Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Michiel2

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 16 bijdrage(n) van Michiel2 (Pagina: 2 van 2)

Topic: Amp rack eindelijk helemaal klaar (30-5-2010 21:16:00)
jaja tom
ziet er goed uit
nu nog een anderen case he
Topic: Amp rack eindelijk helemaal klaar (30-5-2010 20:47:00)
mijn amp rack
mening graag
https://www.mijnalbum.nl/Album=VJGN8BO4
Topic: hoe weet versterker hoeveel wat hij moet leveren (1-9-2009 13:44:00)
ja ik beging het nu wel tebegrijpen

dus het kan gewoondat als je een speaker hebt die 8ohms is dat je daar een versterker hebt die op 800 watt 4 ohms geeft dat kan dan
en dat stukje met de ampers is dan wat de versterke trek aan stroom uit het stop contact

bedankt voor de uitleg
Edit Mod: Dré: Topic opgeschoond. Jammer dat ook hier weer eens de "ik heb dyslexie" kaart uitgespeeld wordt...
Topic: hoe weet versterker hoeveel wat hij moet leveren (1-9-2009 10:22:00)
hoop dat ik het zo goed doe
Edit Mod: Dré: Niet helemaal, dus bij deze help ik je maar even. Het is echter geen rocket science (aanmaken van klikbare links) dus nogmaals de helpfile doorlezen lijkt me aan te raden).


Klik hier

Nominal Impedance: 8 Ohm
RMS Power Rating: 300 Watt
Program Power Rating: 600 Watt
Peak Power Rating: 1200 Watt

ze hebben mij geadvieseerd om deze speaker op 800 watt telaten draaien
maar bij deze versterker
Klik hier

is 800 watt op 4 ohms en de 525 watt op 8 ohms maar dan is het toch dat de speaker niet op 800 watt maar in zijn 525 watt gaat draaien

dan dat kloppen

alvast bedankt
Topic: hoe weet versterker hoeveel wat hij moet leveren (31-8-2009 17:05:00)
als de ohms anders zeg maar je heb een versterker die 500 watt op 8 ohms en 600 4 ohms en 1200 watt op 8 ohms
en je hebt een speaker die 600 watt nodig heeft op 8 ohms dan kan de versterker dan toch ook zeggen dat hij op 500 watt gaat draaien

alvast bedankt
Topic: hoe weet versterker hoeveel wat hij moet leveren (31-8-2009 16:33:00)
hallo

hoe weet versterker hoeveel wat hij moet leveren

alvast bedankt