Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Michiel2
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 16 bijdrage(n) van Michiel2 (Pagina: 1 van 2)
Topic: speaker gaas (29-12-2010 20:44:00)
ja klopt die opmerking heb ik al een keer erder gehad maar nog geen zin gehad om ze omtedraaienTopic: Amp rack eindelijk helemaal klaar (4-7-2010 18:24:00)
hallo,
Ik ben opzoek naar speaker gaas weet niet of ik het zo goed zeg maargoed
voor de duidelijk
Voorbeeld.
Topic: versterker gebrugd zetten (12-12-2010 17:45:00)Ik ben opzoek naar speaker gaas weet niet of ik het zo goed zeg maargoed
voor de duidelijk
Voorbeeld.
Edit Mod: Dré: Url een beetje normaal gemaakt (zie helpfile over uitleg hoe je het de volgende keer ZELF op de goede manier kunt doen.
hallo,
volgens mij snap ik het
gewoon de + van allebij de kanalen pakken. en de schakelijk aar bridge zetten.
Topic: versterker gebrugd zetten (12-12-2010 16:39:00)volgens mij snap ik het
gewoon de + van allebij de kanalen pakken. en de schakelijk aar bridge zetten.
hallo,
ik heb de handleidingwel gelezen maar het staat allemaal in het engels en dan begrijp ikhet niet goed.
Topic: versterker gebrugd zetten (12-12-2010 16:24:00)ik heb de handleidingwel gelezen maar het staat allemaal in het engels en dan begrijp ikhet niet goed.
hallo,
zo als de titel al zegt wil ik me versterker gebrugd willen zetten maar weet precies hoe dat moet.
mijn versterker is een dap palladium 1600
hoe moet het aansluiten om hem tebrugen.
Topic: Selenium 15SWS800 (12-12-2010 15:30:00)zo als de titel al zegt wil ik me versterker gebrugd willen zetten maar weet precies hoe dat moet.
mijn versterker is een dap palladium 1600
hoe moet het aansluiten om hem tebrugen.
hallo,
nee daar hebben ze hem ook niet alleen het grote boertje en het kleine broertje.
is best wel lastig
Topic: Selenium 15SWS800 (6-12-2010 15:36:00)nee daar hebben ze hem ook niet alleen het grote boertje en het kleine broertje.
is best wel lastig
hallo,
echt super bedankt ga het navragen.
Topic: Selenium 15SWS800 (5-12-2010 17:54:00)echt super bedankt ga het navragen.
hallo,
Ik ben bezig om een subwoofer temaken maar daar heb ik deze sub voor nodig.
Ik ben aan het zoeken geweest maar ben alleen maar site tegen gekomen in amerika.
En ze versturen niet naar nederland.
weet iemand van jullie toevallig of deze ergens tekrijgen zijn waar ze wel naar nederland vertuurd vorden.
alvast bedankt michiel
Topic: Amp rack eindelijk helemaal klaar (6-7-2010 20:06:00)Ik ben bezig om een subwoofer temaken maar daar heb ik deze sub voor nodig.
Ik ben aan het zoeken geweest maar ben alleen maar site tegen gekomen in amerika.
En ze versturen niet naar nederland.
weet iemand van jullie toevallig of deze ergens tekrijgen zijn waar ze wel naar nederland vertuurd vorden.
alvast bedankt michiel
eddy wally schreef:
Volgens mij zitten je handvaten ondersteboven.
hallo,
mijn amp rack ik ook hellemaal klaar
https://www.mijnalbum.nl/Album=VJGN8BO4
en dit wordt er mee aangestuurd
https://www.mijnalbum.nl/Album=6HP4RUCQ
Topic: Amp rack eindelijk helemaal klaar (30-5-2010 21:36:00)mijn amp rack ik ook hellemaal klaar
https://www.mijnalbum.nl/Album=VJGN8BO4
en dit wordt er mee aangestuurd
https://www.mijnalbum.nl/Album=6HP4RUCQ
nee hij wou messchien een anderen case kopen