Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Dj-blaster

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 15 bijdrage(n) van Dj-blaster (Pagina: 2 van 2)

Topic: schoolfeest organiseren (13-12-2007 20:21:00)

JeroenVDV schreef:

dj-blaster schreef:

3meter driehoektruss
3 METER?!?!?!

Ennuhm... Dat setje voor 400 EURO?!?!?! Ik neem aan dat dat door UPS afgeleverd wordt en opgebouwd door 12 hoogopgeleide medewerkers van Improve? shut up :X
dit is inderdaad 3meter truss meet is er niet nodig en het word allemaal zelf gehaald en netjes terug gebracht en word zelf opgebouwd met 1maatt van mij die wel bij improve werkt maar niet voor zijn baas werkt op dat moment en waarom zou je 12 hoogopgeleidde medewerkers nodgi hebben?
Topic: schoolfeest organiseren (13-12-2007 20:14:00)
het hele probleem is opgelost alleen moeten we ervoor zorgen dat het budget word vergroot naar ongeveer 500 euro want heb voor 400 euro het volgenden gehuurd:
3meter driehoektruss
2 opdraaistatieven met trussadapters
4x scanner martin 512 inc controller(controller werkt niet fijn en niet goed heb ik gehoord van kennis die daar werkt)
4x robocollor inc. controller
10x dmx kabels verschillende lengtes
1x stroomverdeelkast 32A --------> 12x shuko 230V met 32A kabel
10x verlengdozen 230V verschillende lengtes
dat is het moet genoeg zijn en nu gaan mensen misschien denken waarom dan 500 euro dat komt omdat er ook nog geluid moet komen maar dat zijn allees mengpaneel en cd-spelers en dat worden:
2x pioneer cdj1000mk3
1x pioneer djm800
ik ken iemand die het voor mij wil huren en bij improve werkt dus 50% korting kan regelen waarschijnlijk dus kan er misschien nog wat extras worden gehuurd zoals een stroboscoop 1500W of een rook machine magnum 2000
en ik zet het woord improve in de tekst zoals werd gezegd in een van de berichten omdat mensen mij dan advies kunnen geven die dat willen. en Ruud ik wijs je aanbod nog niet af maar is zoals het er nu uitziet niet meer nodig toch bedankt
Topic: schoolfeest organiseren (12-12-2007 15:41:00)
ik heb mijn budget aangegeven en alles erop en der aan en ik weet dat de kwaliteit van de spullen daar goed is en deels hoe het werkt omdat ik er al vaker mee heb gewerkt maar ook dacht ik van laat ik is aan gewone mensen vragen wat die zouden doen.
Topic: schoolfeest organiseren (12-12-2007 15:34:00)
als ik naar improve ga betaal ik me scheel om dat te laten doen want die mensen willen eerst de ruimte zien krijg je na 2weke eindelijk een lijstje die ver boven je budget is
Topic: schoolfeest organiseren (12-12-2007 15:22:00)
ik zit met nog paar mensen te dneken zelf een schoolfeest te organiseren nu hebben we het probleem dat we maar een budget van 400euries hebben en daar al 100euro vanaf gaat voor geluid dus 300euro over licht we hebben zelf al een showtec showmaster24 en 12fresnel hangen en nog 8par64 en een volgspot 1000 watt dus geen effecten die wil ik graag huren maar er is geen truss alles wat er hangt is vastgebout aan een kabelgooot. ik wil mijn spullen gaan huren bij imrpove delft. zouden er miss mensen zijn die mij willen helpen met het uizoeke van de spullen met een budget van 300euro dus inclusief kabels en alles erbij. www.improve.nl is de site dan intro overslaan en naar equipment krijg je pdf bestand van 14 paginas. ik zou het prettig vinden als jullie mij helpen met het uitzoeken ervan want zit zelf pas 2jaar een beetje in het licht en ben pas 14.