Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Ferry18
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 18 bijdrage(n) van Ferry18 (Pagina: 1 van 2)
Topic: Geluid automatisch dempen waneer je in de mic praat (28-1-2009 17:11:00)
Het zit zo: op dit moment, en de komende tijd gaik hier geen tijd voor hebben. Met veel school, werk en draai bezigheden houdt ik weinig tijd over.
Om jullie niet helemaal teleur te stellen ga ik mijn geprogrammeerde bestanden online zetten. Eigenlijk werkt dit precies hetzelfde, behalve een dik word bestand.
Deze bestanden kan je dan openen met freestyler, zodat je zelf kan kijken. Bij die post zal ik een kleine uitleg geven. Ik werk zelf met DJ Robo's, dus als je met andere fixtures werkt, moet je zelf maar even het herprogrammeren naar andere fixtures.
Ik denk dat het uit die bestanden wel duidelijk genoeg wordt. Ooit zal de handleiding wel online komen, maar voorlopig heb ik gewoon echt geen tijd
Wil niet aandringen hoor, maar heb je enig idee waneer de bestanden online komen? Topic: Hoe te programeren bij Freestyler Dmx? (24-8-2008 18:20:00)
Hoe moet ik me dat precies voorstellen met die compressor en dan Side Chain instellen/inprikken?
Topic: Geluid automatisch dempen waneer je in de mic praat (26-1-2009 18:27:00)Hallo allemaal,
Zoals de topictitel al aangeeft, ik zoek een apparaat wie automatisch het geluidsvolume dempt waneer ik in de micro begint te praten, waarna als ik stop met praten hij automatisch weer naar het zelfde geluidsnivo toe springt.
Weet iemand hoe zo iets heet? Wie heeft er tips?
Alvast Bedankt
Topic: Hoe te programeren bij Freestyler Dmx? (18-11-2008 15:29:00)Zoals de topictitel al aangeeft, ik zoek een apparaat wie automatisch het geluidsvolume dempt waneer ik in de micro begint te praten, waarna als ik stop met praten hij automatisch weer naar het zelfde geluidsnivo toe springt.
Weet iemand hoe zo iets heet? Wie heeft er tips?
Alvast Bedankt
Geweldig!
Super bedankt, dat je dit wilt doen.
Topic: Hoe te programeren bij Freestyler Dmx? (18-11-2008 11:21:00)Super bedankt, dat je dit wilt doen.
pietje schreef:
Ik ben bang dat ik mensen ga teleurstellen, maar het moet maar eventjes
Het zit zo: op dit moment, en de komende tijd gaik hier geen tijd voor hebben. Met veel school, werk en draai bezigheden houdt ik weinig tijd over. Om jullie niet helemaal teleur te stellen ga ik mijn geprogrammeerde bestanden online zetten. Eigenlijk werkt dit precies hetzelfde, behalve een dik word bestand.
Deze bestanden kan je dan openen met freestyler, zodat je zelf kan kijken. Bij die post zal ik een kleine uitleg geven. Ik werk zelf met DJ Robo's, dus als je met andere fixtures werkt, moet je zelf maar even het herprogrammeren naar andere fixtures.
Ik denk dat het uit die bestanden wel duidelijk genoeg wordt. Ooit zal de handleiding wel online komen, maar voorlopig heb ik gewoon echt geen tijd
Helemaal Top!
Topic: Informatie Versterker Amcron Geodyne 2 (20-8-2008 20:39:00)
Haha o oke!
Super bedankt.
Topic: Informatie Versterker Amcron Geodyne 2 (20-8-2008 20:12:00)Super bedankt.
Hallo,
Ik heb een tijdje geleden een amcron Geodyne 2 versterker gekregen
Er valt wel iets te vinden op internet over de specs:
4 Ohm: 400 Wat Rms
8 Ohm 320 Wat Rms
Wie kan dit bevestigen? Of wie heeft meer specs? Of handleiding?
Zou er graag wat meer over willen weten.
Vriendelijk bedankt!
Topic: Skihut Belichting/Decoratie (29-2-2008 09:41:00)Ik heb een tijdje geleden een amcron Geodyne 2 versterker gekregen
Er valt wel iets te vinden op internet over de specs:
4 Ohm: 400 Wat Rms
8 Ohm 320 Wat Rms
Wie kan dit bevestigen? Of wie heeft meer specs? Of handleiding?
Zou er graag wat meer over willen weten.
Vriendelijk bedankt!
Het is niet een al te groot hok, eerder klein.
Er komt een bar in met barkrukken, decoratie, en verlichting.
Zodat het een warme/mooi sfeer krijgt.
Het is bedoelt voor kleine feestjes, en gewoon om gezellig te zitten.
We hebben geen hoog budget, dus we zoeken veel spullen 2de hands bij elkaar.
Topic: Skihut Belichting/Decoratie (28-2-2008 13:33:00)Er komt een bar in met barkrukken, decoratie, en verlichting.
Zodat het een warme/mooi sfeer krijgt.
Het is bedoelt voor kleine feestjes, en gewoon om gezellig te zitten.
We hebben geen hoog budget, dus we zoeken veel spullen 2de hands bij elkaar.
Het is niet een heel groot hok, maar we gaan ons best doen.
Bedankt voor de ideenen!
Topic: Skihut Belichting/Decoratie (28-2-2008 10:59:00)Bedankt voor de ideenen!
Bedankt voor de info!
Ik ga er wat mee doen!
Ik ga er wat mee doen!