Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Bams
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 141 bijdrage(n) van Bams (Pagina: 2 van 15)
Topic: Op zoek naar SA foto's uit de jaren 80. (3-2-2014 21:15:00)Want? Niks mis mee volgens mij.
Wel als de set veel te krap bemeten is en de dj met ranzige mp3's begint te gooien. dan komt de schelle kant van 1"ers heel snel naar voren.Topic: Op zoek naar SA foto's uit de jaren 80. (3-2-2014 13:02:00)
Frank76 schreef:
Bams schreef:
het vermaledijde master.Wel als de set veel te krap bemeten is en de dj met ranzige mp3's begint te gooien. dan komt de schelle kant van 1"ers heel snel naar voren.
Jeroen goos anyone:)
in Stuif heeft overigens nooit SA gehangen om het even on topic te houden. Bruxelles in breda hing tot een paar jaar geleden iig vol met E27's. nu volgens mij allemaal vervangen door het vermaledijde master.
Topic: Op zoek naar SA foto's uit de jaren 80. (2-2-2014 09:49:00)in Stuif heeft overigens nooit SA gehangen om het even on topic te houden. Bruxelles in breda hing tot een paar jaar geleden iig vol met E27's. nu volgens mij allemaal vervangen door het vermaledijde master.
weer ff corrigeren.
the site was voorheen cartouche wuustwezel. the-borderline is nu café Stuivezand in zundert op zaterdagen. zelfde mensen achter het concept, niet zelfde tent.
Topic: Carnavalsmuziek seizoen 2013-2014 (19-1-2014 12:44:00)Topic: Veiling van Showtechniek Groningen (17-1-2014 13:31:00)the site was voorheen cartouche wuustwezel. the-borderline is nu café Stuivezand in zundert op zaterdagen. zelfde mensen achter het concept, niet zelfde tent.
Die veilingen in het groningse door onlineveilingmeester zijn echt de meest ongeloofwaardige veilingen in dit vakgebied die je tegenkomt. zo ongeveer om het half jaar wordt er weer het een en ander "verkocht" voor de meest absurde bedragen.
Topic: Bijverlichting? (2-1-2014 21:53:00)De pro400 gebruikt dezelfde lens als de 518/218.
die zijn er zoveel verkocht dat er ongetwijfeld een sloot defecte rondzwerven.
Voor short throw is de pro400 trouwens het best lensloos te gebruiken, mooie zachte wash heb je dan.
Topic: Amsterdam Music Festival "laser Logo" (30-10-2013 09:58:00)Topic: "Mooi Spul" - Lichteffecten uit de jaren 70/80/90. (18-7-2013 09:56:00)die zijn er zoveel verkocht dat er ongetwijfeld een sloot defecte rondzwerven.
Voor short throw is de pro400 trouwens het best lensloos te gebruiken, mooie zachte wash heb je dan.
Mag ik wederom bezwaar maken tegen de opmerking dat "alles wat dmx heeft" niet vintage is.
in een van de nieuw toegevoegde LSI's uit 1993 op de site van LSI (zie eerdere post) staat al een discussie over de vervanging van DMX, aangezien 8-bit nooit genoeg kan zijn om iets goed aan te sturen. Een strand starlite, coemar Jupiter of Samurai, of een amptown posispot niet vintage noemen vind ik zeer onterecht. nog maar niet te hebben over een LSD Icon (die overigens geen dmx gebruikt, maar THE HORROR! een eigen netwerkbased protocol)
en hoe zit het dan met spullen die door liefhebbers verbouwd zijn om dmx te slikken? die zijn dus ook niet langer vintage?
Topic: Indigo 4500 werkt niet meer (23-6-2013 13:29:00)in een van de nieuw toegevoegde LSI's uit 1993 op de site van LSI (zie eerdere post) staat al een discussie over de vervanging van DMX, aangezien 8-bit nooit genoeg kan zijn om iets goed aan te sturen. Een strand starlite, coemar Jupiter of Samurai, of een amptown posispot niet vintage noemen vind ik zeer onterecht. nog maar niet te hebben over een LSD Icon (die overigens geen dmx gebruikt, maar THE HORROR! een eigen netwerkbased protocol)
en hoe zit het dan met spullen die door liefhebbers verbouwd zijn om dmx te slikken? die zijn dus ook niet langer vintage?
De hersteller lijkt mij het probleem...
Topic: "Mooi Spul" - Lichteffecten uit de jaren 70/80/90. (17-5-2013 11:58:00)De reden dat de zuideuropese merken het op clay paky na nooit echt gered hebben is de kwaliteit. de coemar robot en samurais en fal polyfemussen waren goede pogingen om de markt voor intelligent licht mee te pakken. Maar als je ze dan in de truss hing dan werkten ze of niet of anders dan je ze geprogrammeerd had. Clay paky had dat goed door, die waren en zijn geniaal in optiek en hebben tot de alpha-serie alle electronica laten fabriceren door pulsar (vandaar ook dat absurde pmx-protocol op de masterpieces en GS1,2 en 3's). Het kantelpunt tussen mechanica en electronica als basis voor een spot is voor velen de bottleneck gebleven, en toen daar ook nog eens een maffe deen bijkwam die scans verkocht voor de prijs van een paar parren was het helemaal gedaan. Ironisch dat diezelfde deen hetzelfde trucje probeert te doen in de LED-revolutie, met een voormalig italiaans merk.