Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Erikk
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 20 bijdrage(n) van Erikk (Pagina: 2 van 2)
Topic: Gitaar aansluiten op installatie? (24-12-2007 16:43:00)Uiteindelijk maakt het wel deel uit van je "show" .
Een apres-ski feestje zonder sneeuw is natuurlijk geen apres-ski feestje
ja dat is wel waar. Maar je moet er gewoon niet te veel van verwachten zoals eerder gezegt.Topic: American DJ Snow Flurry sneeuwmachine (21-12-2007 17:36:00)op een 'show' hoef je echt niet te rekenen hij spuit gewoon sneeuw, niet al te veel en thats it. Je moet er niet te veel van verwachten maar natuurlijk is ook de prijs daar naar.Topic: American DJ Snow Flurry sneeuwmachine (18-12-2007 18:09:00)https://www.sidn.nl/ace.php/c,727,43,,,,Is_de_naam_nog_vrij_.html?lang=NL&uitgebreid=CHECKED&domein=party-dj
mischien wil die hem aan jou verkopen.
Moet zowiezo zeggen, dat het niet erg handig is om een domijn naam voor je hem hebt geregistreerd op een forum of iets te zetten. Want als jij hem echt graag zou willen kan iemand anders hem al registreren en er flink geld voor vragen.
GroetendeTopic: Jack naar tulp (3-10-2007 18:35:00)Hangt er erg vanaf wat voor muziek je draait.. steeds vaker komt 't voor dat tracks absoluut niet stereo-compatible zijn en je echt wel een bijzonder slechte mix te horen krijgt (simpelweg instrumenten die missen of veel zachter lijken dan hoort).
Heb je meteen een leuk effect er bij toch?? Ja om even simpel je gitaar te versterken, zou je dat kunnen gebruiken. Ga je echt optreden dan zou ik tog wel voor iets anders kiezen, omdat het er natuurlijk niet voor gemaakt is.
Topic: Gitaar aansluiten op installatie? (24-12-2007 16:29:00)ja dat kan moet je gewoon zo'n kabel hebben klik laat ook eens een foto zien van je mengpaneel. Zitten daar niet meer mono ingangen op? Denk dat zoiets meer geschikt is voor een gitaar ed klik
Topic: Alvast prettige kerstdagen! (24-12-2007 13:48:00)ook vanuit het altijd mooie emmeloord iedereen een fijne kerst toegewenst
Topic: Probleem behringer cross over (23-12-2007 18:20:00)
licht aan de donald duck daar kunnen ze niet tegen...
nee ik denk dat melo-g de knoppen bedoelt. het is mischien beter om hem werkend te laten zien, omdat er ook nog knoppen op zitten, waarmee je bepaalde tonen kilt. En die zie je niet zonder dat ze op de voeding zitten omdat die dan licht geven.
handleiding al goed doorgelezen? want het instellen is nog best een vak apart bij zo'n composer
Topic: American DJ Snow Flurry sneeuwmachine (23-12-2007 13:44:00)nee ik denk dat melo-g de knoppen bedoelt. het is mischien beter om hem werkend te laten zien, omdat er ook nog knoppen op zitten, waarmee je bepaalde tonen kilt. En die zie je niet zonder dat ze op de voeding zitten omdat die dan licht geven.
handleiding al goed doorgelezen? want het instellen is nog best een vak apart bij zo'n composer
Ja zou ik zeker wel doen. Hou er alleen wel rekening mee dat het bijvullen niet echt makkelijk gaat als je voor een volle zaal staat (want ik neem toch aan dat je hem hoog hebt hangen
) dus dat is wel een nadeel van zon kleine tank.
Topic: American DJ Snow Flurry sneeuwmachine (22-12-2007 14:32:00)
) dus dat is wel een nadeel van zon kleine tank.KVM schreef:
Erikk schreef:
op een 'show' hoef je echt niet te rekenen hij spuit gewoon sneeuw, niet al te veel en thats it.Een apres-ski feestje zonder sneeuw is natuurlijk geen apres-ski feestje

gaat er trouwens veel vloeistof door heen op een avond
de tank die er in zit is niet zo groot ik denk 4/5 minuten in een stuk blazen en hij is leeg.DanceSound schreef:
al met al is het dus meer voor een apres ski show (thema shows) dan voor een beginnende drive-in show.ik vind deze sneeuwmachine wel tegen vallen. Hij blaast niet zo ver en hij blaast alles in 1 rechte lijn zodat je op een stuk van 3 meter lang en 50 centimeter breed sneeuw hebt liggen. Wat wel leuk is is de timer, niet dat ik die gebruik voor de sneeuwmachine, maar wel voor mijn rookmachine (antari f80z) en anders om zodat ik bij de sneeuwmachine alleen een aan/uit heb en rookmachine een timer.
Verder zal welke sneeuwvloeistof of merk machine je hebt. Het altijd vieze zooi blijven, en als je te lang doorspuit krijg je nog een droge strot ook :(
Topic: Post hier je logo! (4-10-2007 19:41:00)Verder zal welke sneeuwvloeistof of merk machine je hebt. Het altijd vieze zooi blijven, en als je te lang doorspuit krijg je nog een droge strot ook :(
W0uter schreef:
Ow, dan moet ik even een originele domeinnaam gaan bedenken...mischien wil die hem aan jou verkopen.
Moet zowiezo zeggen, dat het niet erg handig is om een domijn naam voor je hem hebt geregistreerd op een forum of iets te zetten. Want als jij hem echt graag zou willen kan iemand anders hem al registreren en er flink geld voor vragen.
Groetende
Ik heb het zelf geprobeerd en eigenlijk nooit problemen mee gehad .
Alleen waar je wel voor moet uitkijken ( werkte zelf met traktor dj studio ) dat je niet perongeluk het kanaal links/rechts veranderd want dat ging daarmee te makkelijk:P