Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van StijnS
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 200 bijdrage(n) van StijnS (Pagina: 2 van 20)
Topic: Powercon losgekomen (12-7-2013 21:36:00)Die bij mij waren nog niet eens gebruikt, maar het betrof hier de versie waar fastons op geschoven zouden worden. Mja, slechte batch: dat kan ieder bedrijf wel eens overkomen. Daarna heb ik het gelukkig nooit meer meegemaakt.Topic: Powercon losgekomen (7-7-2013 10:47:00)Bedankt voor de goeie uitleg daar, ik ben benieuwd voor de demo!
Topic: Stel je even voor... (11-4-2013 10:44:00)
Topic: Ergenissen on stage/ tijdens het draaien (9-3-2013 22:49:00)
Dré schreef:
Waren de draden gesoldeerd op de getroffen chassisdelen of was er gebruik gemaakt van AMP stekkers?Ik heb het ook ooit gezien bij een heel karton blauwe Powercons... Volledig teruggestuurd naar Neutrik
Topic: Inhangen movingheads - nulpunt (5-7-2013 20:32:00)Een beetje moving head haalt een pan beweging van 540°... Komt nog eens een tilt bij die je 180° kan omklappen => Wat maakt het uit?
Topic: Trends en ontwikkelingen in licht en geluid (22-6-2013 08:59:00)Natuurlijk is het geen probleem, het valt me gewoon op dat het woordje Behringer laten vallen genoeg was om iedere PA technieker te laten steigeren. Nu zijn de meeste daar blijkbaar wel overheen en wordt het algemeen geaccepteerd. Behringer heeft wat marketing betreft blijkbaar goed aan de weg getimmerd.
Topic: Trends en ontwikkelingen in licht en geluid (21-6-2013 18:23:00)Het stuk "crisis" begint wel erg vervelend te worden tegenwoordig. Veel feesten waar ieder jaar de budgetten voor licht/geluid zakken, waar steeds minder en minder mensen komen, en nog veel erger: er wordt steeds minder gedronken.
Verder merk ik de laatste tijd ook op dat het stukje "No Behringer" steeds vaker ontbreekt op riders.
Topic: Schoolfeestje (9-6-2013 10:41:00)Verder merk ik de laatste tijd ook op dat het stukje "No Behringer" steeds vaker ontbreekt op riders.
Flame Throwers?

Als bijkomend voordeel houdt ie vervelende zatte mensen weg van je DJ booth
Topic: Prolight + Sound, Frankfurt, 2013 (14-4-2013 11:53:00)
Als bijkomend voordeel houdt ie vervelende zatte mensen weg van je DJ booth
Roy schreef:
Ik sta in de stand van Rentman, Hall 9.0 Stand A43. Ik zag de koffie net ingeladen worden dus liefhebbers zijn welkom.
He leuk, mensen van bij mij uit de regio. (Hechtel-Eksel hier)
Wij zijn ook vaak nog op zoek naar gemotiveerde mensen die graag af en toe een handje uit de mouwen steken. Bij interesse laat je maar iets weten
Topic: Witte rook / zwarte rook (14-3-2013 07:57:00)Wij zijn ook vaak nog op zoek naar gemotiveerde mensen die graag af en toe een handje uit de mouwen steken. Bij interesse laat je maar iets weten

Zit nu licht te doen op een fuif... DJ: "Neenee, ik ga echt niet in het rood draaien, ik weet prima dat dat slecht is!!"
De rode ledjes zijn verdorie nog niet eens uitgeweest... Gelukkig gaat de discobar door de CL5 waar een mooie compressor in zit
De rode ledjes zijn verdorie nog niet eens uitgeweest... Gelukkig gaat de discobar door de CL5 waar een mooie compressor in zit