Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Eriksounds

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 47 bijdrage(n) van Eriksounds (Pagina: 2 van 5)

Topic: Behringer Ultradrive Pro DCX2496, iemand al ervaring mee? (4-2-2010 22:33:00)
ik snap er effe niks meer van
ik heb van de week ook een dcx2496 gahaald
maar nou zit ik met het volgende probleem
ik weet hoe de limiters werken maar ik krijg ze niet zat terug gezet zodat ik de versterkers vol open kan zetten
want ik draai dan vol in het rood
misschien een stomme vraag maar hoe zou dit komen?
Topic: Het Punisher baskast topic (8-7-2009 17:46:00)
als je er 24 stackt hoe laag zou je dan wel nie kunne gaan
35hz? of is datoverdreven razz :p
Topic: speakers behringer recone? (27-5-2009 17:02:00)
ik heb thuis 3 kappote speakers liggen van behringer type 18p400a8.
deze komen uit de orginele behringer kasten 1800....nog wat.
deze zijn een tijdje geleden overleden met een klus
maar heeft het nut om deze te laten recone,
zoja waar?
of kan ik ze beter gewoon weggooien en nieuwe kopen?
Topic: Bouw 2st manifold (14-3-2009 13:04:00)
heb je deze kasten al een keer kunnen testen
ik ben benieuwd wat deze kasten aan "herrie"produceren:P
maar hoever dragen deze speakers nou eigelijk ?
want eigelijk is het een soort basreflex systeem?
of juist hybryde?
Topic: 15 inch sub (12-3-2009 21:42:00)
nee laser afstandsmeter wass maar voor de grap
ik zeg tog ook dat ik een schatting gemaakt heb met ongeveer de uitslagen te zien van andere speakers
dus op het oog
Topic: 15 inch sub (12-3-2009 20:25:00)
laser afstandsmeter
Topic: 15 inch sub (12-3-2009 17:52:00)
omdat ik wel meerder speakers heb liggen en hij slaat verder uit
dan een speaker met een x-max van 3 mm
maar minder ver als een speaker van 6 mm
duss ongeveer er tussen in denk ik dan heh
Topic: 15 inch sub (10-3-2009 18:07:00)
ik heb deze speakers ook e deze doen het perfect in een br115
maar nog bter in hoorngeladen baskasten
evetueel ook 2 weg te gebruiken maar iets minder effectief
x-max is niet heel groot nee staat ook bergens geschreven ik schat zon 4 mm vergeleken met andere speakers
Topic: Welke nieuwe geluidsset zou jij kiezen voor +/-7000,- (6-3-2009 20:19:00)
of een setje van 4-6 punishers met 2 x-tro's laten bouwen
dan heb je een dijk van een set (hoorngeladen)
Topic: Het Punisher baskast topic (6-3-2009 19:06:00)
wat ik nog effe kwijt wil is dat punishers met carnavalwagens egt top is
ik hat op 2 hoeken ieder 3 br118s met 1 top
en op 2 hoeken ieder 2 punishers met 1 zelfbouw dubbel 15 inch voor mid en 2 toppen
en als er in een liedje de bas duidelijk aanwezig was zag je bij de helft van de mensen naar hun borst pakken en tegen elkaar zeggenwow wat een druk
en hij drukte ook ver weg
terwijl bij de 18 inch ook wel een leuke bass vanaf kwam maar deze waaide zo weg
alleen tot een meter of 2 van de speakers af konde de br118s de punishers een beetje bijhouden