Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Dsound
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 15 bijdrage(n) van Dsound (Pagina: 1 van 2)
Topic: Onderdelen (ringkerntrafo) gezocht dap palladium 2000 (30-11-2016 19:55:00)
Nou wil ik proberen dat zelf aan te brengen door bovenop 1, of ev. 2 gaten te boren, van binnen te voorzien van een extra lat en inslagmoer, en bovenop een of 2 half couplers te monteren. Via handvat op de speaker monteer ik dan nog een safety. De speaker is opgebouwd uit MDF, maar gezien het gewicht lijkt me dit geen bezwaar maar ik dacht, toch eens even polsen bij de pro’s. Veilig genoeg?
Ohja, voor de duidelijkheid, er wordt dus niet boven publiek gevlogen.Laat ik maar gelijk met de deur in huis vallen dat je deze speakertjes gewoon niet moet vliegen! Op welke manier dan ook ze zijn er simpel weg niet voor gemaakt en geen enkele aanpassing maakt dat je ze wel kan vliegen!Topic: Wat is er met Carnaval stukgegaan en wat is de oorzaak? (algemeen) (16-2-2016 22:08:00)
De overige 3 staan inderdaad te koop.Topic: Showtec DMX Code Writer (14-2-2016 19:13:00)
Heb je al bij Dré of highlite geïnformeerd?
Topic: Vliegen van Dap Clubmate II topjes (23-6-2016 12:14:00)Je bereikt daar niet hetzelfde mee want de speaker hangt dan nog steeds aan vrij daarnaast is het hout waarvan de deze speakers gemaakt wordt van dermate slechte kwaliteit dat de kans dat het breekt zeer groot is en dat dan je speaker naar beneden komt.
Topic: Vliegen van Dap Clubmate II topjes (22-6-2016 16:30:00)Op zich ben ik het wel eens met dat zo'n frame zou volstaan!
Ook ik weet dat er zat speakers geleverd worden die je zondermeer kan ophangen zonder dat daar intern aanpassingen aan gedaan zijn
Toch zou ik altijd uiterst voorzichtig blijven en er voorzorgen dat de boel goed vast en gezekerd zit!
Topic: Vliegen van Dap Clubmate II topjes (21-6-2016 21:12:00)Ook ik weet dat er zat speakers geleverd worden die je zondermeer kan ophangen zonder dat daar intern aanpassingen aan gedaan zijn
Toch zou ik altijd uiterst voorzichtig blijven en er voorzorgen dat de boel goed vast en gezekerd zit!
Blijf bij wat ik eerder heb gezegd deze kastjes zijn niet gemaakt om te vliegen.
Wat het probleem is met dit soort speakers is dat ze vaak van waaibomen hout zijn gemaakt en er al helemaal geen intern vliegframe in zit.
Ophangen aan ophang zo'n beugel vindt ik ook altijd al vrij link maar op zijn minst zit de flens van de speaker nog om de beugel heen. Daarnaast is een safety dan ook nog erg wenselijk.
Topic: Vliegen van Dap Clubmate II topjes (21-6-2016 21:02:00)Wat het probleem is met dit soort speakers is dat ze vaak van waaibomen hout zijn gemaakt en er al helemaal geen intern vliegframe in zit.
Ophangen aan ophang zo'n beugel vindt ik ook altijd al vrij link maar op zijn minst zit de flens van de speaker nog om de beugel heen. Daarnaast is een safety dan ook nog erg wenselijk.
HS schreef:
Ik draai wel eens met een kleine drive-in show (4mtr truss op 2 ST132), en het leek me mooi om de twee Dap Clubmate 15 topjes, (8/1”) te vliegen. De speakertjes zijn (maar) rond de 8 kilo, maar er zit geen vliegbevestiging van welke soort dan ook op.Nou wil ik proberen dat zelf aan te brengen door bovenop 1, of ev. 2 gaten te boren, van binnen te voorzien van een extra lat en inslagmoer, en bovenop een of 2 half couplers te monteren. Via handvat op de speaker monteer ik dan nog een safety. De speaker is opgebouwd uit MDF, maar gezien het gewicht lijkt me dit geen bezwaar maar ik dacht, toch eens even polsen bij de pro’s. Veilig genoeg?
Ohja, voor de duidelijkheid, er wordt dus niet boven publiek gevlogen.
Rdreiers schreef:
Zijn dat dezelfde spelers die nu in het tweede hands forum te koop staan?
Helaas is ie overleden
Topic: Showtec DMX Code Writer (12-2-2016 23:09:00)
Ik heb hem gevonden :-)
Kijk er morgen even naar.
Topic: Showtec DMX Code Writer (10-2-2016 23:34:00)Kijk er morgen even naar.
Ik heb er hier nog wel één rondzwerven weet alleen niet waar hij is en of hij het nog doet. Ga er morgen naar zoeken.en laat het weten
Topic: Wat is er met Carnaval stukgegaan en wat is de oorzaak? (algemeen) (10-2-2016 23:25:00)Het is inderdaad in een café gebeurt en met carnaval maakt het voor veel klanten niet uit wat het kost en de meeste weten heel erg goed welke risico's ze nemen en nemen dat voor lief. Zeker deze huurder neemt dat voor lief en zit er totaal niet mee dat hij moet betalen want hij verdubelt zijn jaaromzet tijdens carnaval. Overigs voor optochten krijg je bij ons ook echt geen Pioneer dj set mee.
Ook hebben ze op een andere locatie een QU 16 uit hun handen laten vallen en dat vondt hij niet zo fijn ;-)
Verder geen schade dus het valt reuze mee. Op naar het carnaval in 2017.
Ook hebben ze op een andere locatie een QU 16 uit hun handen laten vallen en dat vondt hij niet zo fijn ;-)
Verder geen schade dus het valt reuze mee. Op naar het carnaval in 2017.