Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Funkybeats
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 72 bijdrage(n) van Funkybeats (Pagina: 2 van 8)
Topic: is dit zo klaar? (19-10-2003 15:07:00)
thanks voor de tip
Topic: is dit zo klaar? (19-10-2003 15:03:00)dus even op een rijtje
4 parren compleet.
dmx t4 balkje
metal tripod stand.
2 scans en controller
botex dc4
en dan heb ik werkend leuk setje? of moet dat op 2 statieven of gaat dat alles op 1 zo'n statiefje?
Topic: is dit zo klaar? (19-10-2003 14:56:00)4 parren compleet.
dmx t4 balkje
metal tripod stand.
2 scans en controller
botex dc4
en dan heb ik werkend leuk setje? of moet dat op 2 statieven of gaat dat alles op 1 zo'n statiefje?
dus komt er nog zo'n balk bij en dan is het klaar. dmx lijkt me wel beter namelijk
Topic: is dit zo klaar? (19-10-2003 14:50:00)dus zonder dmx bar voor de parren gaat dat niet. zon dmx bar maakt het zeker een heel stuk duurder? of hoe moet ik de parrren anders aansturen? dus dan zou ik deze moeten hebben en dan werkt het wel...Botex DC-4P?
Topic: is dit zo klaar? (19-10-2003 14:38:00)hoi. ik heb net mijn oude drive-in verkocht en wil nu opnieuw beginnen alleen dan goed. ik wil zeg maar 4 parren hebben en 2 scanners en een leuk controllertje natuurlijk. nu stond mij dit wel aan zo:
1x botexdc-1216 dmx operator
1x showtec metal tripod stand
1x showtec stage-set two black
2x showtec cyclone scanners
1x BOTEX DC-4
of zijn er andere suggesties in deze prijsklasse. want nu heb ik dus een werkend par setje van 4 en 2 scanners toch? of moet er nog iets bij bij dat par setje? khoop dat er iemand mij kan helpen
greetz jeffrey
Topic: velleman space 250 (7-10-2003 21:53:00)1x botexdc-1216 dmx operator
1x showtec metal tripod stand
1x showtec stage-set two black
2x showtec cyclone scanners
1x BOTEX DC-4
of zijn er andere suggesties in deze prijsklasse. want nu heb ik dus een werkend par setje van 4 en 2 scanners toch? of moet er nog iets bij bij dat par setje? khoop dat er iemand mij kan helpen
greetz jeffrey
kun je me een link geven van die gast uit utrecht die dit aanbied of op welk forum heb je dit gelezen? dan ga ik binnekort eens een kijkje nemen :)
Topic: Welke geluidskaart? (ja once again...) ism pcdj (6-10-2003 18:23:00)en met zon kaart heb je zegmaar 2 uitgangen netzoals dubbele cd speler? want dat zou wel leuk zijn opzich :)
Topic: Welke geluidskaart? (ja once again...) ism pcdj (6-10-2003 16:47:00)ik wil dit ook zijn er mensen die daar ervaring mee hebben?
Topic: velleman space 250 (5-10-2003 19:48:00)niemand die mij kan vertellen ofdat het wel goede zijn? want ik kan keizen of deze of showtec cyclone's maarja daar zit geen shutter op en minder kleuren en gobo's........?
Topic: velleman space 250 (4-10-2003 11:57:00)e-mail
en het is toch geen concurentie van dre want dre verkoopt merk niet..?
en het is toch geen concurentie van dre want dre verkoopt merk niet..?