Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Discoverhuurdelft
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 26 bijdrage(n) van Discoverhuurdelft (Pagina: 1 van 3)
Topic: Kent iemand dit lichteffect? (18-3-2014 19:25:00)Topic: Wie verhuurt..... (Diversen) (20-1-2014 19:47:00)
Goedenavond,
Wie verhuurt confettiekanonnen in de omgeving van Delft?
Topic: Advies verlichting (10-12-2013 19:26:00)Wie verhuurt confettiekanonnen in de omgeving van Delft?
We hebben zelf verschillende lampen maar bijkopen huren is geen probleem.
Prijs klus circa 300
Topic: Advies verlichting (10-12-2013 19:09:00)Prijs klus circa 300
Afstand tot het beeld is maximaal 15 meter. Verkeershinder is gelukkig niet aan de orde.
Beeld is circa 1x1 en 3 meter hoog.
Verlichting vanaf twee zijdes.
Topic: Advies verlichting (10-12-2013 17:19:00)Beeld is circa 1x1 en 3 meter hoog.
Verlichting vanaf twee zijdes.
Beste mensen,
Het volgende; een buurtvereniging heeft ons gevraagd om een beeld uit te lichten met oud en nieuw. Er zijn 2 opties;
1; lampen in bomen (6 meter hoog). Kabels kunnen via de lucht een achtertuin in voor stroom.
2; spot (2x) op de omliggende daken (15 meter hoog). Dak heeft een opstaande rand van 1.2meter. Hier moeten de lampen overheen komen. Stroom is op het dak aanwezig.
De kleur van de verlichting dient blauw te zijn. 230V is aanwezig. Verlichting dient recht op het beeld gericht te zijn (spot).
Op zich niet zo heel spannend maar meestal wordt er in de wijk voor tienduizenden euro's gesloopt met oud en nieuw. Nu is het wel de bedoeling dat de verlichting een paar dagen blijft staan/hangen en natuurlijk blijft werken.
Wie heeft er een creatief en hufterproof idee?
Topic: Waar vervoeren jullie de drive in mee? (29-10-2013 17:09:00)Het volgende; een buurtvereniging heeft ons gevraagd om een beeld uit te lichten met oud en nieuw. Er zijn 2 opties;
1; lampen in bomen (6 meter hoog). Kabels kunnen via de lucht een achtertuin in voor stroom.
2; spot (2x) op de omliggende daken (15 meter hoog). Dak heeft een opstaande rand van 1.2meter. Hier moeten de lampen overheen komen. Stroom is op het dak aanwezig.
De kleur van de verlichting dient blauw te zijn. 230V is aanwezig. Verlichting dient recht op het beeld gericht te zijn (spot).
Op zich niet zo heel spannend maar meestal wordt er in de wijk voor tienduizenden euro's gesloopt met oud en nieuw. Nu is het wel de bedoeling dat de verlichting een paar dagen blijft staan/hangen en natuurlijk blijft werken.
Wie heeft er een creatief en hufterproof idee?
Leuk wagentje! Is het een echte S met V8 (of nog V10)?
Topic: PA kofferbakmarkt 14 september in Houten (1-9-2013 13:33:00)Ziet er leuk uit! Ben benieuwd.
Toch maar even gaan kijken denk ik.
Topic: [Advies] Speakers + versterker (27-6-2013 16:59:00)Toch maar even gaan kijken denk ik.
Waarom niet een actief setje van Mackie (SRM450) of iets vergelijkbaars? Geen gedoe met een versterker en prima te vinden op marktplaats voor jou prijs.
Topic: Wie verhuurt..... (Diversen) (27-6-2013 16:46:00)Pm me maar. Hebben de RCF 705as in de verhuur. Omgeving Delft.
Topic: Lichttafel voor verhuur (31-1-2012 12:17:00)Hallo,
Dan ben ik wel benieuwd welke je besteld hebt :) Gebruik zelf al jaren de fadermasters 16. Gaat prima. Kreeg wel laatst de tip dat er ook kleine 6-kanaals lichttafeltjes zijn met een 9Volt accu.
Voor een paar kanalen zijn die wellicht ook geschikt!
Dan ben ik wel benieuwd welke je besteld hebt :) Gebruik zelf al jaren de fadermasters 16. Gaat prima. Kreeg wel laatst de tip dat er ook kleine 6-kanaals lichttafeltjes zijn met een 9Volt accu.
Voor een paar kanalen zijn die wellicht ook geschikt!