Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Verheyen
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 34 bijdrage(n) van Verheyen (Pagina: 2 van 4)
Topic: beyma SM-115 Hoorngeladen? (2-6-2009 13:46:00)Het probleem zijn meestal niet de voetjes maar de schroeven die wel eens afbreken bij een wat zwaardere kast.Topic: beyma SM-115 Hoorngeladen? (1-6-2009 22:56:00)Tegenwoordig vooral B&C en PHL. RCF en Renkus Heinz was in de oudere systemen.Topic: Turbosound TL-serie (5-5-2009 11:12:00)
alleznet schreef:
De betere voetjes hebben een stalen plaatje die toch wel behoorlijk goed vastzit aan het rubber (althans die heb ik nog maar 1 versleten in een paar jaar tijd, door het lomp eruit trekken uit een busje..). Dus als je die koopt hoef je niet te klooien.Smeer wat TEC7 aan de pootjes en zet ze dan met een stevige schoef vast. Ze blijven dan stevig zitten en kunnen niet rond draaien
Je kan ook vantevoren een gat boren met een inslagmoer erin aan de binnenkant. En dan de voetjes met een inbusboutje vastzetten.
Topic: Pioneer MEP-7000 Topic (31-5-2009 20:57:00)Je kan ook vantevoren een gat boren met een inslagmoer erin aan de binnenkant. En dan de voetjes met een inbusboutje vastzetten.
Zijn er al mensen die ervaring hebben met de mep-7000 in combinatie met de nieuwe serato en interface? De sl3 dus.
Zodat je dus cd's kan afspelen en via serato muziek spelen.
Topic: ontwerp voor martin audio dls 1557 (11-5-2009 12:54:00)Zodat je dus cd's kan afspelen en via serato muziek spelen.
https://www.2dehands.be/martin-dls-240-losse-luidsprekers-58344482.html?qq=her%20las
Hier heb je er al eentje.
Topic: ontwerp voor martin audio dls 1557 (11-5-2009 09:26:00)Hier heb je er al eentje.
dexter schreef:
Martin drivers zijn RCF drivers, Ook zijn het wel eens Renkus Heinz drivers en veelal zijn de compessie drivers van B&C of RCF.Ik Heb TXD-121 staan.
Klinkt zeker niet verkeerd maar als je er wat veel vermogen op gooit gaat de kwaliteit wel wat achteruit. Als monitor vind ik ze goed klinken en fullrange ook. Ook op vol vermogen. Vanaf het moment dat je er subs onder gooit en actief gaat en dan nog eens 5a600 watt erop loslaat word het wel iets minder aangenaam om naar te luisteren. Met een goede eq is hier dan wel weer wat goed te maken. Ook zijn deze kastjes vrij robuust. Ik krijg ze niet stuk gespeeld. Ook niet met 800 watt op zen nek. Voor de niewsgierigheid en onderhoud hebben de kastjes hier al wel meermaals open gelegen. Binnenin ziet het er toch boven verwachting uit. De kastjes zelf zitten erg stevig in elkaar. Op de constructie is zeker niet bezuinigt. Drivers zijn iets minder maar wat wil je voor het geld. Magneet van de 12" lijkt me wat klein voor met de grote jongens mee te kunnen. Als ziet de driver er voor de rest wel netjes uit. De hoogdriver is ook niet van het zwaarste kaliber maar ook hier komt de lage prijs van de kast weer naar voren. Al bij al vind ik de kastjes zijn geld wel waard maar gebruik ze waar voor gebouwd zijn. Kleine toepassingen. Ik heb er ook eens een band over gedaan bij een bruiloft en ik was zelf toch wel onder de indruk van de kastjes toen. Ik hoop dat je hier iets aan hebt.
Ze zijn trouwens te koop.
