Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Martnijhuis

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 23 bijdrage(n) van Martnijhuis (Pagina: 2 van 3)

Topic: BOSE 802 (7-5-2008 18:28:00)
HAHAHAHAHAHAHAHA laugh :D laugh :D

Omg, ik denk dat deze adverteerder zichzelf voor de gek houdt, dit is absoluut geen kwaliteit en het zou zo maar eens namaak kunnen zijn. Of het zou zo kapot kunnen zijn dat er niks meer aan te redden valt. Op dergelijk sites staan ze rond de 100 euro, dit is waanzin, hoe komen die adverteerders aan zulke prijzen????

Kijk bijv. deze: https://search.ebay.nl/bose-802 ( ZELF LINK TOEPASSEN)
Topic: Piraten Muziek (7-5-2008 18:17:00)
Goedenavond,

In mijn omgeving zijn veel feesten met piraten muziek en je hoort het telkens weer, ik ben daar totaal geen expert in en zou graag piraten hits willen weten, misschien zijn er enkelen onder jullie die mij willen helpen en enkele feestelijke hits te posten!

B.V.D.

Mart Nijhuis
Topic: Hoe wielen vast te zetten op subs? (7-5-2008 17:13:00)
Ik zou proberen om er van de binnenkant nog moeren op te zetten, dat wil beter!
Topic: DMX Studio Professional (7-5-2008 17:12:00)
Is dat een aardig karwei om al die eigen skins te maken, hoe gaat dat eigenlijk?
Topic: BOSE 802 (7-5-2008 12:46:00)
Eerlijk is Eerlijk het is goed spul, ik ben zelf ook in die zalen geweest waar davidkamphuis het ook over had, het zorgt voor sfeer en er komt een aardig staatltje muziek uit, wat bijna niet te evenaren is! wink ;)
Topic: Hoe wielen vast te zetten op subs? (7-5-2008 12:41:00)
en met kleine schroefjes vastzetten wink ;)
Topic: Boekje Met Informatie (28-4-2008 13:35:00)
Avond,

Waar woont u precies dan?>
Topic: Boekje Met Informatie (21-4-2008 16:47:00)
Goedemiddag,

Ok, ik zal er zeker over nadenken, bedankt i.i.g.! wink ;)
Topic: Boekje Met Informatie (18-4-2008 19:36:00)
Ok,

Ik ben er zeker wijzer van geworden, ik zal wel eens kijken i.i.g bedankt!
Topic: Boekje Met Informatie (18-4-2008 18:52:00)
Alles van dj tot eenvoudig draaien, waar je stekkers in moet doen en hoe je bijv. een mengpaneel bestuurd, gewoon waar alles van a tot z in staat!