Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Dj-blaster

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 15 bijdrage(n) van Dj-blaster (Pagina: 1 van 2)

Topic: martin lightjockey software (5-1-2008 19:12:00)
ok dan ga ik door met het bekende sweetlight gebruiken
Topic: martin lightjockey software (5-1-2008 15:41:00)
als ik alleen de software heb van de martin lightkockey kan ik dan thuis zeggen op de laptop wat ik heb aan licht en dan een show maken en die bekijken op de laptop???
Topic: Showtec Showmaster 24 Audio Input (26-12-2007 18:39:00)

dj krissie schreef:

Er zit een klein gaatje naast de 12e fader. Maar als ik de tafel op audio zet, gebeurt er niks. PAS als ik een singaal vanuit mijn mangpaneel naar de showmaster leg.

Binnenkort maar een proberen als ik even wat speakers open kan zetten. sneaky :V

Kristian,
ik vind dit een raar verhaal want bijmij op school werkt dit alttijd miss staat er iets verkeerd bij jou op je stuurtafel
Topic: Showtec Showmaster 24 Audio Input (25-12-2007 17:01:00)
je kan toch ook op je showmaster24 een paar steps zetten op bv. kanaal 24 en dan die open zetten en je speed op het aantal sec zetten hebben wij gedaan op school een keer
Topic: Pioneer CDJ-400 topic (25-12-2007 16:11:00)
mijn broer heeft er 1 besteld tot nu toe als er weer geld ik over 2manden komt er nog 1 bij laugh :D
Topic: schoolfeest organiseren (17-12-2007 18:44:00)
de scancommander word mij uitgelegd door een maat van mij die bij improve werkt en er al mee gewerkt heeft een paar keer
Topic: schoolfeest organiseren (15-12-2007 08:13:00)
de €400 euro is het volledige bedrag waar dan de helft af gaat hou je 200€ over en we hebben aan geluid 140€ uitbesteed dus 340€ hebben we nog €60 over om miss nog wat extrs voor geluid of licht te huren
Topic: schoolfeest organiseren (14-12-2007 17:23:00)
ik zag ergens staan waarom ik een scancommander erbij neem als er bij de scanners een controller zit dat zit zo:
die controller blijkt niet fijn en niet goed te werken en daarom neem ik een scancommander en op school hebben we een showtec showmaster 24 stuurtafeltje staan en die word gebuikt om de parren aan te sturen die er al hangen. en met 24 kanalen kan je niet nog eens 4scanners aansturen als je al 16parren hebt aangezien de showtec wel een dmx kanaal heeft maar een scanner heeft al ongeveer 8kanalen nodig
Topic: schoolfeest organiseren (13-12-2007 20:28:00)
sorry maar ik heb een fout gemaakt tijden mijn lijstje hier op forum te zetten er komt ook nog bij:
een MA lighting scancommander bij met 512 dmx kanalen
miisschien klopt de prijs nu beter en waarom ziet 3meter truss er niet uit en ik heb al mijn parren al hangenn op school
Topic: schoolfeest organiseren (13-12-2007 20:23:00)
waarom is 400euro veel voor deze set als ik vragen mag want dit is inclusief btw