Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Erikk
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 20 bijdrage(n) van Erikk (Pagina: 1 van 2)
Topic: Geluid gaat Harder/zachter (21-11-2010 18:42:00)
Tom het heeft geholpen. bedankt!
Topic: Geluid gaat Harder/zachter (19-11-2010 20:35:00)daar zou ik eens naar kunnen kijken. bedankt alvast.
Topic: Geluid gaat Harder/zachter (19-11-2010 19:14:00)Goedenavond allemaal.
In het café waar ik werk hebben we een probleempje met het geluid: Het geluid gaat uitzichzelf harder en zachter. niet zo'n klein beetje, maar dus echt storend. Het is een eetcafé en terwijl de muziek op de achtergrond hoort te klinken, gaat hij ineens veel harder. zetten wij de muziek weer zachter, gaat even later het geluid ook weer veel zachter waardoor er niets meer te horen is.
Het probleem zit hem iniedergeval niet in de muziekcomputer en ook niet in het mengpaneel die wij gebruiken aangezien ik het al een avondje geprobeert heb met een andere cd speler en mengpaneel, ook daar doet het probleem zich voor.
Nu is mijn vraag waar zou het mogelijk in kunnen zitten? De versterker is van het merk Crown type XTI. er zitten veel knoppen op en een fatsoenlijke gebruiksaanwijzing kan ik ook niet vinden. Zou het zo kunnen zijn dat er in de versterker een instelling is veranderd?
Topic: Welke nummers passen lekker in de mix? (25-2-2008 12:44:00)In het café waar ik werk hebben we een probleempje met het geluid: Het geluid gaat uitzichzelf harder en zachter. niet zo'n klein beetje, maar dus echt storend. Het is een eetcafé en terwijl de muziek op de achtergrond hoort te klinken, gaat hij ineens veel harder. zetten wij de muziek weer zachter, gaat even later het geluid ook weer veel zachter waardoor er niets meer te horen is.
Het probleem zit hem iniedergeval niet in de muziekcomputer en ook niet in het mengpaneel die wij gebruiken aangezien ik het al een avondje geprobeert heb met een andere cd speler en mengpaneel, ook daar doet het probleem zich voor.
Nu is mijn vraag waar zou het mogelijk in kunnen zitten? De versterker is van het merk Crown type XTI. er zitten veel knoppen op en een fatsoenlijke gebruiksaanwijzing kan ik ook niet vinden. Zou het zo kunnen zijn dat er in de versterker een instelling is veranderd?
Yves Larock - rise up & Ian Carley - keep on rising. passen perfect in de mix. Je hoeft er niet eens voor te pitchen (hooguit 0,2%)
Topic: gezondheidsgevolgen rookmachine (8-2-2008 21:23:00)Wat voor rookvloeistof gebruik je? hoeveel spuit je ? is wel handig om te weten om hier een goed antwoord op te geven...
Topic: Opvolger Denon DN-S1000: de DN-S1200! (21-1-2008 18:43:00)ik las dat de verkoop prijs van deze cd speler in nederland 500 euro zal worden. Dat is toch niet duur lijkt me voor zon speler.
Topic: Movinghead controller (21-1-2008 17:40:00)
Gewoon onhandig, als je hem toch alleen gebruikt voor inteligent licht zou ik inderdaad gewoon voor de sm 1612 gaan van jb systems of botex..
Topic: American DJ Snow Flurry sneeuwmachine (8-1-2008 16:57:00)Ik weet niet precies hoe het zit. Maar het ''spul'' wat ze voor een schuimparty gebruiken, is heel anders dan wat in je sneeuwmachine zit.
Ik heb zelf meegemaakt na 2 sneeuwmachine's helemaal leeg te laten blazen. (nog voor dat het café open ging om even wat sneeuw op de grond te hebben.) Me collega en ik allebij een ontzettend droge keel hadden door dat spul terwijl de ventilatie goed is. Maar waar dat precies aan licht weet ik ook niet.
Topic: American DJ Snow Flurry sneeuwmachine (8-1-2008 16:19:00)Ik heb zelf meegemaakt na 2 sneeuwmachine's helemaal leeg te laten blazen. (nog voor dat het café open ging om even wat sneeuw op de grond te hebben.) Me collega en ik allebij een ontzettend droge keel hadden door dat spul terwijl de ventilatie goed is. Maar waar dat precies aan licht weet ik ook niet.
Ik denk dat je met 4 stuks voor 150 man wel een leuk effectje kan krijgen hoor, het hoeft natuurlijk ook geen schuimparty te zijn.
Hou er alleen wel rekening mee dat als je te lang blaast met alle 4, dat mensen ademhalingsproblemen kunnen krijgen..
Topic: dateq spl 2 limiter (25-12-2007 16:00:00)
Hou er alleen wel rekening mee dat als je te lang blaast met alle 4, dat mensen ademhalingsproblemen kunnen krijgen..Maakt me lijkt me niets uit. je dateq limiter die begrenst het geluid al voor het de versterker in komt.
overigens in meestal de limiter in een versterker heel iets anders die zorgt er alleen voor dat jeje boxen niet opblaast.
overigens in meestal de limiter in een versterker heel iets anders die zorgt er alleen voor dat jeje boxen niet opblaast.