Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Martnijhuis
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 23 bijdrage(n) van Martnijhuis (Pagina: 1 van 3)
Topic: Wat kosten jullie nou? (29-8-2008 17:38:00)
(eerst geld verdienen zeggen m'n ouders, voordat je weer wat koopt! (hebben ze gelijk in!)).
Mijn set:
*Computer, gebouwd in een kist, voor ieder wat wils: 60/70/80/90/pop enz. (goed afgewerkt).
*Numark dm-1050
*1 Dap X-15B
*2 Dap K-112
*1 Dap P-2000
*2 statiefen
*1 MCCRYPT PA12000
*Cdspeler philips. huistuinenkeukending (heel simpel, maar best nieuw).
*Benodigde bekabeling
En ja, ik weet wél wanneer ik welke plaat moet draaien.
Ik vind ALLE (ja echt alle (behalve rock/hardcore/klassiek)) muziek mooi, en luister van alles (van noiscontrollers tot fan morisson en van adrea boccelli tot 49 cent). en heb alles gesorteerd van artiest, met de naam van het album en alles erbij.
Licht heb ik nog niet, maar als het geld er is (eerst verdienen dus!
) koop ik een setje parren met een t4/multidim op een statief.
WAT KAN IK HIER VOOR VRAGEN?
Edit: ik ben 15
Groeten,
David KamphuisGoedenavond,
Ik ken deze man, en ik weet dat hij heel veel muziek kent en ook wel weet wanneer hij wat en hoe moet draaien! Hij is behendig met z'n apparatuur, gaat er altijd zuinig mee om en is bovendien ook nog eens technisch. Dus die onzin van je moet eerst ervaring krijgen en vaker draaien klopt gedeeltelijk wel, maar met zijn status en kennis kan hij zo beginnen met draaien al zou ik de kostprijs wat omlaag halen
Veel mensen in onze regio( waaruit hij ook afkomstig is) heb ik navraag gedaan wat hun ideale avond mocht kosten, bij de vraag hoeveel geld ze uit willen geven voor een avondje DJ komen ze vaak terecht rond de 50-75 euro. Bovendien moet je natuurlijk ook leren wat je wel moet draaien en welke nummers het beste passen op zo'n avond, maar je moet toch ergens beginnen en met zijn status en kennis komt dat vast goed
P.S. Ik dacht dat je Hardcore ook wel netjes vond???
Groeten,
Mart NijhuisTopic: Het bouwen van een case (9-8-2008 15:42:00)Ok, ik wou alleen maar helpen, mijn excuses daarvoor!Topic: Inhoud van een flyer. (13-5-2008 16:44:00)
Ik ben misschien geen moderator maar waar hun het over hadden was niet het punt van de discussie, dus vroeg ik netjes of ze davidkamphuis wilden helpen, de gene die dit topicje heeft gestart en duidelijk zijn vraag naar voren bracht Topic: Inhoud van een flyer. (12-5-2008 18:38:00)
davidkamphuis schreef:
Ik ben ook met m'n ouders aan het overleggen wat voor prijs ik moet vragen.(eerst geld verdienen zeggen m'n ouders, voordat je weer wat koopt! (hebben ze gelijk in!)).
Mijn set:
*Computer, gebouwd in een kist, voor ieder wat wils: 60/70/80/90/pop enz. (goed afgewerkt).
*Numark dm-1050
*1 Dap X-15B
*2 Dap K-112
*1 Dap P-2000
*2 statiefen
*1 MCCRYPT PA12000
*Cdspeler philips. huistuinenkeukending (heel simpel, maar best nieuw).
*Benodigde bekabeling
En ja, ik weet wél wanneer ik welke plaat moet draaien.
Ik vind ALLE (ja echt alle (behalve rock/hardcore/klassiek)) muziek mooi, en luister van alles (van noiscontrollers tot fan morisson en van adrea boccelli tot 49 cent). en heb alles gesorteerd van artiest, met de naam van het album en alles erbij.
Licht heb ik nog niet, maar als het geld er is (eerst verdienen dus!
) koop ik een setje parren met een t4/multidim op een statief.WAT KAN IK HIER VOOR VRAGEN?
Edit: ik ben 15
Groeten,
David Kamphuis
Ik ken deze man, en ik weet dat hij heel veel muziek kent en ook wel weet wanneer hij wat en hoe moet draaien! Hij is behendig met z'n apparatuur, gaat er altijd zuinig mee om en is bovendien ook nog eens technisch. Dus die onzin van je moet eerst ervaring krijgen en vaker draaien klopt gedeeltelijk wel, maar met zijn status en kennis kan hij zo beginnen met draaien al zou ik de kostprijs wat omlaag halen
Veel mensen in onze regio( waaruit hij ook afkomstig is) heb ik navraag gedaan wat hun ideale avond mocht kosten, bij de vraag hoeveel geld ze uit willen geven voor een avondje DJ komen ze vaak terecht rond de 50-75 euro. Bovendien moet je natuurlijk ook leren wat je wel moet draaien en welke nummers het beste passen op zo'n avond, maar je moet toch ergens beginnen en met zijn status en kennis komt dat vast goed
P.S. Ik dacht dat je Hardcore ook wel netjes vond???
Groeten,
Mart Nijhuis
Idd, maar als je niet veel te besteden hebt vind ik dit toch een prima oplossing! Goedkoop en het werkt ook nog!
Topic: Feest in de achtertuin! (7-7-2008 09:39:00)En??? Is het allemaal een beetje gelukt qua geluid en muziek????
Groeten,
Mart Nijhuis!
Topic: Computer software om muziek af te spelen (27-5-2008 17:06:00)Groeten,
Mart Nijhuis!
Met Virtual Dj ook
Topic: Inhoud van een flyer. (13-5-2008 19:43:00)Sylvia schreef:
Edit Mod: Sylvia: davidkamphuis kan prima voor zichzelf praten, net als de Moderatoren overigens.
sonic boom schreef:
En gelukkig ben jij de moderator die daar over gaat
Laten we het effe over de vraag van davidkamphuis hebben, Hij vroeg of er mensen waren die een voorbeeld van hun visitekaartjes of uitnodigingen konden posten, dit is geen onderwerp wat enige betrekking heeft op die vraag, maak een een nieuw onderwerp aan en daar kunnen jullie gerust verder discuseren!
Topic: Inhoud van een flyer. (11-5-2008 20:21:00)Waar kan ik die eigen ontwerpen uploaden?
Topic: Piraten Muziek (9-5-2008 15:12:00)OK,
Hier heb ik zeker wat aan, hartelijk bedankt!
Groeten,
Mart Nijhuis
Topic: BOSE 802 (7-5-2008 18:36:00)Hier heb ik zeker wat aan, hartelijk bedankt!
Groeten,
Mart Nijhuis
Voor meer informatie over de BOSE 802,
Kun je natuurlijk altijd kijken op: https://pro.bose.com/pdf/pro/tech_data/panaray_802/td_panaray_802_nld.pdf ( ZELF DE LINK KOPIËREN)
als je de boel niet vertrouwd
Kun je natuurlijk altijd kijken op: https://pro.bose.com/pdf/pro/tech_data/panaray_802/td_panaray_802_nld.pdf ( ZELF DE LINK KOPIËREN)
als je de boel niet vertrouwd