Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Dj-olivier
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 110 bijdrage(n) van Dj-olivier (Pagina: 2 van 11)
Topic: schoolfeest thema's (21-2-2012 11:43:00)
Dit slaat eigenlijk altijd aan. Wat houd dit in? Glow-sticks uitdelen bij de ingangen en veel uv gebruiken.Ik neem aan dat je met uv blacklights bedoeld? Topic: Weer bergen spam, allemaal met een ander e-mailadres... (19-2-2012 14:12:00)
Oké, klinkt leuk! Heb je misschien foto's? Lijkt me wel wat om een keer bij mij op school te doen...
Topic: schoolfeest thema's (19-2-2012 14:15:00)dj-nsp schreef:
Ik heb nu als organisator van schoolfeest al meerder keren het thema 'glow-house' gebruikt.Dit slaat eigenlijk altijd aan. Wat houd dit in? Glow-sticks uitdelen bij de ingangen en veel uv gebruiken.
Hier ook last van bergen spam elke keer op mijn hotmail. Tja de oorzaak is bij mij wel bekend, het invullen van enquêtes
Ik heb wel een schoon adres die ik gebruik voor zakelijkere dingen, hier geen spam.
Topic: Welke draaitafel? (19-2-2012 11:50:00)
Ik heb wel een schoon adres die ik gebruik voor zakelijkere dingen, hier geen spam.
Ja daar heb je wel gelijk in, maar met nieuw ben je toch meer zeker van je zaak...
Topic: Welke draaitafel? (18-2-2012 14:25:00)Dan zou ik alsnog een nieuwe rmx-20 doen, deze voldoet aan alle eisen en dan krijg je een nieuwe
Topic: Welke draaitafel? (17-2-2012 21:56:00)
Een aanrader, de Reloop rmx-20. Super kwaliteit/prijs verhouding, heb hem zelf ook :) heeft me 140 euro gekost dus is er netjes onder
Topic: Welke draaitafel? (16-2-2012 18:37:00)Dat is wel een beetje makkelijk, mij wijzen op mijn typfouten
Topic: Welke draaitafel? (16-2-2012 08:46:00)
Is dit niet een beetje erg veel korting? zoveel, dat je het bijna niet geloofd?
Topic: schoolfeest thema's (15-2-2012 22:41:00)
Wij hebben ooit een Proud to be fout schoolfeest gedaan. Dat ging helemaal los!
Topic: Ophangmogelijkheden in een aluminium tent (15-2-2012 14:28:00)Is kort door de bocht, klopt. Maar ik blijf het riskant vinden...