Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Dsound

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 15 bijdrage(n) van Dsound (Pagina: 2 van 2)

Topic: Wat is er met Carnaval stukgegaan en wat is de oorzaak? (algemeen) (10-2-2016 22:17:00)
Rekening is verstuurd en een mooie reden om de eerste te gaan vervangen door de nexus 2 razz :p
Topic: Wat is er met Carnaval stukgegaan en wat is de oorzaak? (algemeen) (5-2-2016 15:23:00)
We hebben de eerste CDJ2000NXS al defect retour.
Oorzaak 2 omgevallen biertjes
Topic: Wat is er met Carnaval stukgegaan en wat is de oorzaak? (algemeen) (19-2-2015 19:57:00)
Hier heeft een Allen Heath ZED 14 een bierdouche gehad.
CDJ2000NXS pitchfader afgebroken
Verder geen schade dus mag niet klagen dit jaar. razz :p
Topic: Wat is er met Carnaval stukgegaan en wat is de oorzaak? (algemeen) (3-3-2014 18:30:00)
En de eerste carnavalsschade is weer binnen:

Pioneer DJM900 nexus en 2 CDJ 2000 nexus hebben een bierdouche gehad sad :(

X-act met grote schade

het begint weer goed
Topic: Voor iedereen die net begint en vragen heeft over de aanschaf van een lichtset. (18-8-2011 23:27:00)

Douwe schreef:

Ja Rosco is duurder maar het moet ook van wat verder komen.
Wat je zegt is waar maar dat is niet de reden dat Rosco duurder is bij rosco zijn alle filters standaard een HT filter en bij Lee niet.