Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van DJ Jurgie
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 20 bijdrage(n) van DJ Jurgie (Pagina: 1 van 2)
Topic: Het bouwen van een case (6-12-2014 20:30:00)Kijk daar heb ik wat aan, dankjewel! Vind dit materiaal net iets mooier dan een standaard HPL laag.
Zou je willen delen waar je deze platen vandaan haalt?Topic: Het bouwen van een case (4-12-2014 21:47:00)Afrok maar 1 keer gebruiken? Je gooit je backdrop toch ook niet weg na 1 keer gebruikt te hebben!?Topic: 2'de handsbeurs. (30-4-2013 12:17:00)
Er wordt verder geen info op de site gegeven.Zo te zien gewoon occassion verkoop van AED.Topic: Alp liften (4-4-2013 15:26:00)
CyberDance schreef:
AED gebruikt niet de standaard flightcaseplaten (met gladde HPL) zoals je die veelal in NL tegenkomt maar met zgn. Mandarin toplaag. Die is wat grover. Ik gebruik hetzelfde spul voor alle flightcases, dus idd altijd wel een paar plaatjes op voorraad liggen.Zou je willen delen waar je deze platen vandaan haalt?
Regelmatig tijdens werkzaamheden kom ik flightcases van AED tegen. Nu zou ik zelf graag ook wat flightcases bouwen en heb gezocht naar het hout wat AED gebruikt voor z'n kisten. Ik kon hier niet veel over vinden.
Weet iemand wat voor hout er voor deze kisten gebruikt wordt? Of heeft iemand een ander vergelijkbaar soort?
Topic: HES led movinghead (15-3-2014 22:32:00)Weet iemand wat voor hout er voor deze kisten gebruikt wordt? Of heeft iemand een ander vergelijkbaar soort?
Volgens mij zijn deze net gepresenteerd op de PLS. Gok dus dat er nog niemand deze in handen heeft gehad.
Ziet er wel bijzonder uit, maar zie in dit filmpje de toegevoegde waarde niet tegenover de B-eye.
Topic: verschil tussen JEM compact pro hazer en Look Unique 2.1 Hazer (10-3-2014 22:01:00)Ziet er wel bijzonder uit, maar zie in dit filmpje de toegevoegde waarde niet tegenover de B-eye.
Ik heb hier een HazeBase hazer staan. Volgens mij valt deze ongeveer in hetzelfde rijtje als de Unique en de Smokefactory. De software en hardware lijken in iedergeval erg veel op elkaar. Knoppen van het menu zijn bij alle 3 hetzelfde evenals de procedure om de hazer af te sluiten.
Waar ik m'n vragen over heb is of dit wel een echte hazers zijn. Ik heb af en toe namelijk meer het idee dat deze ''hazers'' volgens het fazer principe werken. Iemand die meer over de werking van deze apparaten weet?
Dit neemt verder niet weg dat dit prima apparaten zijn voor het geld. En 1 van de 3 bovengenoemde zullen zeker aan je wens voldoen. Gebruik hem regelmatig voor drive-in shows en wat live dingen en daar is het een perfect apparaat voor.
Topic: American DJ ST-132 (20-8-2013 14:03:00)Waar ik m'n vragen over heb is of dit wel een echte hazers zijn. Ik heb af en toe namelijk meer het idee dat deze ''hazers'' volgens het fazer principe werken. Iemand die meer over de werking van deze apparaten weet?
Dit neemt verder niet weg dat dit prima apparaten zijn voor het geld. En 1 van de 3 bovengenoemde zullen zeker aan je wens voldoen. Gebruik hem regelmatig voor drive-in shows en wat live dingen en daar is het een perfect apparaat voor.
Is de basis van het Showtec statief veel kleiner als die van de ST132?
Topic: Schoolfeestje (9-6-2013 19:30:00)CO2 of confetti o.i.d. zo moeilijk hoeft het niet te zijn toch.
Topic: Welke accessoires / bij producten vergeet je altijd bij het bestellen (21-5-2013 15:03:00)dj-bart schreef:
Afrok wordt bij ons maar 1 keer gebruikt, zo kun je garanderen dat het brandvertragend is en is je afrok altijd kreukvrij, strak en uit 1 geheel. Gezien de kosten van de afrok valt de tape per meterprijs wel mee.Tom schreef:
zou handig zijn als we zouden weten wie er aan mee doet/wie er staat.Er wordt verder geen info op de site gegeven.
Een beetje WD-40 wil dan ook nog wel eens (tijdelijk) helpen.
Topic: Alp liften (4-4-2013 13:10:00)Dit is een probleem dat bij de meeste ALP liften die ik heb gebruikt ook wel voorkomt, ongeveer vanaf een hoogte van 1 meter. Niks heel geks dus.
Als je lift dit probleem vanaf een hoogte van 4 meter al vertoont dan moet je jezelf af gaan vragen of het niet slim is om er iemand naar te laten kijken die er verstand van heeft. Als je de kennis niet hebt, je vervangt de lagers en het statief komt de eerst volgende keer dat er een carré op ligt naar beneden zeilen is natuurlijk ook niet de bedoeling.
Word de lift jaarlijks gekeurd?
Als je er al zelf mee aan het werk gaat laat hem dan na afloop tenminste bij een gecertificeerd bedrijf keuren!
Als je lift dit probleem vanaf een hoogte van 4 meter al vertoont dan moet je jezelf af gaan vragen of het niet slim is om er iemand naar te laten kijken die er verstand van heeft. Als je de kennis niet hebt, je vervangt de lagers en het statief komt de eerst volgende keer dat er een carré op ligt naar beneden zeilen is natuurlijk ook niet de bedoeling.
Word de lift jaarlijks gekeurd?
Als je er al zelf mee aan het werk gaat laat hem dan na afloop tenminste bij een gecertificeerd bedrijf keuren!