Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Mark Vriens
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 55 bijdrage(n) van Mark Vriens (Pagina: 2 van 6)
Topic: Welke USB stick en waarom? (6-7-2013 19:58:00)
FAT, FAT32 oid. Geen NTFS! Ik gebruik zowel usb 2.0 als 3.0, geen gezeur mee. Werkt top!
Topic: Welke USB stick en waarom? (27-4-2013 20:33:00)Ik gebruik regelmatig een externe HD van 750 GB of 1 TB. Werkt prima!
Topic: Welke USB stick en waarom? (21-3-2013 22:10:00)Ik heb zelf een Corsair Flash Survivor. Deze werken perfect icm de CDJ2000 (32gb versie). Ik gebruik ze meermalen per week met zowel rekordbox als in mn cdj's. Je kunt snel schrijven van PC naar USB, en lezen van USB naar CDJ gaat ook net zo snel. Werkt ideaal.
Topic: sterrendoek op rol (21-3-2013 16:43:00)Als ik het goed heb heeft de voeding (lamp) van je glasfiber zelf toch een systeempje dat de aders aan en uit kan laten gaan dmv een wiel of iets dergelijks? Als je dan een switchpackje er achter hangt kan je via DMX je sterrenhemel aan en uit zetten, klaar is Kees.
Topic: Vraagje over Rekordbox (24-11-2012 14:09:00)Ik heb dit ook gedaan door het mapje contents en pioneer beide te selecteren en te kopieren. Dit is mij niet gelukt op een mac, maar wel op een Windows pc! Even proberen op een Windows dus als je het op een Mac probeerde te doen :) Werkt prima!
Topic: Plaats hier je eigen productie/mix/remix! (31-7-2012 19:22:00)Vandaag weer even een mixje opgenomen.
Laat maar horen wat je er van vind :)
soundcloud.com/markvriens/mixtape-july-2012
Enjoy!
Topic: Beste platen van dit moment.... (25-5-2012 19:59:00)Laat maar horen wat je er van vind :)
soundcloud.com/markvriens/mixtape-july-2012
Enjoy!
pfoe wat is dat een verschrikkelijk vervelend nummer zeg!
Topic: Gezocht: combinatiekabel 6x signaal + voeding (17-4-2012 21:39:00)Ziet er heel goed uit!
Topic: PA markt 2012 (17-3-2012 18:11:00)Wij zijn ook weer thuis. Geslaagd met een paar flightcases van Flashlight (Wat kun je daar goed afdingen haha) en een paar losse dingetjes zoals parren en strobo's. Vond het slechter als vorig jaar.. Bijna geen kabels en wat er was, dat was bagger... Volgend jaar beter!
Topic: PA markt 2012 (15-3-2012 22:19:00)Ik ben er ook bij. Niet zozeer om wat te kopen maar als ik wat zie dan..... ;)