Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Sunny leon
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 80 bijdrage(n) van Sunny leon (Pagina: 2 van 8)
Topic: Suggestie webshop en forum (25-1-2009 12:06:00)
Zelfs als je bij de Albert Heijn werkt en op zondag (koopzondag) moet werken krijg je al dubbel uitbetaald.Topic: Defecte Antari F-250 (9-12-2008 22:12:00)
als er geluid uit komt is het hun al genoeg
sommigen valt het zelfs niet op dat daar geluid uitkomt als ze geluid horen
Nee, maar het publiek wat daar vooral komt (jongeren) weet wel dat dat boxen zijn en dus ziet dat er stoer uit.Topic: Dynacord in the Sting (25-11-2008 17:45:00)
Mischien een idee voor in de webshop: als je nu in het ''selectiescherm'' zit (a/d rechterkant na het zoeken v/e product) en je hebt gekozen voor een catogorie, en je wilt naar een andere catogorie, dan moet je eerst op ''alle catogorieen'' klikken en dan pas kun je een andere catogorie kiezen.
Zo af en toe als ik meerdere catogorieen doorzoek is dat best irritant.
Ik weet niet wat de anderen daarvan vinden?
Ik weet trouwens totaal niet hoe dat is met proggrameren, (of dat moeilijk en mogelijk is) it`s only an idea.
Maybe...
Topic: Nieuw: Denon DN-S3700 (16-1-2009 16:13:00)Zo af en toe als ik meerdere catogorieen doorzoek is dat best irritant.
Ik weet niet wat de anderen daarvan vinden?
Ik weet trouwens totaal niet hoe dat is met proggrameren, (of dat moeilijk en mogelijk is) it`s only an idea.
Maybe...
Wat?
Dat had ik over het hoofd gezien. Echt zonde...
de grootte is groot maar gelukkig niet te groot. (voor mij dan)
Het blijft voor mij nog steeds een mooi alternatief voor de cdj-1000. (samen met een Ecler Evo4... heerlijk
)
Topic: Nieuw: Denon DN-S3700 (15-1-2009 17:21:00)
Dat had ik over het hoofd gezien. Echt zonde...
de grootte is groot maar gelukkig niet te groot. (voor mij dan)
Het blijft voor mij nog steeds een mooi alternatief voor de cdj-1000. (samen met een Ecler Evo4... heerlijk
)Cool!
Dit gaat me geld kosten...
Eindelijk ook waveform op een andere speler dan de cdj-1000. Wel wat kleiner dan bij de pioneer maar toch.
Ik ben alleen wel een beetje bang voor de grootte. Ik hoef namelijk niet zo`n bakbeest a la numark cdx op m`n meubel te hebben staan.
Voor mij had die hele platter niet groter gehoeven maarja...
Ook handig dat er usb op aan kan sluiten. Dat is echt iets wat ik mis bij de cdj-800/1000.
Al enig idee wanner hij echt op de markt komt?
Ik ben benieuwd.
Topic: Wat kosten jullie nou? (15-12-2008 16:49:00)Dit gaat me geld kosten...
Eindelijk ook waveform op een andere speler dan de cdj-1000. Wel wat kleiner dan bij de pioneer maar toch.
Ik ben alleen wel een beetje bang voor de grootte. Ik hoef namelijk niet zo`n bakbeest a la numark cdx op m`n meubel te hebben staan.
Voor mij had die hele platter niet groter gehoeven maarja...
Ook handig dat er usb op aan kan sluiten. Dat is echt iets wat ik mis bij de cdj-800/1000.
Al enig idee wanner hij echt op de markt komt?
Ik ben benieuwd.
Wij rekenen ook gewoon 200% voor kerst en oud op nieuw. In veel branches krijgen medewerkers ook 150 tot 200% betaald voor overuren en werken tijdens feestdagen, waarom zou dat in onze branche anders zijn?
Inderdaad.Zelfs als je bij de Albert Heijn werkt en op zondag (koopzondag) moet werken krijg je al dubbel uitbetaald.
Inmiddels doet hij het weer!
Ik kon een F-250 met defecte pomp overnemen van Martijn. Ik heb de printplaat van die van Martijn in die van mij gezet en toen werkte hij weer.
Ik zal hem morgen nog even schoonspuiten met wat gedes. water en azijn, en dan loopt ie weer helemaal goed!
Martijn, nog bedankt!
Topic: Dynacord in the Sting (6-12-2008 12:45:00)
Ik kon een F-250 met defecte pomp overnemen van Martijn. Ik heb de printplaat van die van Martijn in die van mij gezet en toen werkte hij weer.
Ik zal hem morgen nog even schoonspuiten met wat gedes. water en azijn, en dan loopt ie weer helemaal goed!
Martijn, nog bedankt!
Ik ben zojuist nog in de sting geweest en ook hier was bij de line-array alleen de onderste speaker aangesloten.
Voor de rest zijnj wel alle speakers die verder door de winkel hangen aangesloten, en het geeft een heerlijk geluidje!
Topic: Dynacord in the Sting (25-11-2008 22:06:00)
Voor de rest zijnj wel alle speakers die verder door de winkel hangen aangesloten, en het geeft een heerlijk geluidje!
djlimburg schreef:
het is natuurlijk helemaal geweldig dat ze zon set hebben hangen maar hoeveel % van de klanten let hier op en weet uberhout wat voor een set dat eht isals er geluid uit komt is het hun al genoeg
sommigen valt het zelfs niet op dat daar geluid uitkomt als ze geluid horen
Hier in Zwolle inderdaad ook.
Een line-array en dan nog een stuk of 6 tops opgehangen, en een aantal subwoofers (6 ofzo) onder de kledingrekken.
Aan het plafond hangt een dubbel truss vierkant, met daarin van die spots die je vaker in kledingzaken ziet.
Ook hangt er nog een video scherm van zo`n 5 bij 5 meter.
Eigenlijk echt ongeloofelijk!
Topic: Lichttafel en dimmerpacks voor 8 toneel/theater lampen (23-11-2008 17:19:00)Een line-array en dan nog een stuk of 6 tops opgehangen, en een aantal subwoofers (6 ofzo) onder de kledingrekken.
Aan het plafond hangt een dubbel truss vierkant, met daarin van die spots die je vaker in kledingzaken ziet.
Ook hangt er nog een video scherm van zo`n 5 bij 5 meter.
Eigenlijk echt ongeloofelijk!
Die multidim heeft een channel output van 1.5A. (CE norm)
Dat is dus maar 345 Watt, en aangezien je lampen hebt van 500 Watt is dat niet echt veilig.
Topic: Defecte Antari F-250 (23-11-2008 17:12:00)Dat is dus maar 345 Watt, en aangezien je lampen hebt van 500 Watt is dat niet echt veilig.
Ik heb de pomp losgemaakt van het verwarmingselement, en hem toen rechtstreeks aan het lichtnet gehangen, en de pomp deed het nog dus daar licht het niet aan.
Mijn electrische kennis gaat niet zover om die hele printplaat door de meten en kijken waar het defect precies zit, dus ga ik maar even met school overleggen wat ermee moet gebeuren.
Ps. heeft iemand trouwens enig idee hoe oud dit apparaat ongeveer is? En dan bedoel ik dus hoelang geleden deze nog werden verkocht.
Mijn electrische kennis gaat niet zover om die hele printplaat door de meten en kijken waar het defect precies zit, dus ga ik maar even met school overleggen wat ermee moet gebeuren.
Ps. heeft iemand trouwens enig idee hoe oud dit apparaat ongeveer is? En dan bedoel ik dus hoelang geleden deze nog werden verkocht.