Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Da Lex

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 31 bijdrage(n) van Da Lex (Pagina: 1 van 4)

Topic: Akiyama Super OEM draait niet meer (15-12-2014 21:58:00)
Ik hou hem voorlopig even zo. Bedankt voor het aanbod.
De andere was in slechte staat, dus ik heb nu weer 1 goede.
En bedankt voor het wijzen in de juiste richting!
Topic: Akiyama Super OEM draait niet meer (15-12-2014 21:06:00)
Heel gepuzzel, e.e.a. uitgewisseld.
Bleek de printplaat / unit te wezen waar de pitchcontrol en start/brake knoppen op zitten.
De rest werkt!
Topic: Akiyama Super OEM draait niet meer (15-12-2014 15:59:00)
Bedankt voor de tip! Ga er gelijk voor zitten!
Topic: Akiyama Super OEM draait niet meer (15-12-2014 15:43:00)
Ja, draait nog vrij rond. Behalve de targetlight brand er verder niks!
Hij reageert ook niet op welke button ook dan, behalve het inschakelen van de voeding door middel van de draaiknop.
Het plateau maakt dan een kleine aanzet naar achteren.
Als ik de draaitafel inschakel, dan hoor ik een erg lichte brom even. Vast de voeding.
Ik heb nog een 99% zelfde tafel van Omnitronic, die klinkt ook zo. Lijkt me verder goed.
Plateau kan er redelijk makkelijk af, spindel is met de hand prima te draaien.
Weerstand om rond te draaien is bij beide tafels het zelfde.
Topic: Akiyama Super OEM draait niet meer (15-12-2014 10:57:00)
Mijn Akiyama Super OEM draaitafel die al tijden opgeslagen staat, heb ik onlangs weer uit de kast getrokken.
Nu wil deze niet meer ronddraaien.
Als ik de draaitafel inschakel, met de on/off button zie je de platter even een klein koppel maken (achterwaarts).
Behalve de targetlight brand er verder ook niks van de verlichting.
Ik kan me niet anders heugen, dan dat ik hem werkend in de kast heb gezet.
Iemand een idee wat er mis kan zijn?
Topic: Behringer djx700 (6-11-2004 10:07:00)
Zelden last van krakende faders.....tja, had altijd een dateq xtc. 5 jaar gehad, nooit afgedekt, veel mee gedraait, veel meegenomen naar feestjes, zwaar leven gehad dus. Maar krakende faders heeft ie nooit last van gehad. De nieuwe eigenaar ook niet.
Dat gaat je met zo'n DJX-700 never nooit niet lukken. Gewoon niet kopen!
Topic: Welke actieve luidsprekers? (9-10-2004 01:29:00)
Wel eerste versie ja.
Die G2's niet dus...
Topic: Welke actieve luidsprekers? (8-10-2004 15:01:00)
Heb alleen ervaring met de JBL's en de RCF speakers.
De JBL's vind ik te fris en te weinig laag. Bijna schel.
De RCF's daarentegen vind ik een neutralere klank hebben.
Bij mij stonden deze speakers opgesteld als monitor.
JBL's was ik wel zat aan het einde van mijn set.
De RCF's draai ik bijna elk weekend mee (300).
Compact en nog redelijk te tillen. Maar veel laag zit er niet in sad :(
Topic: Het Ecler Nuo5-topic (27-9-2004 22:27:00)
Ik vind de dikke knoppen juist fijn. Die oude Dateq mixers hadden ook van die dikke knoppen. En de ruimte die er tussen zit...perfect!
Die Ecler gaat de eerste tijd de deur niet uit!
Topic: Het Ecler Nuo5-topic (24-8-2004 01:50:00)
Klopt wat je zegt! Je hebt HI line en LOW line. Scheelt 10 DB per ingang. Betekent dat de ene gain lager staat dan de ander.
Ik heb gewoon 1 SL op kanaal 1, Axis op 2, Axis op 3, SL op 4, en cdj 1000 op 5.
Ze schrijven voor om je cd-spelers op de highline te zetten.
Of je je daar aan moet houden is een tweede.