Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Da Lex
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 31 bijdrage(n) van Da Lex (Pagina: 2 van 4)
Topic: De nieuwe limited edition: Technics SL1200RED (29-5-2004 14:34:00)
Had het pitchplaatje besteld, alleen die knakker van Technics kwam mij al niet zo snugger over. Na hem 3 maal uitgelegt te hebben oordeelde hij dat ik een (ornement dacht ik?) moest hebben. Ik nog maals zeggen waar het voor was....hij wist het zeker!
Nu nog maar eens een keer bestellen dan!
Ik ben zelf alleen maar in bezit van de CDJ 1000. De CDJ 800 is van www.moodsloungebar.nl waar ik vaak draai. Neem hem dus vaak mee
De CDJ 800 heeft minder luxe software. Als je de Mastertempo aan hebt staan en je drukt op pauze in Vinyl mode hoor je hem de rekenkracht doen en stopt niet zo als een draaitafel maar meer krakend. Dit doet de CDJ 1000 wel goed. De jog-dial gaat een stuk soepeler op de CDJ-800. De CDJ-1000 heeft wel wat weerstand. Vind ik zelf veel fijner. De CDJ-1000 MK2 heeft een iets soepelere jog-dial. De CDJ 800 is qua Vinyltouch minder lekker pakkend als de 1000. De CDJ 800 (deze dan) speelt verder met nummer 2 als auto cue aanstaat. Dus hij staat op autoceu, nummer 1 speelt. Aan het einde zal hij op pauze moeten springen: Nee, hij speelt verder met nummer 2. Druk je op Ceu springt hij weer na track 1. Vreemd he?
Topic: De nieuwe limited edition: Technics SL1200RED (29-5-2004 00:06:00)Nu nog maar eens een keer bestellen dan!
Ik ben zelf alleen maar in bezit van de CDJ 1000. De CDJ 800 is van www.moodsloungebar.nl waar ik vaak draai. Neem hem dus vaak mee
De CDJ 800 heeft minder luxe software. Als je de Mastertempo aan hebt staan en je drukt op pauze in Vinyl mode hoor je hem de rekenkracht doen en stopt niet zo als een draaitafel maar meer krakend. Dit doet de CDJ 1000 wel goed. De jog-dial gaat een stuk soepeler op de CDJ-800. De CDJ-1000 heeft wel wat weerstand. Vind ik zelf veel fijner. De CDJ-1000 MK2 heeft een iets soepelere jog-dial. De CDJ 800 is qua Vinyltouch minder lekker pakkend als de 1000. De CDJ 800 (deze dan) speelt verder met nummer 2 als auto cue aanstaat. Dus hij staat op autoceu, nummer 1 speelt. Aan het einde zal hij op pauze moeten springen: Nee, hij speelt verder met nummer 2. Druk je op Ceu springt hij weer na track 1. Vreemd he?
Hmm heb ik eens eerder gezien
www.djdalex.nl/images/diversen/draaitafel001.jpg
www.djdalex.nl/images/diversen/draaitafel002.jpg
www.djdalex.nl/images/diversen/draaitafel003.jpg
www.djdalex.nl/images/diversen/draaitafel004.jpg
Mijn decks waren beschadigt en heb ze eerst gestraald, primer, 2 maal spuiten en een paar maal afspuiten met lak. En dat duurt lang voor het droog is
O ja, foto 1 is van mijn "opvoerknopje". Zo heb ik ook 16 % pitch (vraag me niet hoe het werkt, sorry)
Topic: Excel sjabloon gezocht (25-5-2004 13:09:00)
www.djdalex.nl/images/diversen/draaitafel001.jpg
www.djdalex.nl/images/diversen/draaitafel002.jpg
www.djdalex.nl/images/diversen/draaitafel003.jpg
www.djdalex.nl/images/diversen/draaitafel004.jpg
Mijn decks waren beschadigt en heb ze eerst gestraald, primer, 2 maal spuiten en een paar maal afspuiten met lak. En dat duurt lang voor het droog is
O ja, foto 1 is van mijn "opvoerknopje". Zo heb ik ook 16 % pitch (vraag me niet hoe het werkt, sorry)
Silvia's documentje draait! Inmiddels meer dan 100 titels ingevoerd.
Ben er blij mee, bedankt!
Topic: Pioneer HDJ 1000 (23-5-2004 19:52:00)Ben er blij mee, bedankt!
Na een kapotte beugel heb ik nu dat de linkerschelp het niet meer doet! Flink de balen van. Kwaliteit is niet top!! Zal Dre maar weer mailen.
Topic: Excel sjabloon gezocht (19-5-2004 20:58:00)2 Silvia: dat zou mooi wezen!
Net als je tables in een website bouwt 6 rijen en meerdere kolommen.
Beetje idee op [url]www.moodsloungebar.nl/[/url] en dan op agenda klikken.
