Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Patrickbemmel
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 91 bijdrage(n) van Patrickbemmel (Pagina: 2 van 10)
Topic: EV ELX 112 mid speakers gesneuveld. (21-7-2014 15:54:00)
Ik ga is even verder kijken of ik wat kan vinden kwa vervangingswoofer.
Dat ze niet te reconen zijn had ik ook niet echt anders verwacht. Zijn idd budget speakers van EV
En anders ga ik gewoon testen met andere speakers erin van bijv. RCF.
Keuze zat bij hun in het assortiment.
Vind het alleen nog steeds vreemd. Speakers + amp stonden op half vermogen te werken.
De speakers hebben toch wel meer op hun donder gehad en dat ging toch wel veel harder.
Ik was er zelf bij op dat feestje als gast en ze gingen niet bepaald hard of het geluid vervormde.
Topic: EV ELX 112 mid speakers gesneuveld. (20-7-2014 23:17:00)Dat ze niet te reconen zijn had ik ook niet echt anders verwacht. Zijn idd budget speakers van EV
En anders ga ik gewoon testen met andere speakers erin van bijv. RCF.
Keuze zat bij hun in het assortiment.
Vind het alleen nog steeds vreemd. Speakers + amp stonden op half vermogen te werken.
De speakers hebben toch wel meer op hun donder gehad en dat ging toch wel veel harder.
Ik was er zelf bij op dat feestje als gast en ze gingen niet bepaald hard of het geluid vervormde.
Helaas 2de hands aangeschaft..
Topic: EV ELX 112 mid speakers gesneuveld. (20-7-2014 22:20:00)Ze zitten niet muurvast maar ze werken zowieso niet meer.
Vind raar dat er niks over te vinden is van het oo zo goed merk.
Topic: EV ELX 112 mid speakers gesneuveld. (20-7-2014 20:31:00)Vind raar dat er niks over te vinden is van het oo zo goed merk.
Beste forumleden.
Laatst had ik mijn 2 ev speakers verhuurd voor een verjaardagsfeestje.
Nu heb ik ze terug gekregen maar nou werken de mid speakers niet meer.
Natuurlijk even los geschroefd en je kan de speakers niet meer indrukken.
Ik heb heel internet afgezocht naar recone kit voor deze speakers die erin zitten maar kan ze nergens vinden!
Speaker die erin zit is EVS 12K
Speaker zelf ook nergens los te koop of parameters te vinden voor vergelijkbare speakers.
Kortom is er iemand die mij hierbij kan helpen?
Topic: Bouw 2st manifold (9-2-2014 22:05:00)Laatst had ik mijn 2 ev speakers verhuurd voor een verjaardagsfeestje.
Nu heb ik ze terug gekregen maar nou werken de mid speakers niet meer.
Natuurlijk even los geschroefd en je kan de speakers niet meer indrukken.
Ik heb heel internet afgezocht naar recone kit voor deze speakers die erin zitten maar kan ze nergens vinden!
Speaker die erin zit is EVS 12K
Speaker zelf ook nergens los te koop of parameters te vinden voor vergelijkbare speakers.
Kortom is er iemand die mij hierbij kan helpen?
Hartstikke bedankt voor jullie reacties!
AMX: bij de eerste link staan veel maten maar niet van alle platen die er nodig zijn.
Of zie ik het misschien over het hoofd?
Hier kom ik namelijk niet echt uit.
Vrije Vogel: Die draad had ik al doorgenomen, ze gaan daarna in op 15' manifolds
Topic: Bouw 2st manifold (9-2-2014 10:42:00)AMX: bij de eerste link staan veel maten maar niet van alle platen die er nodig zijn.
Of zie ik het misschien over het hoofd?
Hier kom ik namelijk niet echt uit.
Vrije Vogel: Die draad had ik al doorgenomen, ze gaan daarna in op 15' manifolds
Excuses voor het kicken van een oud topic,
Ik heb samen met mijn collega's een mooie ruimte gevonden om te kunnen klussen en zelf mooi setje speakers maken.
De bedoeling is als project.
Nou willen wij graag Manifolds bouwen maar kan er geen tekeningen meer over vinden.
De linken in dit topic werken allemaal niet meer.
Er staat een link op duits forum zonder maten dus echt ver kom ik er niet mee.
Dus mijn vraag was of iemand van jullie nog de tekeningen voor ons heeft liggen?
Topic: laptop rechtstreeks op versterker (20-3-2013 12:02:00)Ik heb samen met mijn collega's een mooie ruimte gevonden om te kunnen klussen en zelf mooi setje speakers maken.
De bedoeling is als project.
Nou willen wij graag Manifolds bouwen maar kan er geen tekeningen meer over vinden.
De linken in dit topic werken allemaal niet meer.
Er staat een link op duits forum zonder maten dus echt ver kom ik er niet mee.
Dus mijn vraag was of iemand van jullie nog de tekeningen voor ons heeft liggen?
Ik heb er zelf slechte ervaringen mee gehad door rechtstreeks aansluiten,
Ik geef dan een klein mengpaneeltje er gratis bij,
Ik geef dan aan dat ze alleen de schuif omhoog of laag moeten zetten voor de volume
Topic: Sennheiser ew100 inbouwen (17-3-2013 21:18:00)Ik geef dan een klein mengpaneeltje er gratis bij,
Ik geef dan aan dat ze alleen de schuif omhoog of laag moeten zetten voor de volume
Malle pietje bedankt maar ik gooi hem in der verkoop,
Topic: Nieuwe (lichtgewicht) versterkers behringer INUKE (17-3-2013 14:51:00)test resultaten zijn zo te zien best positief of zie ik dat verkeerd?
Topic: Nieuwe (lichtgewicht) versterkers behringer INUKE (15-3-2013 16:05:00)kwam een best wel interessante test tegen van de 6000 forum.speakerplans.com/behringer-inuke-nu6000-vs-kam-kxd7200-bench-tested_topic69202.html