 09:01:00)
dat laatste filmpje was de heenweg naar de optocht toe. de andere filmpjes gemaakt op een punt waar het even rustig was. spreiding was ook goed. maar dit is op de filmpjes nauwelijks te luisteren. ik ben er zeer tevreden mee en deze set komt volgend jaar weer op onze wagen!
Topic: Electrovoice of DB technologies?? (20-3-2013 22:37:00)
goedenavond,

om toch nog maar even terug te komen op dit onderwerp hier het resultaat:
mijn keuze is uitgegaan naar het volgende:
4 x db s30 sub
6 x db flexsys f212

echt een super keuze!
de set had een mooi volume en ging zeker niet te luid!! de hele optocht heb ik niemand met de vingers in zijn oren zien staan.

hier 3 video's:
nl-nl.facebook.com/media/set/?set=vb.180250958741881&type=2
Topic: welke speakers in master audio (10-1-2013 11:19:00)
ik heb RSL gemaild maar ik krijg geen reactie terug...
Topic: welke speaker in welke kast (19-12-2012 22:03:00)

Soundpower schreef:

Ik denk dat je toch van iedere kast een voor een de techsheets zal moeten opzoeken, en aan de hand daarvan een lijst maken...
En misschien de merken meenemen waar ook EV inzit(dynacord, wharfedale enz...)
Deze lijst vervolgens crossen met de lijst van nog verkrijgbaar EV spul, en natuurlijk de lijst met aanbevolen vervangers van niet meer leverbare drivers raadplegen(als die er is bij EV tenminste, JBL heeft wel zoiets voor hun jaren 70, 80 en 90 spul)
okee bedankt voor de tip! ik ga mn best doen
Topic: welke speaker in welke kast (19-12-2012 16:18:00)
je hebt gelijk!

ik ben voornamelijk op zoek naar de electrovoice speakers.

denk hierbij aan de tour x rx enz.

het zou erg handig zijn als ik een kast binnen krijg dat ik dan meteen weet welke speaker er origineel in hoort te zitten en of deze speakers nog te krijgen zijn.

ook snap ik wel dat fabrikanten het niet altijd willen vertellen, anders had het waarschijnlijk ook wel op internet gestaan. vandaar ook dat ik deze vraag hier stel. ik neem aan dat er mensen zijn die zelf een ev set hebben en die misschien weten welke speakers er in zitten.
Topic: welke speaker in welke kast (19-12-2012 12:36:00)
ik neem aan dat er geen bestaande lijst is aangezien niemand reageert. ik zou voorstellen om te reageren als je weet welke speaker er in welke kast zit dan maak ik er een bestand van.

in de rx 118 zitten evx180B speakers
Topic: welke speaker in welke kast (18-12-2012 13:19:00)
zoals ik al eerder geplaatst heb, ben ik vaak op zoek naar welke speaker er in welke kast zit.
op internet is er moeilijk achter te komen.
met name de electrovoice speakers ivm inkoop en reparatie.
is er een bestaande lijst met welke speakers er in welke kasten zitten?
zoniet dan ben ik bereid om deze te maken.
Topic: welke speakers in master audio (17-12-2012 13:17:00)
helaas wordt er door rsl niet gereageerd op mijn mail
Topic: Electrovoice of DB technologies?? (17-12-2012 13:16:00)

Frank76 schreef:

Wat dacht je van speakerdoek?
Of Mesh-gaasdoek.
de kleur van het doek moet wel hetzelfde zijn als de kleur van de delen van de wagen. ook hebben wij geen groot budget en wordt het slecht een maal gebruikt
Topic: Electrovoice of DB technologies?? (17-12-2012 09:31:00)

Tim_V schreef:

Ook wij hebben met onze carnavalswagen deze problemen van plaatsing van de speakers en doorstralen door papier mache. Toch probeer ik elk jaar weer een zoektocht naar gaas/doek te maken om de speakers zo mooi mogelijk weg te werken en zo min mogelijk het geluid in de weg te staan.
Ik snap dan ook de discussie tussen goed geluid, uit het zicht en natuurlijk het prijskaartje.
ja doek werkt inderdaad het beste. alleen komt dan nog de vraag; welk doek? heb al eens muziek gedraaid waarbij de speakers achter grote doeken geplaatst stonden. in de zaal vroeg men telkens of de muziek harder mocht maar ik werd achter het doek hardstikke doof! het geluid dempte gigantisch.