Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Stinos
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 200 bijdrage(n) van Stinos (Pagina: 2 van 20)
Topic: Het bouwen van een case (13-5-2014 20:32:00)Excuses! Nog niet helemaal wakker vrees ik haha!Topic: Het bouwen van een case (13-5-2014 09:42:00)Mijn moeder is ook pedicure en ga voor haar altijd naar winkels als de Praktivak of Orthofex, wellicht hebben ze hier iets voor je! Ik weet wel dat ze daar ook die cases hebben.
Mochten ze het daar niet hebben, dan kunnen ze je hoogstwaarschijnlijk wel verder helpen! ;)
Succes!
Gr. StijnTopic: Aanschaf Macbook - Wat erop en eraan als technicus?? (6-5-2014 16:31:00)
Dré schreef:
Uhm... Je reageert op een topic van bijna 2 jaar geleden...ikkeikkemij schreef:
Mijn moeder is pedicure en heeft voor haar ambulante service een soort flightcasekoffer, daarin gebouwd zit een netsnoer dat zichzelf oprolt, het zelfde systeem als in een stofzuiger. Nou is deze stuk. Heeft iemand enig idee waar zoiets los te koop is? Bij voorbaat dank!Mochten ze het daar niet hebben, dan kunnen ze je hoogstwaarschijnlijk wel verder helpen! ;)
Succes!
Gr. Stijn
Thanks voor de tips allemaal, ga ze er zeker in meenemen
Topic: Stel je even voor... (6-5-2014 12:00:00)
Zo, vanaf vandaag is mijn username veranderd in Stinos i.p.v''DJ-Stijn'')
Ik hang hier al een jaar of 5 rond maar ben eigenlijk helemaal van het draaien afgestapt.
Dus bij deze een nieuwe '' stel je even voor''
Ik ben Stijn, 18 jaar oud, woonachtig in Odijk (bij Utrecht) en zit al en jaar of 8 tussen '' de lampen en boxen''
Volgend jaar ga ik beginnen met de studie: Podium en studio techniek aan de HBA, Verder doe ik veel freelance werk waarbij ik 1 vast bedrijf heb waar ik vaker voor werk. Erg leuke klussen en ervaringen op gedaan, Zo ook deze zomer weer Extrema outdoor belgium, Diverse techno festivals etc. (we werken met Funktion one) dus vandaar haha!
Geluid is mijn grote passie, hier wil ik me dan ook op gaan specialiseren.
Wie weet, tot op de werkvloer!
Topic: Aanschaf Macbook - Wat erop en eraan als technicus?? (4-5-2014 12:29:00)Ik hang hier al een jaar of 5 rond maar ben eigenlijk helemaal van het draaien afgestapt.
Dus bij deze een nieuwe '' stel je even voor''
Ik ben Stijn, 18 jaar oud, woonachtig in Odijk (bij Utrecht) en zit al en jaar of 8 tussen '' de lampen en boxen''
Volgend jaar ga ik beginnen met de studie: Podium en studio techniek aan de HBA, Verder doe ik veel freelance werk waarbij ik 1 vast bedrijf heb waar ik vaker voor werk. Erg leuke klussen en ervaringen op gedaan, Zo ook deze zomer weer Extrema outdoor belgium, Diverse techno festivals etc. (we werken met Funktion one) dus vandaar haha!
Geluid is mijn grote passie, hier wil ik me dan ook op gaan specialiseren.
Wie weet, tot op de werkvloer!
Vandaar, Tot zover zit ik aan de volgende te denken:
Macbook pro 13''
2,6 ghz processor i5
8 gb ram
512GB PCIe-flashopslag
Als ik zo naar jullie advies heb geluisterd lijkt mij dit een goede keus!
Topic: Aanschaf Macbook - Wat erop en eraan als technicus?? (4-5-2014 12:01:00)Macbook pro 13''
2,6 ghz processor i5
8 gb ram
512GB PCIe-flashopslag
Als ik zo naar jullie advies heb geluisterd lijkt mij dit een goede keus!
Het was puur dat ik er nog een heb staan! haha,
Nu het volgende probleempje.
