Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Discoverhuurdelft

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 26 bijdrage(n) van Discoverhuurdelft (Pagina: 2 van 3)

Topic: Het Behringer DX2000USB topic (24-11-2011 14:39:00)
Gebruik hier nu al een tijdje een paar DX2000's en ze bevallen nog steeds prima. Zijn er mensen die er al andere ervaringen mee hebben?
Topic: Het Behringer DX2000USB topic (13-7-2011 15:30:00)
Heb tot nu toe met de Behringer DX-1000 gewerkt. Ze zijn nu allemaal vervangen voor de DX-2000 en ook deze bevalt prima!
Topic: Gezocht 12 inch actieve subwoofer (31-10-2010 18:40:00)
Zelf gebruiken wij de RCF 705as onder de SRM450v2.
Wellicht is dat een optie voor je? Zelf zijn wij er erg tevreden over.
Topic: Welke (budget) flightcase voor welke fixture / utility (31-5-2010 20:40:00)
Voor die Revo's bestaan kisten voor. Je hebt ze voor 1 of voor 2 revo's. Heb ze hier zelf ook staan.
Het maakt niet uit welke Revo je er in stopt omdat de 2,3 en vier de zelfde maat hebben.
Topic: Musicasions beurs 15 & 16 mei (15-5-2010 13:30:00)
het was vanochtend erg rustig zowel met bezoekers als stands. het was wel gezellig!
Topic: Musicasions beurs 15 & 16 mei (10-5-2010 09:32:00)
Grote kans dat ik zaterdag nog wel even kom kijken!
Topic: Het Behringer DX2000USB topic (10-4-2010 19:49:00)
Behringer komt van de zomer met de opvolger van de DX1000, de DX2000. Hij ziet er best gaaf uit in het zwart! Zelf gebruik ik nog de DX1000's vind het fijne mixers om mee te werken. Nu kunnen ze binnenkort vervangen worden voor de DX2000 laugh :D
Topic: Mackie srm450 vs srm450 v2 (10-4-2010 18:33:00)
Eerst leverde Mackie de srm450v2 alleen in het blauw. Echter nu hebben ze 'm ook in het zwart. Alleen de zwarte was nog duurder dan de blauwe...
Vind de zwarte wel mooier maar was niet van plan ze allemaal voor zwarte te gaan vervangen.
Topic: Eurolite Kls Serie (5-4-2010 12:30:00)
Wij hebben zelf ook de KLS in de verhuur. Gaat prima. Meestal zetten we ze op geluid gestuurd. Een andere optie is de voetcontroller. Ook dat werkt prima. Je hebt maar 4 pendalen dus er kan niks mis gaan.
Mocht je ze eens willen proberen dan ben je natuurlijk van harte welkom. Of heb je ze zelf inmiddels al aangeschaft?

Je gaf zelf aan dat de tassen van de KLSen met 6 parren niet zo sterk zijn maar de tassen met 4 parren zijn ook niet zo heel sterk. Dat is wel een aandachtspuntje.
Topic: gezocht punishers (12-3-2010 10:53:00)
Ze hebben je opdracht gewoonweg geweigerd?

Dat trekt niet echt klanten...