Koop laatste tijd aardig wat muziek in en betrap mezelf er op toch wel eens wat dubbel te kopen. Toch zonde.
Topic: Excel sjabloon gezocht (19-5-2004 14:58:00)Net als je tables in een website bouwt 6 rijen en meerdere kolommen.
Beetje idee op [url]www.moodsloungebar.nl/[/url] en dan op agenda klikken.
Koop laatste tijd aardig wat muziek in en betrap mezelf er op toch wel eens wat dubbel te kopen. Toch zonde.
Gezocht voor het bijhouden van de collectie platen en cd's:
Ja wel, een excel sjabloon.
Artiest-Track-Label-Genre-Jaar-Prijs
Dat als je op artiest klikt je deze alfabetisch krijgt.
Zo ook op jaar, genre etc.
Iemand een liggen?
Thanxx Alex
Topic: betere dj dmv betere gear (2-2-2004 20:50:00)Ja wel, een excel sjabloon.
Artiest-Track-Label-Genre-Jaar-Prijs
Dat als je op artiest klikt je deze alfabetisch krijgt.
Zo ook op jaar, genre etc.
Iemand een liggen?
Thanxx Alex
Zelf direct begonnen op SL's en een Dateq XTC. Als ik dan op een mindere mixer (numark bijv.) moest mixen viel dat wel een beetje tegen. Andere draaitafels al helemaal. Nu heeft een kennis van me een setje Reeloops 4000 staan, en verdomd: ik draaide er zo op weg. Tegenwoordig zijn veel spullen van redelijke kwaliteit.
Een afweging is wel de prijs natuurlijk. Van een Dateq koop je makkelijk 2 andere mixers en SL's koop je ook 2 Reloops voor (Of JB Systems)
Topic: Het Denon DN-X1500 mixer-topic (28-1-2004 01:51:00)Een afweging is wel de prijs natuurlijk. Van een Dateq koop je makkelijk 2 andere mixers en SL's koop je ook 2 Reloops voor (Of JB Systems)
Pfff, snel m'n XTC en LPM 7.2 verkopen.
Kan bijna niet wachten. Ziet er erg lekker uit, en degelijk.
Ik ben verkocht
Topic: Review Synq SMX1 (6-1-2004 17:14:00)Kan bijna niet wachten. Ziet er erg lekker uit, en degelijk.
Ik ben verkocht
Volgens de revieuw van Reind is de mixer dus top.
En killswitches zijn natuurlijk ruk! Dit omdat het geluid direct weg is / afgekapt. Kills in de EQ is wat dat aangaat beter. En kun je de draaiknoppen niet snel genoeg draaien om het gewenste resultaat te krijgen, kun je gewoon niet goed mixen.
Kills op de XTC zijn mijn inziens de grootste misser ooit van Dateq.
Maar die Synq staat mij ook wel mooi
Effe sparen dus.
Topic: Pioneer HDJ 1000 (30-12-2003 23:27:00)En killswitches zijn natuurlijk ruk! Dit omdat het geluid direct weg is / afgekapt. Kills in de EQ is wat dat aangaat beter. En kun je de draaiknoppen niet snel genoeg draaien om het gewenste resultaat te krijgen, kun je gewoon niet goed mixen.
Kills op de XTC zijn mijn inziens de grootste misser ooit van Dateq.
Maar die Synq staat mij ook wel mooi
Effe sparen dus. Mijn HDJ 1000 is al een en keer omgeruild omdat de beugel het begaf.
De nieuwe doet het wel aardig. Daarvoor had ik een RP-DJ1200. Die had ik al een jaar of 5. Schelpen drogen een beetje uit verder topding. De HDJ 1000 zit strakker maar klinkt minder goed vind ik. Veel bas zegmaar. Wel handig in extreme omstandigheden.
Ik weet nu al dat de Pioneer het niet zo lang gaat uithouden als de Technics.
De constructie is toch niet zo stevig. Dus de volgende maar weer een RP-DJ1210.
Wel is de Pioneer natuurlijk bloedje mooi. Maar wel 50 euro te duur. (vind ik)
Als je van je zelf weet dat je niet superzuinig bent op je hoofdtelefoon zou ik de Pioneer dus niet kopen.
De nieuwe doet het wel aardig. Daarvoor had ik een RP-DJ1200. Die had ik al een jaar of 5. Schelpen drogen een beetje uit verder topding. De HDJ 1000 zit strakker maar klinkt minder goed vind ik. Veel bas zegmaar. Wel handig in extreme omstandigheden.
Ik weet nu al dat de Pioneer het niet zo lang gaat uithouden als de Technics.
De constructie is toch niet zo stevig. Dus de volgende maar weer een RP-DJ1210.
Wel is de Pioneer natuurlijk bloedje mooi. Maar wel 50 euro te duur. (vind ik)
Als je van je zelf weet dat je niet superzuinig bent op je hoofdtelefoon zou ik de Pioneer dus niet kopen.