De nieuwste macbook's uit 2014 hebben een pro retrina scherm, flash geheugen etc. Nu kom ik tot ontdekking dat in de nieuwste modellen geen SSD ingebouwd kan worden. Dit kan alleen nog bij de modellen uit 2013, het enige nadeel is dat die dan weer geen retrina scherm hebben.
Nu vraag ik mezelf dus af: Is SSD niet gelijkwaardig aan het tegenwoordige flashgeheugen? en wat zou jullie keuze zijn hierin dan?
Topic: Aanschaf Macbook - Wat erop en eraan als technicus?? (4-5-2014 11:26:00)Nu het volgende probleempje.
De nieuwste macbook's uit 2014 hebben een pro retrina scherm, flash geheugen etc. Nu kom ik tot ontdekking dat in de nieuwste modellen geen SSD ingebouwd kan worden. Dit kan alleen nog bij de modellen uit 2013, het enige nadeel is dat die dan weer geen retrina scherm hebben.
Nu vraag ik mezelf dus af: Is SSD niet gelijkwaardig aan het tegenwoordige flashgeheugen? en wat zou jullie keuze zijn hierin dan?
Bedankt voor jullie reacties.
Dat is een erg goede oplossing PvG, Heb als het goed is nog een hd scherm liggen wat ik hier prima voor kan gebruiken! Bedankt voor je tip!
Verder heb ik nog een aantal vraagjes over de ssd, Wat is hier het precieze voordeel van, en wat kost zoiets?? Begreep vaag dat dit ging over snellere geheugen overdracht etc. Wat zouden jullie adviseren qua grote van deze ssd? Mijn gehele budget ligt ongeveer rond de 2000 euro.
Bedankt voor jullie hulp!
Topic: Aanschaf Macbook - Wat erop en eraan als technicus?? (3-5-2014 19:33:00)Dat is een erg goede oplossing PvG, Heb als het goed is nog een hd scherm liggen wat ik hier prima voor kan gebruiken! Bedankt voor je tip!
Verder heb ik nog een aantal vraagjes over de ssd, Wat is hier het precieze voordeel van, en wat kost zoiets?? Begreep vaag dat dit ging over snellere geheugen overdracht etc. Wat zouden jullie adviseren qua grote van deze ssd? Mijn gehele budget ligt ongeveer rond de 2000 euro.
Bedankt voor jullie hulp!
Bedankt, Super!
Verder hebben jullie ook een 13'' variant? Werkt dit verder fijn? ook als je er langer opzit etc?
Topic: Aanschaf Macbook - Wat erop en eraan als technicus?? (3-5-2014 15:41:00)Verder hebben jullie ook een 13'' variant? Werkt dit verder fijn? ook als je er langer opzit etc?
Het is inderdaad de bedoeling om te gaan voor audio!
Thanks voor je tip! Ga er zeker wat mee doen!
Pvg: werk jij er zelf ook mee qua audio? en wat voor programma's / tools heb je er dan op staan? Dingen als protools/multirack etc?
Topic: Aanschaf Macbook - Wat erop en eraan als technicus?? (3-5-2014 14:59:00)Thanks voor je tip! Ga er zeker wat mee doen!
Pvg: werk jij er zelf ook mee qua audio? en wat voor programma's / tools heb je er dan op staan? Dingen als protools/multirack etc?
Bedankt voor de tips,
Heb wel eens rond gevraagd maar dat waren meer van die gespreken van: Ja ze zijn vrij stabiel, en nu weer verder met het werk
De buitenkant wou ik zelf beschermen met een hardcase (doorzichtig dik plastic) en om te vervoeren een softslave erom (simpele stoffen hoes.
Wat zouden jullie doen qua opslag / processor ?
Heb wel eens rond gevraagd maar dat waren meer van die gespreken van: Ja ze zijn vrij stabiel, en nu weer verder met het werk
De buitenkant wou ik zelf beschermen met een hardcase (doorzichtig dik plastic) en om te vervoeren een softslave erom (simpele stoffen hoes.
Wat zouden jullie doen qua opslag / processor ?