Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Ferry18

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 18 bijdrage(n) van Ferry18 (Pagina: 2 van 2)

Topic: Skihut Belichting/Decoratie (27-2-2008 21:48:00)
Bedankt voor de ideenen!

Zelf hebben we ook wat ideetjes, maar soms is daar lastig aan te komen, of je moet het zelf maken.

Bijvoorbeeld opblaasbare flugelgadets zou niet weten hoe ik daar aan zou kunnen komen, of die duitse kabelbaan bordjes.. ;)

Die kleine puntspotjes vind ik ook een leuk idee! happy :)

EDIT zie toevallig dat die opblaasbare flugelflesjes ook te koop zijn op flugel.nl
Topic: Skihut Belichting/Decoratie (27-2-2008 19:36:00)
Halloo,

Wij hebben ons eigen hok, en die gaan we verbouwen als Skihut.

Er komt een bar in, en de nodige spullen.

Maar mijn vraag is, of jullie nog ideenen hebben kwa belichting? Of nog leuke decoratieideenen hebben?

Het budget is niet zeer groot, maar alle ideenen zijn welkom.

Alvaste bedankt,

Ferry
Topic: live concerten en mooie licht shows (5-12-2007 16:19:00)
Paul de Leeuw - Symphonica in Rosso 2007

Ik vond het mooier als Marco Borsato, maar dat is eigen mening! wink ;)
Topic: Genoeg voor Carnavalswagen? (14-11-2007 19:29:00)
Carnaval duurt nog even he, ;)

Niemand verder geen mening en/of ervaringen hier mee?
Topic: Genoeg voor Carnavalswagen? (11-11-2007 19:57:00)
Nu iets anders;

Ik hoorde dat als je baskasten in de carnavalswagen zet op de kop, dus door een rooster naar de grond kijkend. Er meer laag te horen zal zijn, en een betere verspreiding.

Omdat de bas nu onder de wagen zich zelf geleid.

Zou dit kunnen?
Topic: Dmx Interface (3-10-2007 19:57:00)
Nee helaas hebben ze niet, maar als die website van de Willows betrouwbaar is, dan heb ik er 1 gevonden?
Topic: Dmx Interface (3-10-2007 16:56:00)
Bedankt voor de reacties, misschien nog meer mensen?
Topic: Dmx Interface (3-10-2007 11:24:00)
Hallo,

Ik weet dat hier al veel topics over zijn geweest, maar de meesten zijn al veroudert.

Ben opzoek naar een DMX interface van (Dmx->Usb) voor een freeware progamma zoals (freesyler,magicq)

Heb al rondgekeken en kwam op site's uit van Entecc, en dmx4u.nl, & Velleman.

Entecc & Velleman zijn slecht leverbaar via het internet dus ik kwam uit op de site van dmx4u.nl

Heeft iemand ervaring met de site? (Betrouwbaarheid)

Tevens het gaat om dit product https://www.thewillows.nl/web2shop/?page=shop/flypage&product_id=1&category_id=

Alvast bedankt!