Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Orblivian

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 22 bijdrage(n) van Orblivian (Pagina: 2 van 3)

Topic: Sandy rivera - feel this (robbie rivera tribal session mix) (13-6-2003 21:23:00)
Had nog nooit van olav basoski gehoord, maar net een paar nummertjes gezicht en is prima kwaliteit. Thx voor de aanrader.
Ps nog een aanrader Nu Rican kidz met excuse me.
Topic: Sandy rivera - feel this (robbie rivera tribal session mix) (13-6-2003 20:57:00)
Groovy club met een latino tintje erin. Zoek gewoon is wat mixen van Roger Sanchez of Seb Fontaine op en je zal je ding er wel tussen vinden.
Topic: Pioneer CDJ 1000 MK2 (13-6-2003 11:39:00)
Ik geef je niet totaal ongelijk he. Er zitten idd op ieder toestel een aantal functies op dat je amper gaat gebruiken. Denk dat het voornaamste zowat de pitch is (meer heb je ook ni nodig op een TT). Vroeger kon iedereen met een denon alles, maar technologie zorgt der nu eenmaal voor dat ze zoveel mogelijk toeters en bellen plaatsen op hun toestellen. Vroeger vond je geen enkel toestel met mp3, nu heeft ieder merk wel een toestel wat mp3 gaat ondersteunen, anders lopen ze achter.

Dat de prijs voor de meeste toestellen echt duur is (toch voor de niet pro's) is duidelijk. Die mogen van mij gerust naar omlaag, maar das natuurlijk niet het discussiepunt. Of de cdj-1000 nu mp3 ondersteunt of niet, het blijft een prachtig toestel. Het zou enkel nog een extra toeter gekeregen hebben als het mp3 kon ondersteunen.

Betreffende de minderheid. Ik denk dat er toch meer en meer mensen die niet zo'n pro zijn gebruik maken (of gaan maken) van die media. Je brandt gewoon 2 identieke
cd's en je bent klaar. Dan kan je perfect mixen met 2 cd's. Ofwel koop je de DN5000 met z'n alpha gedoe, wat dan weer een extra toeter oplevert. Het enige voordeel tov pioneer is dat zij zo vrij zijn om hun toestel te kunnen updaten (toch de firmware).Maar ja daar zal pioneer ooit wel is voor zorgen zeker? Nu is Mp3 de ontwikkelingstechnologie, binnen een paar jaar vinden ze een cd uit die gewoon uit zichzelf kan scratchen door er tegen te spreken en kan je hem voeden en strelen ;-).
Topic: Pioneer CDJ 1000 MK2 (13-6-2003 10:19:00)
Moet je dan een prof dj zijn om op dit forum je mening te zeggen of mp3 te gebruiken?
Ikzelf zette tot een tijd terug mijn vinyls op cd, gewoon fijner om mee te werken. Na 10-15 nr's was de cd vol. Nu brand ik ze gewoon in mp3 op hoogste bitrate en geen mens die het verschil hoort.
Dus als een dj (al dan niet prof) mp3 wil gebruiken en een cd speler heeft die mp3 kan ondersteunen, dan is dat zijn ding. Als binnen een paar jaar mp3 of wat dan ook de standaard zou worden, dan worden diegene die nu al professioneel mp3 gebruiken misschien als pioniers bekeken!
Topic: Pioneer CDJ 1000 MK2 (12-6-2003 10:43:00)
Nog gevoeliger? Hij is net perfect, is het de bedoeling dat als je niest hij ook verkouden effecten ertussen kan plakken ofzo?
En 100% pitch? Waar blijven we ze het toch halen, de 24% is meer dan goed genoeg. Blijkbaar heeft pioneer echt een reden nodig gehad om de cdj-1000 wat nieuw leven in te blazen, maar spijtig genoeg met niet echt impressionante verbeteringen, buiten de prijs waarschijnlijk laugh :D
Topic: Zomerhit 2003, wat gaat het worden? (27-5-2003 22:06:00)
Nu Rican kidz met Excuse me. Zwoeler kan het gewoon niet voor het moment :-)
Topic: Welk nummer is dit? (21-5-2003 08:10:00)
Thomas Bangalter! en het nummer noemt heel toevallig So much love to give.
Uitstekende plaat.
Topic: Welk nummer is dit? (19-5-2003 21:56:00)
euh, dit was net iets te hardcore :-)Nope, was het dus ook niet. Maar toch bedankt voor het gokken wink ;)
Topic: Welk nummer is dit? (18-5-2003 16:56:00)
Nope, is het niet.
Heb op een andere post reeds gezet dat de sample eigenlijk uit een M.jackson nummer genaamd Wanna be startin' somethin'.
Hopelijk helpt dit iemand.
Topic: Welk nummer is dit? (16-5-2003 16:29:00)
Ik ben heel slecht in het nazingen en nog erger in het omschrijven van een nummer.
Het gaat om een oud nummer wat dus in een groovy stijl herwerkt is. Er komt eigenlijk constant hetzelfde gezongen sampletje in van : mamase mamasa mamamambosa .... Klinkt als een zwoel afrikaans nummer en Roger Sanchez speelt het wel is in 1 van zijn sets.
Als er iemand weet wie dit, is, let me know :-)

PS : Kent er iemand een goeie online vinylshop in Belgie?