Bert
Topic: Nieuwe set EAW, RCF oid. (5-11-2008 21:36:00)Topic: Nieuwe set EAW, RCF oid. (5-11-2008 21:18:00)Klinkt zeker niet verkeerd maar als je er wat veel vermogen op gooit gaat de kwaliteit wel wat achteruit. Als monitor vind ik ze goed klinken en fullrange ook. Ook op vol vermogen. Vanaf het moment dat je er subs onder gooit en actief gaat en dan nog eens 5a600 watt erop loslaat word het wel iets minder aangenaam om naar te luisteren. Met een goede eq is hier dan wel weer wat goed te maken. Ook zijn deze kastjes vrij robuust. Ik krijg ze niet stuk gespeeld. Ook niet met 800 watt op zen nek. Voor de niewsgierigheid en onderhoud hebben de kastjes hier al wel meermaals open gelegen. Binnenin ziet het er toch boven verwachting uit. De kastjes zelf zitten erg stevig in elkaar. Op de constructie is zeker niet bezuinigt. Drivers zijn iets minder maar wat wil je voor het geld. Magneet van de 12" lijkt me wat klein voor met de grote jongens mee te kunnen. Als ziet de driver er voor de rest wel netjes uit. De hoogdriver is ook niet van het zwaarste kaliber maar ook hier komt de lage prijs van de kast weer naar voren. Al bij al vind ik de kastjes zijn geld wel waard maar gebruik ze waar voor gebouwd zijn. Kleine toepassingen. Ik heb er ook eens een band over gedaan bij een bruiloft en ik was zelf toch wel onder de indruk van de kastjes toen. Ik hoop dat je hier iets aan hebt.
Ze zijn trouwens te koop.
Bert
Nexo PS..TD's zitten propvol voor maar 1 systeem.
De mx100 werkt met insteek kaartjes.
1 kaartje voor de subs en 1 voor de toppen.
Deze kaartjes zijn echt niet groot en er steken niet echt veel componenten op.
Zal dadelijk eens een foto knallen van een interne mx100
Topic: Nieuwe set EAW, RCF oid. (5-11-2008 16:44:00)De mx100 werkt met insteek kaartjes.
1 kaartje voor de subs en 1 voor de toppen.
Deze kaartjes zijn echt niet groot en er steken niet echt veel componenten op.
Zal dadelijk eens een foto knallen van een interne mx100
Ik draai dus nu me Sis zijn eaw setje met kopie sb150's.
Toen ik ze net had had ik nog geen mx100 en heb ik ze dus zonder geprobeerd.
Dit sloeg lelijk tegen kwa klank (was met de settings die op de eaw site te vinden zijn)
Een tijdje daarna (ongeveer een jaar geleden nu denk ik) heb ik Sis zijn mx100 en JF100e's overgenomen.
Die mx100 maakt een wereld van verschil op de subs, op de topjes een pak minder(Die klinken van zichzelf hardstikke goed)MAAR niet perse voor sb 150's alleen.
Ik heb al verschillende 15" subs uitgeprobeerd met de mx100 en bijna altijd had dat hetzelfde gevolg, stevig drukkend laag. Ik heb onderandere met kopie ls500's getest en dit klinkt al dan niet beter de de ps10td controller en gaat veel harder.
greetz
Bert
Topic: Stage Accompany Blue Box. (4-11-2008 08:40:00)Toen ik ze net had had ik nog geen mx100 en heb ik ze dus zonder geprobeerd.
Dit sloeg lelijk tegen kwa klank (was met de settings die op de eaw site te vinden zijn)
Een tijdje daarna (ongeveer een jaar geleden nu denk ik) heb ik Sis zijn mx100 en JF100e's overgenomen.
Die mx100 maakt een wereld van verschil op de subs, op de topjes een pak minder(Die klinken van zichzelf hardstikke goed)MAAR niet perse voor sb 150's alleen.
Ik heb al verschillende 15" subs uitgeprobeerd met de mx100 en bijna altijd had dat hetzelfde gevolg, stevig drukkend laag. Ik heb onderandere met kopie ls500's getest en dit klinkt al dan niet beter de de ps10td controller en gaat veel harder.
greetz
Bert
Ik verschiet ervan dat je tafel nog heel is René.
Er zal hier zo maar even 200kg op staan.
greetz
Bert
Er zal hier zo maar even 200kg op staan.
greetz
Bert


