Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Lakeman

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 15 bijdrage(n) van Lakeman (Pagina: 2 van 2)

Topic: Advies versteker topkasten (19-6-2012 21:36:00)
Oke. Over de Palladium serie lees ik wel erg veel goede revieuws. Ik zou dan de 900 pakken denk ik. Tevens vind ik dat ik hier veel beter geholpen word dan op het licht geluid forum. Die kraken alles af als het niet in de buurt van professionele apparatuur komt.... beetje jammer.
Topic: Advies versteker topkasten (19-6-2012 19:50:00)
Oke. Dus de DAP Palladium P-900 zou een goede keus zijn? Nu zit ik wat rond te speuren en nu kom in een heel ander merk tegen: QSC. Deze blijken kwalitatief zeer goed te zijn. Ik heb daarvan de volgende versterker gevonden: QSC GX-3. Lijkt me een zeer leuke versterker voor een prijs van rond de 300 euro?
Topic: Advies versteker topkasten (19-6-2012 16:51:00)
De vorige woofers die er in zaten waren 200W RMS en 400W Music. Ik lees wel dat de DAP Palladium Serie wel snel kapot gaat? Ik gebruik dit setje om af en toe wel eens op een feestje te draaien.
Topic: Advies versteker topkasten (19-6-2012 12:04:00)

BSS schreef:

stefke waarop baseer je je advies?

een palladium 500 of evt 700 is al genoeg hoor.. die woofer zal maar een 150 watt RMS zijn..
Woofers zijn wel 250w rms.
www.new-line.nl/nl/woofers-tweeters/jb-systems-sp15-250_7637.htm
Topic: Advies versteker topkasten (18-6-2012 20:14:00)
Hallo,

Aangezien mijn oude versteker het heeft begeven (Yamaha P2201 Professional Series) ben ik op zoek naar een nieuwe versterker.

Specs van de topkasten:

Sound Lab P115C kasten

Jb Systems SP15 250W Woofers

www.new-line.nl/nl/woofers-tweeters/jb-systems-sp15-250_7637.htm

Stage Line MRD-120 Compressie tweeter
www.stagebeat.co.uk/Stage-Line-MRD-80-Horn-Driver-60w-MAX-8-Ohm-104360-111719

Wat voor versterker zou hier het beste bij passen? Tevens gebruik ik ook een JB systems se-100 multiband sound enhancer voor de versterker. Budget ligt rond de 300-350 euro.