Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van DJ Jurgie
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 20 bijdrage(n) van DJ Jurgie (Pagina: 2 van 2)
Topic: Alp liften (4-4-2013 11:35:00)
Last van piepende lagers?
Topic: showtec multipar (6-2-2013 20:54:00)Oke apart, hier over het algemeen geen last van dat het zo snel gaat.
Topic: showtec multipar (6-2-2013 19:37:00)Je had er wel een lens voor neem ik aan?
Topic: showtec multipar (1-2-2013 23:03:00)Ligt er maar net aan je gebruik.
Normale filters, en met name de donkere branden redelijk snel door voor een multipar.
Als je je parren 12 uur achter elkaar vol aan hebt staan of er word enkel mee geflasht dan maakt dit nog al een verschil.
Topic: Downrigger (30-1-2013 22:05:00)Normale filters, en met name de donkere branden redelijk snel door voor een multipar.
Als je je parren 12 uur achter elkaar vol aan hebt staan of er word enkel mee geflasht dan maakt dit nog al een verschil.
Volgens mij zijn er meerdere truss fabrikanten die dit op aanvraag maken. Dus even een mailtje sturen.
Deze zijn dan ook compitabel met hun tubes waardoor je ook kan variëren met de lengte.
Topic: Reloop RMP-3 Midi aansluiten met analoge mixer hoe aansluiten (23-9-2012 20:27:00)Deze zijn dan ook compitabel met hun tubes waardoor je ook kan variëren met de lengte.
Je gebruikt de RMP's nu enkel als controller voor je DJ software. Als je je mixer wilt gebruiken moet je je signaal vanuit de computer aansluiten op de ingangen van de mixer.
Hiervoor kan je een externe geluidskaart kopen met 2 kanalen zoals de ReloopPlay. Als je deze aansluit kun je je 2 decks apart uitsturen naar je mixer, en dan op je mixer crossfaden.
Topic: is rook van rookmachine schadelijk? (16-9-2012 17:51:00)Hiervoor kan je een externe geluidskaart kopen met 2 kanalen zoals de ReloopPlay. Als je deze aansluit kun je je 2 decks apart uitsturen naar je mixer, en dan op je mixer crossfaden.
Ja dit is zeker schadelijk en ik zou echt even bij de dokter langsgaan voordat je binnen 2 maanden niet meer leeft!
En nou geen 9 jaar oude topics meer kicken
Topic: ERvaring met showtec led light bar 8 (14-2-2012 20:28:00)En nou geen 9 jaar oude topics meer kicken
Leuk effect voor het geld, beetje lastig om te vergelijken met een led par aangezien de bundel anders is. Ga niet uit van een bak met licht, maar deze komt zeker makkelijk mee met budget led parren.
Topic: pomp rookmachine stuk (5-11-2010 17:41:00)Bij de duurdere rook machine, in iedergeval degene die ik heb, bestaat het uit een lange staaf met een spiraal erin waar het verwarmings element omheen zit.
De vloeistof gaat dus door het spiraal heen langs het element en verdampt zo op die manier en bouwt dan deels druk op en spuit eruit.
Het is mogelijk om die staaf eruit te halen en dan even schoon te borstelen en daarna je machine te reinigen met schoonmaak azijn.
Als het goed is zou die het dan weer moeten doen.
Topic: Komkommertijd, leuke verhaaltjes uit de oude doos. (8-3-2010 21:50:00)De vloeistof gaat dus door het spiraal heen langs het element en verdampt zo op die manier en bouwt dan deels druk op en spuit eruit.
Het is mogelijk om die staaf eruit te halen en dan even schoon te borstelen en daarna je machine te reinigen met schoonmaak azijn.
Als het goed is zou die het dan weer moeten doen.
Briefjes van 50 zijn toch niet zo vreemd
?
Ik krijg ook altijd het grootste deel in briefjes van 50
?Ik krijg ook altijd het grootste deel in briefjes van 50