Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Rdreiers

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 200 bijdrage(n) van Rdreiers (Pagina: 2 van 20)

Topic: feedback bij het versterken van een zang groep 7 (13-1-2020 08:52:00)
Vrees dat het toch een probleem met gain before feedback is.
Misschien een optie om er met een ervaren techneut eens naar te kijken en luisteren?
Als normaal wordt gezongen, op zangvolume zou dit moeten werken.
Ruikt er bijna naar dat of afstand micro - mond te groot is of er te zacht gezongen word.
Geval 1 is simpel op te lossen, geval 2 wordt een uitdaging.

Richard
Topic: Brandweer voor rookmachine (2-1-2020 12:23:00)
Zal wel die goedkope highlite prut zijn geweest.

Das ja erger als oliebollen.

Richard
Topic: Uitversterken sprekers (28-10-2019 08:53:00)
Ik zou kijken dat je een 6 tal zwanenhals micro's pakt, of een condensator micro maar als ik als hoor dat ze weigeren om fatsoenlijk in de micro te spreken dan zou ik een zwanenhals gaan, is minder aanwezig en daardoor kom je deze dichter bij de bron kwijt.
Ik doe dit soort klussen graag met kleine topjes zodat ik er genoeg kan zetten, apart op een matrix van de tafel zodat ik het op tijd kan laten lopen, je hebt dan ook de mogelijkheid om met volume's te foetelen, vooraan is weinig nodig en achteraan meer.

Richard
Topic: Turbosound iq15 aansluiten (26-8-2019 12:43:00)
Via ultranet moet de de iq15 digitaal met de xr18 kunnen verbinden. Ik heb ook eens gezien dat je de main out naar de ultranet moet patchen.

Dit vind je in de editor onder i/o.

Richard
Topic: Ervaring Synq digit 2K2 en 3K6 versterkers (22-8-2019 08:59:00)
De oude generatie inuke had wat pijntjes in de voeding.

Of het zo moet zijn, mijn nieuwe nx4-6000 ging al vrij snel naar kebe voor voeding pijn.

Voor de rest is het een prima amp voor het geld.

Richard
Topic: Subs met tussenpaal (15-8-2019 08:45:00)
Als je handig bent de flens in de subs vervangen voor de k&m 24116.

Is ook nog handiger met de top eraf pakken.

Ander alternatief de k&m 21360 tussenpaal.

Normaal kun je een 35mm flens makelijk vervangen door een m20 flens, versterker module even eruit schroeven en de flens omschroeven.

Als je dit zit niet kunt, zal je lokale handelaar waar je deze set gekocht hebt je graag hiermee willen helpen.

Richard
Topic: Microfoon Trompet (6-8-2019 10:08:00)
Kunt kijken of je beta98 kunt huren, zal een 10 euro per micro schelen. of hier de winst in zit waag ik te betwijfelen.

Voordeel wat je hebt met de 4099 is dat je redelijk strafeloos iets kunt doen, voor een geluidsman die dit niet zo vaak doet een prima mico.
Topic: Vliegen eaw kf850 speakers (31-7-2019 10:01:00)
Het feit dat je hier de vraag moet stellen geeft meteen het antwoord.
Niet doen.
Twee kasten gewoon stapelen zoals we dat vroeger deden.
Moeten het er meer worden, een collega zoeken die dit vaker doen en die inhuren met gekeurd rigging spul.

Richard
Topic: Microfoon Trompet (30-7-2019 10:41:00)
Ik zou bijna roepen, huur een setje 4099 met shure adaper voor die klus.

100 euro wordt erg krap.
Topic: IEM rig split rack (23-7-2019 12:26:00)
Als je deze gaat doen zou ik gewoon zorgen voor xlr uit en de dan wel voldoende loom's ook meenemen.

Podium infra gaat mijn voorkeur naar lk 37 uit, dit is een aanzienlijk stuk steviger als harting en zie je ook overal terug tegenwoordig.

Wat vooral belangrijk is als je ook festivals gaat doen is labelen.

Als je aan komt met een loom met nummers van 1 tm 16 ga je geen vrienden maken.

Duidelijke namen is voc l git l enzo is voor iedereen duidelijk.

Richard